• Movement is geen gewone middelbare school. Het is een sportschool voor alleen ontzettend goeie, en jonge sporters. Meer dan duizenden mensen doen auditie om deze school binnen te mogen. Daarvan komen er maar enkele in. Er is weer een nieuw jaar en iedereen verlangt ernaar. Iedereen heeft zijn of haar eigen talent. Ze krijgen alleen maar les over hun talent en moeten zich er volop concentreren. Omdat Movement geen gewone school is, hebben ze maar drie uur les per dag. Die drie uur moeten ze heel hard werken, de rest van de dag krijgen ze vrij en brengen ze veel tijd met elkaar door. Maar niet iedereen is hetzelfde want iedereen heeft een ander karakter. Mensen denken zich soms beter dan andere in deze professionele school. In deze middelbare school worden zowel vrienden als vijanden gemaakt. Maar de leraren en leraressen hebben ook nog een groot geheim. Ze gebruiken de leerlingen alleen maar. Ze laten hun optreden en wedstrijden doen om wat geld erbij te verdienen. Zullen die leerlingen er achterkomen? Ben jij iemand die andere graag pest of in elkaar slaagt? Of wordt jij dat in de loop van de tijd? Misschien ben jij iemand die maar geen vrienden krijgt? Of iemand die juist te veel vrienden heeft? Of misschien zou je gewoon willen dat iedereen het goed met elkaar heeft? Hou je het nog wel vol in deze vermoeiende school? Er zijn zeven sporten die je kan beoefenen: Voetbal, basket, tennis, dans, karate, turnen, zwemmen. Voor elke leraar een sport dus. Ze logeren in een supermooie, luxe en grote villa.

    Invullijstje
    Voornaam + naam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Talent + info:
    Uiterlijk (met foto !):
    Karakter:
    Relatie's:
    Extra:

    Rollen: nog beschikbaar : Karaté, dans, tennis, basketbal, turnen
    Jongens met een talent
    - Elijah Damario Rivero - Parrish [Voetbal 1.2]
    - Isaac Mark Davis - CavalierYouth [Zwemmen 1.8]
    - Matt Campbell AsshiexIrwin [Basketbal 1.2]
    - Gereserveerd - Lovehemmings [Zwemmen]
    - Shane Wilkshire- Depayx [Voetbal 1.7]
    - Finn Harries - LoveAndHorses [ Zwemmen 1.10 ]
    - Jack Harries - LoveAndHorses [ Karaté 1.10 ]
    -
    -
    -
    Als er meer mensen willen mee doen kunnen er meer plaatsen bij komen
    Meisjes met een talent
    - Lily Natalia Clarke - ArianatorXx [Dans 1.2]
    - Violet Lucija Conley- Schuld [Tennis 1.5]
    - Lone Malene Schøne - CavalierYouth [Turnen 1.2]
    - Alice Mae Lindgren - Capriole [Voetbal 1.3]
    - Annalyn Chance Simmons - GuardianDevil [Voetbal 1.3]
    - Mabel Jones- MusicAndPeace [Karate 1.2]
    - Lindsay Annie Smeth - Mevalina [Turnen 1.4]
    - Crystall Mady Flow - ArianatorXx [Basket 1.5]
    - Jessica Geline Talia - Levinia [ Zwemmen 1.9 ]
    -
    Als er meer mensen willen mee doen kunnen er meer plaatsen bij komen

    De sportleraren en leraressen
    - Voetal :
    - Basket :
    - Tennis :
    - Dans (ballet) : Tamara Lively - AsshiexIrwin [ 1.9 ]
    - Karaté :
    - Turnen : Christiaan Kauffman - Schuld [1.5]
    - Zwemmen :



    Regels
    - Minimaal 200 woorden
    - Geen perfecte personnages
    - Max. 3 personnages per account
    - Reserveringen blijven 48 uur (2 dagen) staan
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen je eigen personnages besturen
    - Nieuwe topic worden alleen maar aangemaakt door ArianatorXx
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou meisjes en jongens een beetje gelijk
    - Hou de tieners bij de sport toch ook een beetje gelijk zodat er niet bij bv. Basket 5 mensen zijn en bij tennis 1.

    Er komt waarschijnlijk ook nog een story voor de informatie en om te zien hoe het er allemaal uitziet. Het verhaal gaat trouwens alleen over de mensen uit het zesde middelbaar.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 8:45 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mevalina schreef:
    Voornaam + naam: Lindsay Annie Smeth


    Leeftijd + geboortedatum: 18 jaar, geboren op 12 juli 1996
    Nationaliteit: Frans
    Talent + info: Lindsay is een turnster. Ze was sinds haar 4e gedwongen om te turnen. Niet dat ze dat erg vond, in tegendeel. Ze hield er veel van. Haar ouders wouden een bekende dochter en deden er ook alles voor. Lindsay had het liefst een rustige en normale kindertijd gehad. Maar dat mocht niet van haar ouders. Elke dag kreeg ze een uur les voor het turnen. Ze heeft ook in films gespeeld en is daardoor toch wel wat bekend. Haar ouders hebben haar nooit met rust gelaten en verdienden al het geld. Lindsay is het dus nu gewoon om geen verlegen meisje te zijn. Een paar maanden geleden weigeren ze om nog te turnen. Ze was er helemaal klaar mee. Haar ouders waren woedend en schreven haar in voor de bekende sportschool. Lindsay moest dus nu wel turnen.
    Uiterlijk (met foto !): Lindsay is eigenlijk een best mooi meisje. Ze heeft een slank lichaam en een blanke huid die snel bruind. Haar ogen zijn donkerbruin en twinkelen als ze enthousiast is. Ze zijn omringd door lange, volle wimpers waar mascara aan toegevoegt is. Onder en boven haar oog zit ook een redelijk dik lijtntje eyeliner. Ze heeft lichtroze, volle lippen. Lindsay is iemand die heel goed op haar lichaam past. Je kan haar buikspieren goed merken en ze heeft ook nog een lichte sixpack. Lindsay is erg lenig

    . Ze weet dat ze er wel goed uitziet en gebruikt dat ook. Ze draagt vaak leuke en stijlvolle kleding. Ze heeft ook wat ervaring omdat ze in meerdere films speelde.
    Karakter: Lindsay is door het bekend worden erg veranderd. Ze was een lief en aardig meisje dat tegen alles ja zei. Ze was altijd vrolijk maar toch ook stil en verlegen. Ze leefde in haar eigen wereldje en niemand begreep haar. Haar eerste film draaide ze op haar 12e . Ze werd opeens wat volwassener. Het spelen en lachen was gedaan. Ze werd serieus en kreeg meer zelfvertrouwen. Te veel zelf. Ze is nu een agressieve en gemene dame geworden. Dat kwam eigenlijk allemaal door haar ouders die haar fout hebben opgevoed. Lindsay wou gewoon een leuke kindertijd maar dat kreeg ze niet. Ze werd model, filmster en nu nog eens turnster. De moeder van Lindsay wilt dat Lindsay alleen terug naar komt met een turndiploma. Dan heeft ze nog enkele films te draaien. Om eerlijk te zijn verlangt Lindsay er niet naar om terug te gaan. Ze zal geen privé leven meer krijgen. Hier was ze een echte persoon met mensen van haar leeftijd. Daarom was ze ook wel redelijk blij om naar Movement te gaan. Lindsay zie je het meeste van de tijd niet lachen. Als ze blij is, is het om een erg goeie reden. Niemand weet echt wat er met haar is. Ze is niet echt lief of gemeen. Dat laatste kan ze toch wel soms zijn. Ze kritikeert mensen vaak en gedraait zich toch ook soms als een diva. LOL 'staat niet in haar woordenboek en ze heeft het ook nooit. Lindsay wilt in deze school nieuwe vrienden maken en een gewoon meisje. Niet lindsay het model of de filmster. Ze praat niet heel veel, alleen als ze er echt zin in heeft.
    Relatie's: Wie wilt?
    Extra:



    Ze is zo ongeveer klaar, alleen zoekt ze nog vrienden, vijanden , ....
    Wilt iemand ? c:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mevalina schreef:
    (...)

    Ze is zo ongeveer klaar, alleen zoekt ze nog vrienden, vijanden , ....
    Wilt iemand ? c:


    Misschien dat Crystall en Lindsay elkaar wel mogen ? ^^

    Iemand trouwens een vorm van relatie met Crystall of Lily ?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 14:51 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Mevalina schreef:
    (...)

    Ze is zo ongeveer klaar, alleen zoekt ze nog vrienden, vijanden , ....
    Wilt iemand ? c:


    Matt wilt wel vriendjes worden met Lindsay.

    AsshiexIrwin schreef:
    (...)

    Matt wilt wel vriendjes worden met Lindsay.


    Ik denk niet dat Lindsay wel met zo iemand die onzeker is kan omgaan. Maar hij kan bijvoorbeeld haar neef zijn en dat ze dat het liefst verbergt.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Okaayy, neef is goed (;

    Someone?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 15:41 ]

    -

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 15:41 ]

    AsshiexIrwin schreef:
    Okaayy, neef is goed (;

    Someone?


    Ik heb Crystall nog maar ik weet niet wat ze van elkaar kunnen zijn, want Crystall is niet bepaald aardig ^^ ... Jij misschien een idee?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Ik heb Crystall nog maar ik weet niet wat ze van elkaar kunnen zijn, want Crystall is niet bepaald aardig ^^ ... Jij misschien een idee?


    Er zijn ook geen aardige mensen hier hé. xp
    Nee grapje, ik snap wat je bedoelt.
    Euhm... ff denken hoor

    AsshiexIrwin schreef:
    (...)

    Er zijn ook geen aardige mensen hier hé. xp
    Nee grapje, ik snap wat je bedoelt.
    Euhm... ff denken hoor


    Ik heb lone voor je? ;)

    CavalierYouth schreef:
    (...)

    Ik heb lone voor je? ;)


    Kan Lone een vorm van relatie hebben met Lily of Crystall ? ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Alice is er ook nog altijd

    CavalierYouth schreef:
    (...)

    Ik heb lone voor je? ;)


    Prima ^^

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Kan Lone een vorm van relatie hebben met Lily of Crystall ? ^^

    Met beide wel denk ik :)
    Ik zie lily en lone wel goeie vrienden zijn.
    En misschien tussen crystall en lone een simpele vriendschap? Dat ze gewoon met elkaar omgaan maar eigenlijk zeer weinig van elkaar weten?

    CavalierYouth schreef:
    (...)
    Met beide wel denk ik :)
    Ik zie lily en lone wel goeie vrienden zijn.
    En misschien tussen crystall en lone een simpele vriendschap? Dat ze gewoon met elkaar omgaan maar eigenlijk zeer weinig van elkaar weten?


    Is goed ! :)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Informatie-en rollenstory : http://www.quizlet.nl/stories/142091/200-high-gym--movement--rpg/

    De kamerverdeling van de meisjes is al klaar :) er zijn nog neit genoeg jongens om erbij de jongens aan te beginnen ;)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 16:53 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.