• Lees hier het eerste deel van deze serie.


    De klopjacht op Alessandro Fico Roux was geopend. Emma Martens, een jonge vrouw van 25 jaar, zag haar hele leven overhoop gehaald worden door haar ex. Achtervolgd door zowel een dodelijke groepering als een huurmoordenaar, wist ze zichzelf uiteindelijk boven water te houden en zelfs de meest ongebruikelijke vriendschappen te sluiten. En het was niet enkel vriendschap wat ze er aan overhield.

    Charlie Welsch, beter bekend als Ace, was een huurmoordenaar. Voor het eerst in zijn carrière ging hij een onbetaalde missie aan en om maar één reden; het redden van Emma die nog altijd in levensgevaar was.

    Met Jax erbij – een extreme nerd op het gebied van technologie – was het team compleet. De reis naar Rome was begonnen. En daarbij ook de strijd om Emma’s leven.


    Rome is the city of echoes, the city of illusions, and the city of yearning.
    - Giotto di Bondone, Renaissance painter

    Deel 2 van 2.
    2 POV's.
    Pinterest pagina.
    Bevat geweld, seks en gescheld.
    Af en toe Engelse woorden/uitspraken.
                                        Royal Flush

    Meteen een abo genomen op je nieuwe verhaal! Ook onder de indruk van je pinterest board.


    Physics is awesome

    OH MY GOD LAURA, WAT COOL!!!!!!
    Nu moet ik wel eerst Ace of Hearts lezen, maar ik moet en zal dit gaan volgen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    CarIyIe schreef:
    Meteen een abo genomen op je nieuwe verhaal! Ook onder de indruk van je pinterest board.
    Thank you! (bloos)

    Iucifer schreef:
    OH MY GOD LAURA, WAT COOL!!!!!!
    Nu moet ik wel eerst Ace of Hearts lezen, maar ik moet en zal dit gaan volgen.
    DANKJEWEL ANNA <3

    Hmm, ik denk dat ik deel één toch maar eens moet gaan lezen...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Aan alle mensen die deel 1 nog niet gelezen hebben: you're missing out. Go read that good stuff now! im literally so hyped about this, ik moet nog eens commenten


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Aan alle mensen die deel 1 nog niet gelezen hebben: you're missing out. Go read that good stuff now! im literally so hyped about this, ik moet nog eens commenten
    GIRL. Je spoilt me. <3