• Jolien heeft een trauma.
    En wat voor één!
    Als 4jarig drolletje kreeg het kleine meisje met de goudblonde pijpekrulletjes, genaamd Jolien, gaatjes in haar oren. Dolblij was ze met de schattige oorbelletjes die ze van haar moeder cadeau had gekregen!
    Maar, de pret was niet voor lang. Na enkele weekjes begonnen haar oortjes te ontsteken en groeiden de oorbelletjes gewoon in haar oren. Talloze nachten had ze zitten huilen van de pijn, maar uiteindelijk moesten de oorbelletjes ook echt uit haar oren verdwijnen. Een dokter heeft ze er zelfs moeten uitsnijden en dat was met veel gehuil van de kleine Jolien.
    Altijd heeft ze er een trauma aan over gehouden. Hoewel ze dolgraag weer oorbellen wilde, liet ze toch geen gaatjes schieten. Ze was te bang.
    Maar vandaag, beste mensen, is er een historisch moment geweest. Jolien's moeder heeft haar vandaag, op bijna 16jarige leeftijd, ongeveer gedwongen om oorbellen te laten schieten.
    Nee, eigenlijk is dat gelogen. Haar moeder had het voorgesteld wanneer ze een 5jarig drolletje zag zitten in een juwelierszaak, klaar om oorbelletjes te laten schieten. Het kleine meisje gaf geen kik wanneer de oorbelletejs in haar oren werden geschoten. Dat gaf Jolien toch de moed om de oorbellen te laten schieten, maar wanneer het zover was, moest het kleine meisje gewoon haar hand vasthouden omdat ze zo bang was.
    En nu, heeft Jolien weer oorbellen. Dankzij het 5jarig drolletje dat haar hand vasthield bij het schieten ervan.


    Lol, dat was anders uitgedraaid dan verwacht. x'D
    Leuk!^^

    Ik heb dat trouwens al van m'n vijfde, maar toen begon ik te huilen omdat het zeer deed x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Och, arme schat. Dat zal zeker een zeer traumatische ervaring zijn geweest.
    Wel lief dat ze je handje wilde vasthouden ^^


    Bored.

    Ik hád het van mijn 4, maar voor ik 5 was, waren ze alweer weg. :'D

    Wat schattig (A) ik wil binnenkort een navelpiercing laten zetten..Ik heb nog wel een tijdje om mijn moed te verzamelen..><


    Famous Niké

    Och, arme schat. Dat zal zeker een zeer traumatische ervaring zijn geweest.
    Wel lief dat ze je handje wilde vasthouden ^^

    Het was echt een schatje. <3

    Oh, hoe lief ^^
    Ik weet niet sinds wanneer ik mijn oorbelletjes heb ;D
    Maar m'n gaatjes zijn bijna dichtgegroeid, omdat ik bijna nooit oorbellen draag, mijn haar zit altijd voor m'n oren, dus je zou er toch niks van merken ;p
    Maar was die gast niet eng, die die gaatjes maakte, met zo'n pistool o:

    Heey Drolla,

    Jij een beetje oorbellen laten schieten hè. Nou nou, wat een geweld...:Y)
    Anyway, what a cute sory.


    Herman Killer

    Ik heb ze vanaf... 6? En toen waren ze dichtgegroeid, en toen moest ik op mn 8e ze opnieuw laten schieten :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Wat cute dat ze je hand wilde vasthouden :D
    Wel dapper van je dat je het alsnog hebt laten schieten :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    YAY. :3
    je lijkt een beetje op janouk. die ging ook gillen op 15jarige leeftijd. n_n

    xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jeeh!
    Gefeliciteerd!


    I found myself in Wonderland.

    Dappere Drolla <'3
    Wat lief :'D


    En dan komt nu mijn verhaal;
    Als 3-jarig meisje met de naam Mandy mocht ze gaatjes in haar oren. Ze was niet nerveus en het deed helemaal geen pijn. Na 6 weken lang die saaie knopjes te dragen had haar moeder een cadeautje. Je raad het al, hele mooie oorbellen. Het was een kristallen knopje met daaraan 2 sliertjes van kristalletjes. Ze was heel erg blij met de mooie oorbellen en droeg ze elke dag! Tot op een dag..

    Een sliertje van kristalletjes brak. Mandy was er kapot van. Ze huilde en ze huilde en ze droeg geen oorbellen meer. Haar gaatjes groeiden dicht. Tot op haar 6-jarige leeftijd heeft ze oorbelloos rondgelopen. Ze wilde weer gaatjes. Dat mocht dus, en ze had leuke hartjesknopjes met een kristalletje erin. Tot vandaag heeft ze altijd weer oorbellen gedragen. En misschien krijgt ze nog tweede gaatjes erbij! :'D Hopelijk vind haar moeder dat goed...


    The end :')


    a figment of your imagination

    Die oorbellen doen fucking veel pijn! Ö

    Oorbellen zijn nog niets; laat eens een lippiercing zetten =')
    Dat doet pas pijn =') en Piagra hier viel bijna flauw, en ik heb me dan maar direct op de grond gezet; naast een BEDELAAR ! :Y)
    [/ik heb niets tegen bedelaars hoor x'D]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.