• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:23 ]

    Misschien nog een extra deken? Gewoon voor de zekerheid.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Misschien nog een extra deken? Gewoon voor de zekerheid.


    Als we alles mee willen nemen "gewoon voor de zekerheid" hebben we een groot probleem, want we gaan met het vliegtuig en we hebben maar één koffer, die al volgepropt zit met tent/slaapzakken/matjes, dus ik heb alleen nog mijn handbagage..

    Andria schreef:
    (...)

    Als we alles mee willen nemen "gewoon voor de zekerheid" hebben we een groot probleem, want we gaan met het vliegtuig en we hebben maar één koffer, die al volgepropt zit met tent/slaapzakken/matjes, dus ik heb alleen nog mijn handbagage..


    Hmm.. Ik zou dan sowieso anti insect spray meenemen als ik jou was. (:


    26 - 02 - '16

    Maar één koffer? Dan ben je sowieso al erg krap aan het kamperen... maar goed, neem sowieso een trui mee. Het kan 's nachts namelijk pittig koud worden. Liever een uitpuilende tas dan de hele nacht rillen, geloof me. Ook is lippenbalsem handig en ik zou je niet willen aanraden om te kamperen zonder zaklamp. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    mag je niet per persoon een koffer meenemen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou sowieso veel laagjes aan doen in het vliegtuig – zodat je al extra kleding bij je hebt. Daarnaast zou ik gaan voor een fleecedeken (die kan je meestal heel klein oprollen dus gaat gemakkelijk in je handbagage). Wanneer je jezelf in een fleecedeken wikkelt en daarna in je slaapzak gaat liggen heb je het vrijwel niet koud (:
    Ik weet niet of daar bomen zijn – maar anders zou ik ook touw & wasknijpers meenemen. Mocht er wat nat worden kun je het altijd uithangen overdag zodat het kan drogen in de zon (:


    Vandinha schreef:
    Ik zou sowieso veel laagjes aan doen in het vliegtuig – zodat je al extra kleding bij je hebt. Daarnaast zou ik gaan voor een fleecedeken (die kan je meestal heel klein oprollen dus gaat gemakkelijk in je handbagage). Wanneer je jezelf in een fleecedeken wikkelt en daarna in je slaapzak gaat liggen heb je het vrijwel niet koud (:
    Ik weet niet of daar bomen zijn – maar anders zou ik ook touw & wasknijpers meenemen. Mocht er wat nat worden kun je het altijd uithangen overdag zodat het kan drogen in de zon (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik zou sowieso een zaklamp meenemen. En een dikke trui inderdaad, maar die zou ik gewoon in het vliegtuig aantrekken. Ik weet niet hoe die wc's daar zijn, maar het is denk ik ook wel handig om wc-papier mee te nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik slaap in de zomer elke dag in een tent.:3

    -Neem een extra (fleece)deken mee
    -Neem wollen sokken mee, ik heb namelijk gemerkt dat mijn voeten het het snelst koud hebben.
    -Doe een trui aan als je merkt dat het echt koud wordt.

    En verder alle standaard kampeerspullen.(zaklamp etc.);)
    En neem ook iets mee tegen de insecten.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 22:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik reageer morgen met mijn tips. Ik ben in de zomer ieder weekend op toch met de trekkingrugzak, doe een trektocht van 200km en doe een kamp in eigen tentjes. Ik zal vertellen wat ik doe. Ik doe echt enorm veel en kan zo ook veel plaats besparen en dan extra dingetjes meenemen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    TheBadWolf schreef:
    mag je niet per persoon een koffer meenemen?


    Volgens mij mag dat alleen op intercontinentale vluchten, anders moet je (bij KLM dan) 30 euro extra betalen.. En dat wilden we maar 1x doen :3

    Scandal schreef:
    Ik reageer morgen met mijn tips. Ik ben in de zomer ieder weekend op toch met de trekkingrugzak, doe een trektocht van 200km en doe een kamp in eigen tentjes. Ik zal vertellen wat ik doe. Ik doe echt enorm veel en kan zo ook veel plaats besparen en dan extra dingetjes meenemen. :Y)


    Ah, dat zou fijn zijn!

    En de rest ook bedankt voor jullie tips ^^

    Andria schreef:
    (...)

    Volgens mij mag dat alleen op intercontinentale vluchten, anders moet je (bij KLM dan) 30 euro extra betalen.. En dat wilden we maar 1x doen :3

    Ik heb nooit extra hoeven betalen toen ik met het vliegtuig naar Rome ging. Je moet allebei inchecken dus ze kijken je raarder aan als je geen koffer hebt. Ik heb net even bij de bagageregels van KLM gekeken en je mag 1 koffer p.p. gratis meenemen (die gaat dan in het ruim) van max. 23 kg. Zit je daarboven, moet je meer betalen. Dus jullie kunnen gewoon allebei een koffer meenemen (: en dan 1 tas handbagage van 12 kg.

    En inderdaad, een zaklamp, een dikke trui, een fleece deken, warme sokken, wat knijpers, een touwtje en wc-papier.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    (...)
    Ik heb nooit extra hoeven betalen toen ik met het vliegtuig naar Rome ging. Je moet allebei inchecken dus ze kijken je raarder aan als je geen koffer hebt. Ik heb net even bij de bagageregels van KLM gekeken en je mag 1 koffer p.p. gratis meenemen (die gaat dan in het ruim) van max. 23 kg. Zit je daarboven, moet je meer betalen. Dus jullie kunnen gewoon allebei een koffer meenemen (: en dan 1 tas handbagage van 12 kg.

    En inderdaad, een zaklamp, een dikke trui, een fleece deken, warme sokken, wat knijpers, een touwtje en wc-papier.


    Dat verschilt vaak ook per vlucht, hoeveel je mee mag nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op kamp zelf zoals de rest zwgt. Zakdoeken zijn ook fijn maar daar kun je de toiletrol voor gebruiken je kunt tandenborstel en een klein tubetje tandpasta. Misschoen een inklapborsteltje als je je haar ewoon volpropt hoef dat niet mee. Ehm slippers voor als je snabts snel moet plassen. Ik weet niet wat voor tent maar ander een stuk plastic voor als je een overkapping hebt eventueel spullen buten of in de voortent te zetten. Hint laat shoenen echt buiten de tent sheelt viezigheid en stank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan