• Een Canadese bank heeft als stunt een bijzondere manier gevonden om klanten die zich dag in dag uit inzetten voor anderen, een ontroerende blijk van waardering te geven. Voor een keer worden de flappentappen omgetoverd tot attente bedankmachines.
    Klanten denken snel even geld af te halen in de bank TD Canada maar dat loopt dus even anders. De automaat begint tegen hen te praten en heeft de ene na de andere wonderlijke verrassing in petto
    .

    Zo krijgt een vrouw vliegtickets om haar zieke dochter in Trinidad te bezoeken en mag een alleenstaande moeder voor het eerst met haar kinderen op reis naar DisneyWorld.

    Een welverdiend schouderklopje om door te zetten, ook als het moeilijk gaat. We zijn benieuwd of een bank hier ten lande het aandurft om deze fijne geste te herhalen?

    Bron: AD.nl

    Ik vond het wel mooi om dit te delen. De reacties van sommige mensen is zo mooi, ik heb echt een zwak voor zulk soort video's want ik zat met tranen in mijn ogen. Gewoon zo mooi. (krul)

    Omg. Ik ben dol op dit soort video's. Geeft me toch weer een beetje het idee dat de wereld niet geheel verrot is.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Omg. Ik ben dol op dit soort video's. Geeft me toch weer een beetje het idee dat de wereld niet geheel verrot is.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Aahw, wat een geweldig gebaar. Prachtig gewoon.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fuck you. You made me cry D:

    Dat was echt een geweldige video en een geweldig iets om te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    N'awhh c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wauw.

    Gewoon, wauw.

    Echt mooi, dat dit mogelijk is, dat mensen dit doen.


    Ik vraag me wel af hoe ze precies aan alle informatie etc. gekomen zijn, maar het idee is echt heel mooi.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ahh dit is zo mooi.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Oh ik hou echt van zulke dingen. Je hebt er ook een van zo'n vliegmaatschappij die mensen dingen geeft :D


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Doge schreef:
    Omg. Ik ben dol op dit soort video's. Geeft me toch weer een beetje het idee dat de wereld niet geheel verrot is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vinception schreef:
    Wauw.
    Gewoon, wauw.
    Echt mooi, dat dit mogelijk is, dat mensen dit doen.

    Ik vraag me wel af hoe ze precies aan alle informatie etc. gekomen zijn, maar het idee is echt heel mooi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doge schreef:
    Omg. Ik ben dol op dit soort video's. Geeft me toch weer een beetje het idee dat de wereld niet geheel verrot is.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    JamesPotter schreef:
    Aahw, wat een geweldig gebaar. Prachtig gewoon.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    O geweldig! Ik heb niet snel de tranen in mijn ogen, maar bij het zien van die oudere vrouw die naar Trinidad mag.. Voelde ik ze toch wel even prikkelen!
    Prachtig toch, dat dit nog kan! Dat de wereld toch nog niet zo verrot is als hij soms lijkt. Geweldig gewoon!

    En bedankt voor het delen! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dauth schreef:
    Fuck you. You made me cry D:
    Dat was echt een geweldige video en een geweldig iets om te doen.

    Hehehe (krul)

    En inderdaad, soms is de wereld toch niet zo verrot zoals 'ie eruit ziet. Laten we hopen dat er nog veel meer van dat soort mensen rond lopen op onze wereldbol.