• Ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek om naar te luisteren en vroeg me dus af wat jullie wat favoriete onbekendere artiesten zijn. Dit mag elke soort muziek en artiest zijn die je maar wil, zolang ze maar niet al 80 top 40 hits hebben gehad hahaha (:

    Mijn favoriete artiest is Daniel James, een zanger uit Noord Ierland (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Lazet schreef:
    Sleeping With Sirens, niet super onbekend, maar toch wel een beetje ^^


    Sleeping With Sirens is enorm bekend.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Sleeping With Sirens is enorm bekend.

    Ah, niemand die ik ken kent ze ook, dus in mijn omgeving zijn ze aardig onbekend.. ):


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik weet niet of onbekend voor mij ook onbekend voor jullie is haha maar oké. Ik vind The Milk Carton Kids ontzettend goed.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Tyler Ward of Troye Sivan, beide van Youtube. En Ella Henderson heeft een goede stem, in haar lied Ghost. Maar die zal wel eens in de top 40 kunnen staan eigenlijk. -- Cody Simpson is hier ook niet héél bekend.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 1:00 ]


    Danmarks Dynamite.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lazet schreef:
    (...)
    Ah, niemand die ik ken kent ze ook, dus in mijn omgeving zijn ze aardig onbekend.. ):


    Nawh, sucks. Ik ken ze al een aantal jaren en mijn vrienden ook. Ik durf te wedden dat hun concert met Pierce The Veil hier in Nederland enorm snel is uitverkocht binnenkort c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    De Beatles. Fur sure.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Billy Talent! Niet de meest onbekende band om het maar zo te zeggen, maar zeker ondergewaardeerd. En een paar dagen terug stuitte ik op een Zweedse band genaamd Machinae Supremacy, waar ik nu al helemaal weg van ben. Zover ik weet is dat ook niet bepaald een bekende band.


    i put the fun in funeral

    Camisado schreef:
    Ik weet niet of onbekend voor mij ook onbekend voor jullie is haha maar oké. Ik vind The Milk Carton Kids ontzettend goed.

    Agreed!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maximum the Hormone. Niet super onbekend, althans de meeste mensen die ik ken - kennen ze niet, haha ;3


    26 - 02 - '16

    Against the Current en Pieter van der Zweep.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Euhm, I'd say Shannon Saunders. But i'm not sure if she's famous or not (:


    Vatican Cameos

    Hij blijft altijd nog onbekend ook al begint hij wel steeds groter te worden.

    Max Schneider <3

    https://www.youtube.com/watch?v=JeM65Kh--xM


    Firm believer of all that is magic

    Een hoop Japanse bands die ik luister zijn onder het 'normale' publiek sowieso heel onbekend, en voor de rest Rags & Ribbons en Saybia.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Een hoop Japanse bands waarnaar ik luister zijn onder het 'normale' publiek sowieso heel onbekend, en voor de rest Rags & Ribbons en Saybia.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)