• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Ik ga hier zowat dood van de buikpijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je maak het alleen maar erger door op het ene moment de lieve vader / dochter band te faken en op het andere moment me voor van alles en nog wat uit te maken.


    I've eaten to much..


    26 - 02 - '16

    Yes, eindelijk de belangrijkste dingen bij elkaar. Nu alleen nog een fiets en de rest naar Nijmegene krijgen, en het nieuwe studiejaar kan beginnen :Y)


    Ooooohhh, onweer :Y)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:21 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil zo graag mijn quadcopter hebben! Ik kan niet wachten D:


    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 19:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vandinha schreef:
    Je maakt het alleen maar erger door op het ene moment de lieve vader / dochter band te faken en op het andere moment me voor van alles en nog wat uit te maken.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehm, wie had jou uitgenodigd?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yay. Ik heb zo'n zin om vanavond naar de film te gaan. Ik ga met m'n vader naar de film. Naar Expendables 3.


    26 - 02 - '16

    Ik zou niet weten wat ik zonder jou moest doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga lachen als ze jou keihard laat vallen net zoals die andere.
    It's her job you know.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn vader kan echt heel eng lachen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw, ik ben serieus zo blij dat het weer goed is tussen ons c:


    wat was dit ookalweer

    Doge schreef:
    Yay. Ik heb zo'n zin om vanavond naar de film te gaan. Ik ga met m'n vader naar de film. Naar Expendables 3.

    Die had ik net gezien. Have fun. c:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom mag ik niet gewoon in mijn hoekje kruipen en janken?


    I dress to kill, but tastefully

    Just remember when you're ignoring her, you're teaching her to live without you.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.