• hij gaat hier over;
    Tranen stromen over mijn wangen heen..Haar nagels staan al in mijn pols gekrast..Zo stevig heeft ze me vast..Er druppelt bloed uit..Zo over mijn hand heen,over mijn handpalm,naar mijn vingertop en via mijn vingertop naar de grond..de druppel bloed spat in duizenden stukjes uiteen..Zó is het ook met míjn leven..Het spat zomaar uit elkaar…Plots pakt ze de riem..Ik krimp in elkaar…“Nee mama!..Plies niet….Toe mama!”fluister ik wanhopig in de hoop dat de pijn stopt..Integendeel; de pijn is nog maar net begonnen…

    owja; dit is een Andreas verhaal!!

    er zijn al een paar delen;

    http://www.quizlet.nl/quiz/240288/two-boys-are-in-love-with-each-other--but-who-takes-the-first-step-001/

    Ik zoek daar nog een paar rollen voor!!
    -Meisje dat BF Andreas wordt; CuteAsHell
    -Vriendin Bill[of vriend??]; BiLlSMuRf

    Wat wil ik weten?;

    welke rol?;

    naam;

    Plaatje;

    tekstje met alle info!;

    Waarom wil je de rol?;

    Is het een goed verhaal?;

    dat was het!!
    Bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    vriendin Bill

    info komt


    Lalalalalalalala.

    welke rol?;Vriendin Bill
    naam;Paris
    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=84318
    tekstje met alle info!;
    Hooii lieverds.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,of jong het is maar hoe je het wilt bekijken.Mijn hobby's zijn shoppen en uitgaan&verder hou ik erg veel van zingen vooral het zingen van pop/rock muziek.Verder luister ik graag naar rockbands en bezoek graag concerten.Nou dit was het wel zo'n beetje,dus laters<3
    Waarom wil je de rol?;Because I like it<3
    Is het een goed verhaal?; ZEKER!


    Lalalalalalalala.

    -Meisje dat BF Andreas wordt;

    welke rol?;
    Meisje dat BF andreas wordt =D
    naam;
    Ash (ashley)
    Plaatje;
    http://youthoughtso.com/wp-content/uploads/2008/05/selena-gomez.jpg
    tekstje met alle info!;
    Hoii wezens,
    Mijn naam is duss Ash en ik leef al 17 jaartjes op deze geakke wereld. Gheghe ,, en gaa daarbij, jmmr genoeg, nog naar sgool =( waar sgool goed voor is? I dunno eigenlijk ^^ voor je sociale contacten fseu? Okay ,laat ik het nederlands houden: vrienden^^ Ik heb liefde voor mijn haartjes en mijn vrienden ofcourse ,, und haat aan huppelkutjes. Respect heb ik voor mensen die zichzelf durven te zijn en mensen met een eigen mening. die mensen worden met uitsterven bedreigt geloofik ><
    Maaruhh ,,deze chick smeert hem weer ^^
    Baaaii Peepz ..
    Xx Ash

    Waarom wil je de rol?;
    Omdat ik altijd een rol wil als de serie me leuk lijd ^^ en ik dit een leuke rol vind :P
    Is het een goed verhaal?;
    GENIAAL! orgineel ook :P


    Crack a bottle

    je hebt de rol!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dankje <33(K)


    Crack a bottle

    graag gedaan!:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    welke rol?; Vriendin Bill[of vriend??]



    naam; Charissa



    Plaatje;http://nd.blog.cz/t/the-best-styl-scene.blog.cz/obrazky/32262443.jpg



    tekstje met alle info!; Hoi ik ben Charissa en loop al zeventien jaar rond op deze wereld. Ik hou van dansen en uitgaan met men vrienden. Ik ben een rvij aardg persoontje maar als je iets verkeert doet dan kan ik een grote bek opzetten, ik denk nooit na bij wat ik zeg en kan soms ego zijn. Ik hou van mijn vrienden en het meest van mijn beste vriend Bill. Ik moet gaan nu doei.<333



    Waarom wil je de rol?; Hij lijkt em coel



    Is het een goed verhaal?; Joa.<333


    *He's the one.

    Heb je de vriendin/Vriend bill al?! Anders will ik wel [A]


    Dunno ><

    je kan nog altijd info gevenxD ik zoek nog altijd dus!:P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    welke rol?;
    Vriendin Bill^^
    naam;
    Chantou
    Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    tekstje met alle info!;
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    Waarom wil je de rol?;
    Hij me zupper lijk,, Bill geweldig is. En het me een eer lijk om hem te mogen spalen!
    Is het een goed verhaal?;
    Ja,, Jou verhalen zijn altijd goed ;)


    Dunno ><

    Doe een vriend voor Bill :D! XD -ik weet dat chantou hier weer op gaat reageren haha xD-


    Life is hard and then we die

    Doe een vriend voor Bill :D! XD -ik weet dat chantou hier weer op gaat reageren haha xD-

    Dan heb jij dat heel Goed Geweeten :D
    MaffHoofdig Kind.. Ik Ga wel een vriend Bill maken
    !! :D


    Dunno ><

    jaah!:Y)
    een vriend!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    welke rol?;
    VREIND Bill
    naam;
    Tristan
    Plaatje;
    http://i247.photobucket.com/albums/gg143/emothica44/smiley_emo_boy.jpg
    tekstje met alle info!;
    Hoii, Hoii! Ik ben Tristan, Zeg gerust Tris hoor;)
    En ben 18 jaar oud. Ik doe aan gitaar spelen, en zingen. Ook Schop ik graag met mijn Vriend Bill. Ja Bill Kaulitz ja. Hij is nu al 2 maanden mijn Vaste BoyFriend. Ga ons nu niet uitlaggen. We houden gewoon van elkaar! Uuh, maar vedder over mij he. Ik ben vedder, wel een lief persoon, wel Gevoelig. vedder heb ikeen hekkel aan spinnen, en uuh Clown's!! Maar Bill roept me, we gaan Schoppen saampjes :D
    Bye!
    Waarom wil je de rol?;
    Weet je al :P
    Is het een goed verhaal?;
    weet je ook al!!!!


    Dunno ><

    Ik hoop dat je hem een betje goed vind,, voor een jonge schrijfen is niet zo makelijk.. xD


    Dunno ><