• Dit is, like, iets waarvoor waarschijnlijk al veel te veel topics geopend zijn, maar ik vraag het toch maar eens omdat ik niet zo veel heb aan de rest van de topics. :]

    Ik heb dus al een kleine maand een lieve (akoestische) gitaar, Octaaf genaamd. Het enige probleem is dat ik geen geschikte liedjes vind om mee te beginnen spelen. Ik suck namelijk nogal en de meeste songs to play if you suck zijn nogal, hoe moet ik het zeggen? Je herkent gewoon niet het nummer waar het vandaan komt omdat het gewoon een paar akkoorden na elkaar zijn die niemand kent. Ik zoek dus eigenlijk liedjes die niet vreselijk moeilijk te spelen zijn, maar waarbij je wel het gevoel hebt van, hé dat nummer ken ik precies. Het genre maakt op zich niet veel uit - ik ben best wel fan van classic en alternative rock, maar als het een goed lied is, dan is het gewoon een goed lied. Dus, kom maar af met de liedjes. :'D

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 20:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geef jij je gitaar een naam?
    Alle top 40 hits.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Geef jij je gitaar een naam?
    Alle top 40 hits.

    Was een beetje een inside joke tussen mij en een meisje uit m'n klas, zij geeft haar spullen namen, dus deed ik dat voor de grap ook maar eens met m'n gitaar. x')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Was een beetje een inside joke tussen mij en een meisje uit m'n klas, zij geeft haar spullen namen, dus deed ik dat voor de grap ook maar eens met m'n gitaar. x')


    Ik dacht al, haha.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    My guitar has a name. Both of them. I call them Jace and Aiden.

    I dont think thats weird.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shimekukuri schreef:
    My guitar has a name. Both of them. I call them Jace and Aiden.

    I dont think thats weird.

    Well, I kinda like you. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben maar gewoon begonnen met Justin Bieber, al wil jij dat niet. :p (Mijn gitaar heet Michael, hehe)

    Maar als ik jou was, gewoon liedjes opzoeken die je leuk vind en het proberen, meestal kom je dan wel bij dingen uit. (:


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    (...)
    Well, I kinda like you. c:


    Whoooo c:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yeay, ik meld me! Ik speel 1 jaar, en ik heb wel popliedjes van mijn leraar geleerd, eerste liedje was Marry You van Bruno Mars ;x nouja, hehe ik doe t wel hoor maar ben nu al een zomervakantie + 2 week lang bezig met een liedje dat ik zelf heb uitgekozen, 505 van Arctic Monkeys, en die kan ik aardig spelen. Ohnee, eerste wat ik mezelf leerde was van Deep Purple, Smoke on the water, daarna deed ik Seven Nations Army en nu 505 xD En voor les leer ik Viva La Vida, Coldplay vind ik wel leuk opzich :) Maar wil ook nog een Nirvana nummer of The Vines nummer aan mezelf leren dus ben wel even bezig :D
    Mijn huidige project is Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair.. Super makkelijk en superleuk.

    Ik raadje aan om inderdaad een top 40 liedje te pakken en even te oefenen, en als je de smaak te pakken hebt kun je wel voor andere liedjes kijken idd

    Een klasgenoot noemt zijn gitaar Charlotte xD Mijn gitaar heet Bella. Ha, van Arabella xD

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:29 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Nooit eraan gedacht om mijn gitaren vrouwelijke namen te geven. ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb veel nummers van internet opgeslagen als afbeelding.
    Ik heb o.a.:
    -Daughtry:
    What have we become
    Everything but me
    Gone
    -Halestorm
    Familiar taste of posion
    I miss the misery
    -All time low
    That girl
    A daydream away

    Ik heb er nog wel meer, maar dit geeft je een beetje het idee wat voor soort muziek ik heb :p
    Ik kan het altijd naar je toesturen, als je wilt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had eerst geen naam, maar toen we met de klas gingen kamperen, ging ik met wat klasgenoten praten over gitaren en zeiden ze dat ik m'n gitaar een naam moest geven, maar wel een meisjesnaam, want gitaren zijn vrouwelijk (blijkbaar)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Menma schreef:
    Ik heb veel nummers van internet opgeslagen als afbeelding.
    Ik heb o.a.:
    -Daughtry:
    What have we become
    Everything but me
    Gone
    -Halestorm
    Familiar taste of posion
    I miss the misery
    -All time low
    That girl
    A daydream away

    Ik heb er nog wel meer, maar dit geeft je een beetje het idee wat voor soort muziek ik heb :p
    Ik kan het altijd naar je toesturen, als je wilt.

    Dat zou ik wel graag willen, ja! Dankjewel. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    (...)
    Dat zou ik wel graag willen, ja! Dankjewel. (:

    Kan je dan even je mail (in een pb) sturen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.