• Iemand hier die morgen (of binnenkort) zich (in de buurt van) Utrecht bevind en zin heeft om af te spreken/iets leuks te gaan doen? Ik ben namelijk vrij en heb zin om iets leuks te gaan doen =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nee helaas, maar anders leek het me heel leuk!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik woon in de buurt ;') En ik heb je al eens ontmoet, dus ik zou altijd kunnen proberen ;')

    Heb je al iets in gedachte?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 23:12 ]


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    Ik woon in de buurt ;') En ik heb je al eens ontmoet, dus ik zou altijd kunnen proberen ;')

    Heb je al iets in gedachte?


    tijdens de meeting right ?

    hahah ik wilde heel graag de nieuwe film van guardians of the galaxy zien maar idk of je daar ook van houdt hoor ;P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    tijdens de meeting right ?

    hahah ik wilde heel graag de nieuwe film van guardians of the galaxy zien maar idk of je daar ook van houdt hoor ;P


    Indeed :'D
    Ik hoef hem niet persé te zien, maar ik zou het niet erg vinden om er geld aan uit te geven.
    Ik weet niet hoe lang je verder wat in gedachten had, want ik bedenk me nu dat ik erna nog met iemand anders in Utrecht zou kunnen afspreken :')


    Stenenlikker

    Maar wil je persé morgen of kan een andere dag ook?
    Weet namelijk niet of ik mn moeder vanavond al kan overhalen en het is wat kortdag ;')


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    Maar wil je persé morgen of kan een andere dag ook?
    Weet namelijk niet of ik mn moeder vanavond al kan overhalen en het is wat kortdag ;')

    haha hoeft niet per see morgen, (maar waarschijnlijk ga ik zo snel mogelijk naar utrecht toe sws voor guardians of the galaxy ;P) maar nee snap ik, ik heb aankomende week ook nog wel een paar daagies vrij dus dan kan ik ook nog wel =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    haha hoeft niet per see morgen, (maar waarschijnlijk ga ik zo snel mogelijk naar utrecht toe sws voor guardians of the galaxy ;P) maar nee snap ik, ik heb aankomende week ook nog wel een paar daagies vrij dus dan kan ik ook nog wel =]


    Allrighdy, dan moeten we het binnenkort eens even goed gaan afspreken. Zal morgen dan aan mn moeder vragen of ze zoiets goed vind, heb nu geen zin meer, hehe.
    Maar ik vind het geen probleem om met je naar Guardians of the Galaxy te gaan hoor :') Ik wil dus ook weer niet al te lang bezig zijn om met iemand anders nog te kunnen afspreken, als je dat niet erg vind. :')


    Stenenlikker

    Arqueiro schreef:
    (...)

    Allrighdy, dan moeten we het binnenkort eens even goed gaan afspreken. Zal morgen dan aan mn moeder vragen of ze zoiets goed vind, heb nu geen zin meer, hehe.
    Maar ik vind het geen probleem om met je naar Guardians of the Galaxy te gaan hoor :') Ik wil dus ook weer niet al te lang bezig zijn om met iemand anders nog te kunnen afspreken, als je dat niet erg vind. :')

    ja tuurlijk, we pb'en morgen wel ofzo en dan zien we wel hoe t loopt? ;P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    ja tuurlijk, we pb'en morgen wel ofzo en dan zien we wel hoe t loopt? ;P


    Goed plan :Y)


    Stenenlikker

    Ik wel :3