• Hi iedereen!,

    Ik heb even een vraagje..Mijn buurjongen is echt heel leuk, en na het verkrijgen van zijn telefoon nummer zijn we al een tijdje aan het whatsappen, en dollen en geinen enzo. Nu is het overgestapt op iets serieuzers: hij is er achter gekomen dat ik 'iemand' leuk vind - maar weet nog niet dat hij het is. Na een paar discussies over en weer, zou hij het tof vinden, mocht iemand hem leuk vinden, als de vrouw de eerste stap neemt. Zelf ben ik heel onzeker om überhaupt ook maar íets te doen, maar ik wil de sprong nu wel wagen. Alleen, wat zou jij naar een jongen sturen die je leuk vind/vond? Of...wat zou je doen?

    Liefs,


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gewoon uitgaan met hem joh


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik zou het hem face to face vertellen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    alotlaxolotls schreef:
    Gewoon uitgaan met hem joh


    Ja, zeg dan hoe :P


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    iVoteForVodka schreef:
    Ik zou het hem face to face vertellen.


    Waarschijnlijk is de eerst volgende keer dat ik hem zie tijdens een wedstrijd.
    (Heb hem al meerdere malen gevraagd om iets te doen)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ten eerste: wees duidelijk, jongens vatten vage hints niet.
    Ik denk dat je gewoon eens moet afspreken voor iets simpels, zoals zwemmen in het meer ofzo. Daar moet je het zeggen. (Of tijdens de wedstrijd)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 19:17 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    Ten eerste: wees duidelijk, jongens vatten vage hints niet.
    Ik denk dat je gewoon eens moet afspreken voor iets simpels, zoals zwemmen in het meer ofzo. Daar moet je het zeggen. (Of tijdens de wedstrijd)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!