• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de onbekende persoon achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen en gebeurtenissen van de scholieren komen een voor een op het bekende blog terecht die bekend is door heel Amerika. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Let's talk ^^


    Relaties

    Jordan
    Goede vriendin > Arthur
    Favoriete leerling > Lucas
    Beste vriendin > Arabella

    Tyler
    Beste vriend > Joshua
    Neef > Matthias
    Fake relatie > Alison
    Partners in crime > Raven

    Violet
    Goede vriend > Matthias.
    vijanden > Raven.

    Christiaan
    Moeilijk geval (?) > Arthur.
    Vrienden > Lucas

    Joshua
    Vijand > Alison
    Beste vriend > Tyler

    Lucas
    Goede vriend > Christiaan
    Vriend maar zonder diepe relatie > Caroline
    Favoriete leerling > Caleb
    Iemand die hij apprecieert omdat ze in geschiedenis is geïnteresseerd > Jordan
    Hij kan hem niet uitstaan > Joshua
    Nog iemand die hij niet kan hebben > Alison
    Vrienden > Alec

    Alison
    Vijand > Joshua
    Soort vrienden > Caleb
    Ze mogen elkaar niet > Lucas
    Pester > Lucy

    Lucy
    Gepest > Alison

    Caleb
    Friends with benefits > Alison
    Favoriete Leraar/vertrouwenspersoon > Lucas
    Beste vriend > Arthur
    (Vriendschappelijke) Vriendin/Crush > Arabella
    Ex/Goede vriendin > Raelin

    Arabella
    Beste vriendin > Jordan
    Beste vriend > Caleb

    Arthur
    Beste Vriend > Caleb
    Goede Vriendin > Jordan
    Goede Vriendin > Raven
    Oude 'Vriend' > Matthias
    Minst favoriete les > Gym, Mn. Kauffman

    Matt
    Vrienden > Nathan
    Vrienden > Raelin

    Matthias
    Neef > Tyler
    Bijlessen > Raelin
    Oude 'Vriend' > Arthur

    Rae
    Ex/Goede vriend > Caleb
    Geeft ze bijles > Matthias
    Vrienden > Lucy
    Vrienden > Sean
    Vrienden > Matt
    Goede vriendin > Veronica
    Ze moet bijles volgen bij hem doordat ze een weddenschap verloren heeft, al heeft ze het bij lange na niet nodig > Jonah

    Sean
    Vrienden > Rae.
    Pest > Matt.
    Pest > Arthur.
    Vijand > Joshua.
    Flirt > Arabella.
    Ex > Lucy

    Veronica
    Beste vriend / crush > Sean.
    Goede vriendin > Rae.
    Geld schuldig, dus onderdanig aan > Caleb.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 18:43 ]


    El Diablo.

    Iemand nog een relatie met Lucy of Alison? c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Arthurs korte lijstje:

    Beste Vriend > Caleb Addison Montana
    Goede Vriendin > Jordan
    Goede Vriendin > Raven
    Oude 'Vriend' > Matthias
    Minst favoriete les > Gym, Mn. Kauffman


    Arthurs lange lijstje

    Caleb Addison Montana

    Arthur en Caleb zijn al jaren twee handen op één buik geweest. Iets wat de meeste mensen dan ook niet verwachten. Caleb is een echte hartenbreker en natuurlijk een streling voor het oog. Geen wonder dat de meiden aan zijn voeten liggen en dan heb je Arthur... Toch is Caleb de beste vriend die Arthy zich kon wensen, hij was dan ook de eerste die wist van de pesterijen, zijn vader. En Arthur was dan ook voor Caleb een luisterend oor geweest. Ze steunen elkaar en dat is een erg belangrijk deel van vriendschap. Echter heeft Arthur het gevoel dat Caleb wat voor hem verborgen houd, maar hij durft er niet achter te vragen. Als hij iets niet mag weten respecteert hij dat, ondanks dat hij er nieuwsgierig en bezorgd kan zijn.

    Jordan Brandy Fox

    Arthur heeft Jordan leren kennen toen hij rond de dertien was. Het meisje was enkele straten verderop verhuisd en dit jochie wilde wel eens kennismaken. Met een toen nog gigantische bril op zijn neus en een beugelbekkie leek het meisje hem niet vreemd te vinden, integendeel . De twee werden erg goede vrienden ondanks dat ze ook niet veel gemeen hadden met elkaar betekende dat niet dat vriendschap onmogelijk was. Nu nog steeds zijn de twee vrienden waar Arthur erg blij mee is. Jordan kan hem op de één of andere manier erg amuseren en laten lachen ook heeft haar reputatie, net zoals Caleb een beschermende functie om Arthur.

    Raven Phoebe Haugen

    Raven en Arthur zijn ook nog niet zo heel lang vrienden, maar ze kunnen het wel erg goed met elkaar hebben. Hij vind haar creativiteit en graffitikunsten erg fascinerend en ook wel inspirerend aangezien hij ook houd van tekenen.

    Matthias Nathaniel Montgomery
    Toen Arthur en Matthias nog kinderen waren leken ze net twee broertjes te zijn, ze konden met elkaar ravotten, vertelden geheimen aan elkaar en leken er geen problemen te zijn. Echter verwaterde hun vriendschap zodra ze het middelbare bereikten. Matthias werd populair en een erg goede sporter. De mensen die Arthur gingen pesten namen hem dan ook nog eens zijn beste maatje af. Arthur doet wel nog vriendelijk tegen hem, maar durft niet meer naar hem toe te stappen voor een praatje

    Violet Lucija Conley
    Arthur heeft nooit echt de Cheerleaders gemogen aangezien ze nogal op zijn 'soort' neerkijken. Hij kent Violet niet en laat het daar ook bij. Hij zal wel vriendelijk zijn maar zal zich ook niet gemakkelijk erbij voelen.

    Raelin Marlene Fleming
    Arthur kent haar niet aangezien ze een uitwisselingsstudente is. Hij zou wel aardig zijn moest hij haar tegenkomen en wie weet vind hij haar wel aardig of niet.

    Alison Parks
    Als er iemand is waar Arthur het liefst mijlen ver van is, is het haar wel. Alison staat bekend in school om haar pestgedrag en dat is het laatste wel dat Arthur zou willen. Hij mag haar niet en hij is blij dat zij hem niet kent.

    Lucy North
    Arthur heeft nooit echt de Cheerleaders gemogen aangezien ze nogal op zijn 'soort' neerkijken. Hij kent Lucy niet en laat het daar ook bij. Hij zal wel vriendelijk zijn maar zal zich ook niet gemakkelijk erbij voelen.


    Joshua Liroy Reynolds
    Arthur heeft geen idee wat hij zou doen moest deze badboy zijn pad kruisen. Om eerlijk te zijn is hij best bang aangezien Joshua erg stoer lijkt en hij ook al enkele meisjes het ziekenhuis ingeslagen heeft. Arthur houd dus maar zijn mondje dicht als hij in de buurt is.

    Tyler Elijah Rivello
    Hetzelfde geld voor Tyler die meestal in de problemen zit met zijn beste vriend Joshua. Hun reputatie heeft niet echt een positieve indruk op Arthur achtergelaten al lijkt Tyler ietsje vriendelijker qua houding. Arthur zal natuurlijk vriendelijk zijn moest hij tegen hem opbotsen, maar wilt absoluut geen ruzie met hem of zijn vriend.

    Finn James Dawson
    Komt,

    Teachers:
    Caroline Rosario Elizabeth Jenner
    Arthur is altijd al een goede student geweest, maar weet ook wel dat Engels niet zijn lievelings vak is. Als het hem niet zo interesseert gaat hij zijn map zitten bekladderen of wat zitten dagdromen. Wel is hij erg beleefd tegen zijn leerkrachten en werkt hij alles op tijd af. Voor Engels heeft hij dan ook goede punten.

    Lucas Manners
    Als er een vak is dat Arthur niet veel van begrijpt dan is het geschiedenis wel. Integenstelling tot zijn vrienden die dol zijn op het vak, boeit het Arthur totaal niet. Hij leeft nu immers in het heden en kan al die dingen makkelijk opzoeken op het internet. Het enige dat hem echt boeit is de oudheid aangezien veel boeken dat hij leest daarop gebaseerd zijn, maar de rest vind hij maar saai. Mede omdat hij het ook niet begrijpt en hij te koppig is om dat toe te geven. Hij weet dat hij vaak opmerkingen krijgt van Mn.Manners en doet dan ook altijd netjes wat er van hem gevraagd word.

    Christiaan Kauffman
    Gym, het ergste vak op school. Arthur houd absoluut niet van dit vak en probeert vaak uitvluchten te vinden om niet mee te hoeven sporten. Iets wat niet echt een goede indruk achterlaat aangezien Arthur niet de beste is in liegen. Hij heeft echt geen conditie en houd het nooit langer vol dan twintig minuten. 1 keer is hij flauwgevallen na een loop test en sindsdien vind Mn. Kauffman hem echter maar een moeilijk geval. Arthur is koppig en luistert ook niet vaak naar de tips die hem gegeven worden als gevolg dat hij rap van gymtoestellen afdondert of gewoon zit te smeken om niet te hoeven meedoen (voornamelijk trefbal of lopen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AAARGH. Ik word gek van mezelf en deze rol, maar ik wil de rol niet opgeven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nawh, Christian staat niet in de story :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Pursuer schreef:
    AAARGH. Ik word gek van mezelf en deze rol, maar ik wil de rol niet opgeven.


    I know the feeling. Heb precies hetzelfde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeps, ik ben enkele personages vergeten in de lijstjes te zetten :x Zal ze straks aanpassen ^^'

    Oh en iemand die misschien een neef of broer wilt? Mijn leraar komt vanavond ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Extra relatie voor Caleb:
          – Raelin Marlene Fleming – Ex / Goede vriendin.


    I know, Matt is nogal een buitenbeentje/eenzame jongen maar is er iemand die vriendschap met hem wilt sluiten ?

    AsshiexIrwin schreef:
    I know, Matt is nogal een buitenbeentje/eenzame jongen maar is er iemand die vriendschap met hem wilt sluiten ?


    Nathan, mij (nog niet aangemaakte) nerd?

    Wil iemand een vriend(in) van Krystall (hartenbreekster) zijn? Ik heb ook bij haar gezet dat ze een tijdje geleden een vriendje had die haar hart heeft gebroken, wil iemand die zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Nathan, mij (nog niet aangemaakte) nerd?

    Wil iemand een vriend(in) van Krystall (hartenbreekster) zijn? Ik heb ook bij haar gezet dat ze een tijdje geleden een vriendje had die haar hart heeft gebroken, wil iemand die zijn?


    Krystall, goeie vriendinnen met Alison of Lucy ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Krystall, goeie vriendinnen met Alison of Lucy ?


    Oké. Ik ga ze even opzoeken.
    Alison en Krystall lijken me wel goede vriendinnen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 21:17 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    AsshiexIrwin schreef:
    I know, Matt is nogal een buitenbeentje/eenzame jongen maar is er iemand die vriendschap met hem wilt sluiten ?


    Raelin wilt ook wel. Haar maakt het niet uit of iemand een buitenbeetje, jock, et cetera is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mudita schreef:

    Oh en iemand die misschien een neef of broer wilt? Mijn leraar komt vanavond ^^


    Iemand? :3 Ik sta open voor vele dingen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Arabella staat ook nog open voor relaties. (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 21:21 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mudita schreef:
    Oeps, ik ben enkele personages vergeten in de lijstjes te zetten :x Zal ze straks aanpassen ^^'

    Oh en iemand die misschien een neef of broer wilt? Mijn leraar komt vanavond ^^


    Alison of Lucy wilt wel een neef of broer :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.