• Hallo!

    Het is mij al een paar keer opgevallen: als je op de computer op Quizlet zit en je gaat naar iemands profiel, staat er altijd bij informatie een kopje met usernames. Je kan zelf kiezen, als eigenaar van je account, of je al je namen erop zet of dat mensen met hun muis over het woord 'lijst' heen moeten zodat ze dan pas je usernames zien.
    Wat mij nu opvalt: als je op je mobiel zit. De eerste optie die ik noemde werkt prima, maar de tweede is niet mogelijk via een tablet, iPad, mobiel of iPhone. Je kan er net zo lang op klikken, maar er verschijnt geen kopje met iemands usernames.

    Ik hoop dat ik mij nu goed heb uitgedrukt, want nu komt mijn suggestie: de functie moet aangepast worden zodat men via hun tablets, mobieltjes, iPad's en iPhone's de usernames kan zien als we op 'lijst' drukken.

    Is dit 1) nuttig, 2) is hier animo voor en 3) is dit mogelijk?

    Is dit nuttig en is hier animo voor?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan die functie gewoon zien, hoor. Zowel op mijn mobiel als op de tablet...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rumpelstiltskin schreef:
    Ik kan die functie gewoon zien, hoor. Zowel op mijn mobiel als op de tablet...


    Het lukt mij niet via de iPhone. Misschien is dit wen probleem enkel bij Apple-producten?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als ik met mijn Samsung jouw profiel bezoek, Myke, kan ik je oude usernames ook niet zien. Ik ben te lui om een screenshot te maken, maar iedereen weet wel hoe dat eruitziet denk ik. Voor! :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Als ik met mijn Samsung jouw profiel bezoek, Myke, kan ik je oude usernames ook niet zien. Ik ben te lui om een screenshot te maken, maar iedereen weet wel hoe dat eruitziet denk ik. Voor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    Als ik met mijn Samsung jouw profiel bezoek, Myke, kan ik je oude usernames ook niet zien. Ik ben te lui om een screenshot te maken, maar iedereen weet wel hoe dat eruitziet denk ik. Voor! :3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Op mijn telefoon en iPod kan ik die lijst ook niet zien als het zo'n hoverding is. Als het voor Rutger mogelijk is er een gemakkelijke oplossing op te vinden, ben ik voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Novoselic schreef:
    Als ik met mijn Samsung jouw profiel bezoek, Myke, kan ik je oude usernames ook niet zien. Ik ben te lui om een screenshot te maken, maar iedereen weet wel hoe dat eruitziet denk ik. Voor! :3


    Ja, dat bedoel ik! Ik heb dat ook soort van 'afgeschermd', omdat ik er best veel heb en mensen anders heel lang moeten scrollen via hun mobiel. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kunnen jullie ze bij mij dan ook niet zien? Want heel veel mensen hebben het ook gewoon uitgeschakeld...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Op mijn telefoon en iPod kan ik die lijst ook niet zien als het zo'n hoverding is. Als het voor Rutger mogelijk is er een gemakkelijke oplossing op te vinden, ben ik voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Rumpelstiltskin schreef:
    Kunnen jullie ze bij mij dan ook niet zien? Want heel veel mensen hebben het ook gewoon uitgeschakeld...

    Ja, maar jij hebt dat zo ingesteld. Bij mij bijvoorbeeld staat er "lijst" en moet je met je muis daarover gaan om de usernames te zien, wat dus niet lukt op de mobiele versie. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ja, maar jij hebt dat zo ingesteld. Bij mij bijvoorbeeld staat er "lijst" en moet je met je muis daarover gaan om de usernames te zien, wat dus niet lukt op de mobiele versie. ^^


    Er gaat nu echt een wereld voor me open. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben zeer zeker voor (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik snap niet waarom het niet standaard ingesteld is dat de usernames zichtbaar zijn.


    i put the fun in funeral

    Yoda schreef:
    Ik ben zeer zeker voor (:


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    Ik ben zeer zeker voor (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!