• Wanneer de vijftien jarige Will verdrag uitgekozen wordt om grijze jager te worden, zet dat de wereld op zijn kop. Niet meer de saaie weeshuis waar hij is




    opgegroeid.
    Nu beleefd hij het ene avontuur naar het andere. Hij en zijn vrienden uit Araulen reizen het land en de andere werelden af om mensen in nood te helpen. Ze komen in verschrikkelijke situaties terecht. Met pijl en boog proberen ze de vijanden te verslaan.

    Will Verdrag is er niet meer en koningin Maggie is op een onverklaarbare wijze vermoord.
    Het korps grijze jagers doen er alles aan om deze moordenaar op te sproren, terwijl de zoon van de koningin zich klaarmaakt om de troon te bestijgen. Maggies echtgenoot weet geen raad.

    Verder gaat het leven gewoon door, de weeskinderen worden gekozen door hun leermeesters en de recruten worden vol op getraint.


    Rollen:

    Troonopvolger van Maggie:
    William
    2 broertjes en/of zusjes van de troonopvolger

    -Zusje Lucy Katherina Beth

    Echtgenoot vaan Maggie (Liefst boven de 17)
    Vrij
    Raadsvrouw of man
    Vrij
    Nog 1 grijze jager leraar

    Robin - leerling
    America - leraar
    Sunset - leerling
    Damiane - Leerling
    Moiyra - Leraar
    Lucas - Leerling

    Leider van de korps
    Wie wilt
    De moordernaar van Maggie en zijn 5 volgelingen
    Hier nog 5 volgelingen vrij.

    Moordernaar gereserveerd

    Er is nog plek vrij bij de rest van de rollen.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (alle soorte foto's mag.)
    Wapen:
    Paard: (geld voor iedereen)
    Geschiedenis:
    Leen:
    Extra:


    Regels:
    • 200 woorden per post
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Twee keer per week posten is genoeg.
    *Doe alleen mee als je weet dat je tijd ertussendoor hebt. (dat voorkomt dat de RPG vastloopt.)
    * Iedereen mag zo veel personages makan als hij/zij dat aankan.


    Enjoy.
    Beginpost komt als de speeltopic geopend wordt.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 17:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Charmd

    America leraar van robin?

    Robind19 schreef:
    Charmd

    America leraar van robin?


    Is goed :)


    be gay do crimes

    Naam: Sunset Greenleaf
    Leeftijd: 15 jaar
    Rol: Leerling jager
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: Sunset is en verlegen en onzeker meisje. In het bijzijn van anderen dan. Als ze alleen is herken je haar niet meer terug. Ze rent door het bos heen, klimt op daken waar je duizelig van wordt, en heeft zichzelf de beginselen van het boogschieten geleerd. Enkel is daar niets van terug te zien als er mensen kijken. Dan kruipt het meisje meteen terug in haar schulp en is bijna bang voor andere mensen.
    Uiterlijk: Sunset heeft lang donkerblond haar, een bleke huid en blauwe ogen.
    Wapen: Pijl en boog
    Paard:


    Sunset's paard draagt de naam Winter. Het dier heeft een duidelijke voorkeur voor dat seizoen.

    Geschiedenis: Sunset is geboren en opgegroeid in Zeeklif. Ze is echter wel opgegroeid in een weeshuis, en niemand weet wie haar ouders zijn. Niemand wist ook haar achternaam, maar omdat mensen haar vaak in het bos zagen gaven ze haar de achternaam Greenleaf. Sunset was altijd een beetje het buitenbeentje in het weeshuis. Ze werd gepest, andere kinderen lieten haar opdraaien voor wat zij zelf gedaan hadden. En Sunset accepteerde het, omdat ze er niet tegenin durfde te gaan. Ze had dat één keer gedaan, en was totaal in elkaar geslagen. Sinds dien zegt ze nooit meer wat ze vind.
    Leen: Zeeklif
    Extra: -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Kan America ook de leraar zijn van Sunset?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik neem ook nog een Leraar ^^ + Moordenaar?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 17:27 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Ik neem ook nog een Leraar ^^ + Moordenaar?
    moordenaar is geserveerd en volgens mij zijn en nu twee leraren. Kan het fout hebben

    Ik ga het allemaal goed zetten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto is het erg dat mijn eerste post nog geen lange is. Maar gewoon een heel klein beginnetje

    Moordenaar had ik gereserveerd op mijn oude, inactieve account.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Robind19 schreef:
    Seto is het erg dat mijn eerste post nog geen lange is. Maar gewoon een heel klein beginnetje


    Is goed hoor
    En Aureolus je mag van mij de moordenaar wel.
    En leraar is nog nodig.


    Ik ehb alles aangepast, zal het straks ook in de speeltopic doen, maar ik heb nu even alleen de voornaam gedaan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik reserveer raadman

    Newt_Runner schreef:
    Kan America ook de leraar zijn van Sunset?


    Is goed, ik heb wel al een begin gemaakt met America.
    Sunset de jager die er achteraan komt?


    be gay do crimes

    Ja, voor mij is het goed als Sunset net met haar opleiding begint. Ze is heeeeel verlegen en onzeker en alles, dus succes! XD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep


    Seto schreef:
    Naam: William Arnald Altman
    Leeftijd: 23
    Rol: Troonopvolger
    Geslacht: mannelijk
    Innerlijk: William is een jongen die zeker is over zichzelf. Hij weet wat hij moet doen. Hij is enkel onzeker over de troon die hij zou moeten overnemen van Madelyn. Zelf wilt hij avontuur. Hij kan behoorlijk eigenwijs en beledigend uit de hoek komen en ontvlucht vaak de kasteel muren om vrijheid te hebben. Dit kan gunstig zijn voor de moordenaar.
    Uiterlijk:
    Plaatje boven (alle soorte foto's mag.)
    Wapen:
    Zwaard en kruisboog.
    Paard:
    Zwart gevlekte tinker. (geld voor iedereen)
    Geschiedenis:
    William die vernoemd is naar de grijze jager will verdrag, had het zwaar na de dood van zijn moeder. Zijn vader zag hij steeds minder en hij wist dat hij degene zou zijn die de troon zou moeten overnemen.
    William ontvlucht steeds het leven binnen de kasteelmuren om met de burgers en mensen buiten te zijn. Hij wil maar al te graag weten wie degene is die zijn moeder heeft vermoord en hem een flinke les te leren.
    Leen:
    Araluen
    Extra:
    -


    Troonopvolger


    Vampire + Servant = Servamp

    CharmedPaige --> AreYouAreYou


    be gay do crimes