• Helloo!

    Ik moet voor school een video in elkaar flansen. En daarvoor moet ik eigenlijk een interview houden maar stiekem heb ik daar niet zo veel zin in en heb ik een veel makkelijkere manier gevonden. Ik zoek iemand die ik wat vragen kan opsturen. Wat moet je dan doen? Je filmt jezelf terwijl je deze vragen beantwoord. Hoe je dit filmt, maakt me niet zoveel uit. Het liefst gewoon ergens zittend. En houd er rekening mee dat je het horizontaal filmt (dus niet rechtop met je mobiel bijvoorbeeld).
    Uiteindelijk moet mijn video drie minuten gaan duren. Dat betekend niet dat jij drie minuten moet vol kletsen want ik monteer mezelf ook nog in de video.

    Het is de bedoeling dat ik een opleiding ga vergelijken. Dus een opleiding die ik heb gedaan, moet ik gaan vergelijken met een opleiding uit het buitenland.
    Het liefst zoek ik dan iemand die een van de volgende opleidingen doet/heeft gedaan (of wat er op lijkt - het hoeft niet zo precies):
    - Mediavormgeving
    - Media, informatie & communicatie (dit is een heel brede opleiding)
    - Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs

    Ik heb de vragen nog niet geschreven, want ik wacht een beetje af wie hier op gaat regeren en met welke studierichting.
    Is dit cheaten voor deze opdracht? Ja absoluut maar het maakt het voor mij wel een stuk makkelijker dan een complete opstelling van een interview te maken en iemand te meeten oid. :'D

    Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel, en anders; ask away!
    Deadline die ik geef: Vrijdag 6 april (dan heb ik nog wat spelen met als het via Q niet lukt en kan ik misschien nog wat anders regelen)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 11:34 ]

    Ik doe zelf Tourism Management en heb in het buitenland gezetten voor een semester, maar daar heb ik geen toerisme gedaan helaas. Moet de gehele opleiding buiten Nederland zijn? Anders kan ik altijd een van mijn studiegenootjes die minor in het buitenland doet voor je vragen mocht dat nodig zijn c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik studeer niet, dus ook niet in Nederland....
    :Y)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Shadowsinger schreef:
    Ik doe zelf Tourism Management en heb in het buitenland gezetten voor een semester, maar daar heb ik geen toerisme gedaan helaas. Moet de gehele opleiding buiten Nederland zijn? Anders kan ik altijd een van mijn studiegenootjes die minor in het buitenland doet voor je vragen mocht dat nodig zijn c:

    Hmm. Nee, het moet wel echt een studie in het buitenland zijn, dus alles behalve Nederland helaas. (no_chears)

    AeIin schreef:
    Ik studeer niet, dus ook niet in Nederland....
    :Y)
    :'D

    Telt België? Als dit toegestaan is, kan ik wel eens rondvragen aan vrienden. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Telt België? Als dit toegestaan is, kan ik wel eens rondvragen aan vrienden. (:

    Jup! Het is een ander land dus lijkt me gewoon prima. Zolang het maar in het Engels is - want het is voor Engels

    Nog meer mensen die misschien iemand hebben? (Of jezelf)

    Telt stage lopen in het buitenland ook?


    And then we'll see it.

    Ik studeer marketing en ben van België dus ik studeer in Gent. Als dat onder communicatie valt, wil ik je wel helpen ^^


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik studeer journalistiek in België, misschien niet helemaal binnen je profiel, maar wel mediagericht??

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 18:39 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb eventueel nog een jongen van mijn minor die normaal gezien in Qatar studeert die ik zou kunnen vragen. Het zijn al wel de laatste drie weken van de minor en het is erg druk allemaal, dus idk wanneer je het nodig hebt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Koffie schreef:
    Telt stage lopen in het buitenland ook?

    Voor mijn opdracht is het helaas wat beter als het iemand is die echt uit een ander land komt / daar de opleiding doet

    Caricia schreef:
    Ik studeer marketing en ben van België dus ik studeer in Gent. Als dat onder communicatie valt, wil ik je wel helpen ^^

    Ahomine schreef:
    Ik studeer journalistiek in België, misschien niet helemaal binnen je profiel, maar wel mediagericht??


    Jullie komen eigenlijk allebei wel in aanmerking volgens mij! Ik ga hier eventjes over nadenken, aangezien ik er ook vragen omheen moet formuleren uiteraard.
    Alvast wel heel lief dat jullie je hulp aanbieden. ^^

    Shadowsinger schreef:
    Ik heb eventueel nog een jongen van mijn minor die normaal gezien in Qatar studeert die ik zou kunnen vragen. Het zijn al wel de laatste drie weken van de minor en het is erg druk allemaal, dus idk wanneer je het nodig hebt?

    Volgende week! De uiterlijke datum die ik gesteld heb is vrijdag (want dat is het fijnst, heb ik dat weekend nog om dingen te regelen / monteren). Dus er zit wel een beetje haast achter.

    TaeTae schreef:
    (...)

    Jullie komen eigenlijk allebei wel in aanmerking volgens mij! Ik ga hier eventjes over nadenken, aangezien ik er ook vragen omheen moet formuleren uiteraard.
    Alvast wel heel lief dat jullie je hulp aanbieden. ^^

    Crap. Ik vertrek wel zaterdag op vakantie, dus als je nog een filmpje van mij zou willen, dan moet ik het vandaag of morgen opnemen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque