• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Ik zie echt het nut van al die kletstopicdingen niet gezien in elk ding toch zowat dezelfde mensen zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nog nooit eerder een spin gevangen, dus ik ben echt wel trots op mezelf.
    Maar nu durf ik ze niet vrijlaten en ik wil dat monster uit mijn huis!
    Meh, wat moet ik nu toch doen?
    Ik kan toch niet aanbellen bij de buren?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doge schreef:
    (...)

    Sure, dat zou ik echt awesome vinden. Voel me echt even rot, bah.

    Awhiee! Mijn pb staat open en je heb me op fb.


    -

    Ik stort in. Te veel emoties.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik stort in. Te veel emoties.



    26 - 02 - '16

    Everybody deserves a second chance – just not for the same mistake.


    Ik zat net zo erg te lachen dat ik ervan moest huilen en vervolgens bijna stikte van het lachen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat is er mis met me. Wáárom eet ik mijn borrelnoten niet op?! D:


    26 - 02 - '16

    Weet je. Ik begin mijn geduld te verliezen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dus, doordat je per se de Messenger app moet downloaden van Facebook kan ik niet meer chatten op mijn telefoon. Hallo, Facebook? Mijn telefoon kan whats'app al amper aan als enige app, laat staan nog zoiets erbij. . .


    Aaah bedje! Wat ben ik blij dat we weer samen zijn; ik heb je gemist.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben zo blij met m'n profiel ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het is vijf voor vier, Lotta. Ga godverdomme slapen. Maar hoe val je in slaap als je adrenaline voor tien hebt at the moment en de hele tijd maar zit te piekeren, piekeren, piekeren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat mijn gedoe nou eens aan mij over.
    Ik wil het zelf doen.
    Jullie hebben me nooit geleerd om zelfstandig te zijn dus nu leer ik het mezelf.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Omg, houd eens op. You are driving me insane with your actions.


    Quiet the mind, and the soul will speak.