• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik weet nou niet of ik het liedje leuk vind of niet.
    Ze is een geweldige zangeres met geweldige liedjes, maar bij dit nummer weet ik het simpelweg niet.
    Qua songtekst vind ik het niet geweldig, maar 't is wel makkelijk mee te zingen wat het dan wel weer leuk maakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hou van mijn Quadcopter. Het is zo awesome *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh ik wil niet werken terwijl ik nog zo veel moet doen voor school :c. Nouja aan de gang maar en hopen dat we vroeg klaar zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh man, deel 2 geeft me zoveel feels. Waarom schrijf ik toch zoiets.


    Your make-up is terrible

    Aaaaand who cares, in the end we all die, ik kan maar niet begrijpen waarom dat iedereen het altijd zo vreselijk vindt als iemand die ze totaal niet kennen en waar ze alleen maar ooit heel vaag van hebben gehoord, doodgaat. Ofwel heb ik gewoon echt geen gevoelens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    Aaaaand who cares, in the end we all die, ik kan maar niet begrijpen waarom dat iedereen het altijd zo vreselijk vindt als iemand die ze totaal niet kennen en waar ze alleen maar ooit heel vaag van hebben gehoord, doodgaat. Ofwel heb ik gewoon echt geen gevoelens.


    Neh, ik vind wel dat je gelijk hebt. Ik denk ook dat sommige kinderen teveel weg worden gehouden van de dood, waardoor ze er op latere leeftijd niet mee om kunnen gaan.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Neh, ik vind wel dat je gelijk hebt. Ik denk ook dat sommige kinderen teveel weg worden gehouden van de dood, waardoor ze er op latere leeftijd niet mee om kunnen gaan.

    Jush, dat vind ik ook eigenlijk. Ik kan heel goed begrijpen dat je je echt vreselijk voelt als een naast familielid of een goede vriend doodgaat, hoor, dat vind ik volkomen normaal, maar een jaar of zo geleden heeft er hier in de stad een meisje zelfmoord gepleegd, en hoewel eigenlijk niemand op school haar ooit echt gekend heeft, is er iemand weer over begonnen en is iedereen meteen zo van, oh my god dat was echt zo'n ontzettend lieve meid, ik mis haar vreselijk, blablabla, terwijl ze haar tijdens haar leven nooit gesproken hebben ...

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga je zo missen ):


    26 - 02 - '16

    We racen echt door deze topics heen. En heuj, nieuwe username. Die ene maand duurt toch telkens wel lang.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Brownstone schreef:
    (...)
    Jush, dat vind ik ook eigenlijk. Ik kan heel goed begrijpen dat je je echt vreselijk voelt als een naast familielid of een goede vriend doodgaat, hoor, dat vind ik volkomen normaal, maar een jaar of zo geleden heeft er hier in de stad een meisje zelfmoord gepleegd, en hoewel eigenlijk niemand op school haar ooit echt gekend heeft, is er iemand weer over begonnen en is iedereen meteen zo van, oh my god dat was echt zo'n ontzettend lieve meid, ik mis haar vreselijk, blablabla, terwijl ze haar tijdens haar leven nooit gesproken hebben ...


    Oh, dat vind ik ook altijd onzin en erg hypocriet. Ook van doden op tv. Van familieleden kan ook dat ook wel begrijpen, hoewel ik ook vind dat je op een bepaald moment er gewoon moet mee leren leven, hoor.


    Your make-up is terrible

    Dit is zo'n moeilijke keuze. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Het is beide voor mij erg belangrijk. Pff.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De school is nog niet eens begonnen en het rooster is al vijf keer veranderd, fijn, nu dus drie dagen lang tot half vijf op school en de andere twee stage tot zes, ugh.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 21:11 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wow - so important, ik weet het wel weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doe me dit niet aan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb zin om Rocky te kijken. :'D Damn song.


    Quiet the mind, and the soul will speak.