• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •



    Song of the night: 5 Seconds Of Summer > English Love Affair

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 17:19 ]

    Mijn topics. ;3


    Your make-up is terrible

    Dit topic is van mij! :Y)

    En papa wil maar niet uit de woonkamer gaan, dus ben ik gestopt met accordeon spelen. Ik heb nu echt geen zin om de les gelezen te worden. Ugh. Ik vraag het wel als ik hulp nodig heb. Hoeft ie niet voor naast me te komen zitten. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Dit topic is van mij! :Y)

    En papa wil maar niet uit de woonkamer gaan, dus ben ik gestopt met accordeon spelen. Ik heb nu echt geen zin om de les gelezen te worden. Ugh. Ik vraag het wel als ik hulp nodig heb. Hoeft ie niet voor naast me te komen zitten. :<


    Bwuh. Je weet zelf wel hoe je moet spelen :/
    Ben je er al uit of je wit of zwart doet? Ik heb volgensmij één gb van jou nog niet gelezen :o

    Mijn topics!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aah, nevermind. Ik las dat je zwart wilde :'D Dat toon wel weer aan dat ik het niet heb gelezen, sorry :')

    Nouja, het stuk is met melodiebassen, en ik vind dat enorm moeilijk, omdat ik dat nog niet zo lang doe. Maar ik had niet om papa's hulp gevraagd en hij gaat naast me zitten om me te helpen. Is wel lief van hem, maar iedereen die me kent weet wel dat ik geen hulp accepteer of uberhaupt wil, wanneer ik er niet om vraag. En ik ben al de hele dag chagrijnig, dusja. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Nouja, het stuk is met melodiebassen, en ik vind dat enorm moeilijk, omdat ik dat nog niet zo lang doe. Maar ik had niet om papa's hulp gevraagd en hij gaat naast me zitten om me te helpen. Is wel lief van hem, maar iedereen die me kent weet wel dat ik geen hulp accepteer of uberhaupt wil, wanneer ik er niet om vraag. En ik ben al de hele dag chagrijnig, dusja. :')


    Het is inderdaad wel lief, maar als jij er niet behoefte aan hebt, moet hij dat begrijpen. ^^

    Hoe gaat het met jullie?

    Juanita schreef:
    (...)

    Het is inderdaad wel lief, maar als jij er niet behoefte aan hebt, moet hij dat begrijpen. ^^

    Hoe gaat het met jullie?


    Ja naja. We gaan nu toch zo eten xd
    Met mij gaat ie wel goed. We gaan alleen bami eten en dt vind ik vies. Is namelijk meer groente van zo'n groentemix dan iets anders. Maar ik ben sowieso niet gezellig vandaag dusja xD
    Hoeist met jou? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Back to Novoselic and to Italic.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 17:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escapism schreef:
    (...)

    Ja naja. We gaan nu toch zo eten xd
    Met mij gaat ie wel goed. We gaan alleen bami eten en dt vind ik vies. Is namelijk meer groente van zo'n groentemix dan iets anders. Maar ik ben sowieso niet gezellig vandaag dusja xD
    Hoeist met jou? (:

    Bami. Is. Goddelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bami. Is. Goddelijk.


    Alleen van de Chinees. Niet die van mijn moeder. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag er een TH lied in het beginpost? (bloos)


    -

    Escapism schreef:
    (...)

    Ja naja. We gaan nu toch zo eten xd
    Met mij gaat ie wel goed. We gaan alleen bami eten en dt vind ik vies. Is namelijk meer groente van zo'n groentemix dan iets anders. Maar ik ben sowieso niet gezellig vandaag dusja xD
    Hoeist met jou? (:


    Ik vind bami ook niet zo lekker, haha.
    Met mij gaat het goed (: Alleen heb ik wel een beetje hoofdpijn en ik heb geen idee hoe dat kan.

    Ik vind het best, Gail (: Welk nummer wil je? Ik ken ze verder niet c:


    Mijn template is opeens weg :o

    Oh, nu is ie weer terug.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 17:58 ]

    GAIL DAN WEL SPRING NICHT! _O_ haha

    @Aline
    Yeah, high five! :3
    En beterschap! Vet stom dat je hoofdpijn hebt. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •