• Hey!
    ik heb dus besloten om een Rpg te maken over het voetbal enzo.
    Omdat Belgie en Nederland allebei op het wk waren.
    En omdat ik de hele voetbalgekte zo leuk vond wou ik er een rpg over maken.




    Glits en Glamour daar denk je toch bij als je aan een voetbalvrouw denkt. Niet?
    Maar het is niet allemaal zo mooi!
    5 vrouwen gaan voor hun mannen naar Brazilie.
    Maar iedereen heeft wel een probleem in hun relatie.
    Je zou misschien denken dat alles goed is.
    Maar achter de schermen is het veel minder.
    Ze hebben allemaal wel een probleem.

    Hoe de rpg in zijn werk zal gaan:

    Ik zal de koppels vormen.
    Gelieve je voorkeur door te sturen naar mij.
    Als je zelf samen onderling wil beslissen mag dat natuurlijk ook.
    Het probleem in de relatie moeten jullie ook samen beslissen.


    Rollen:

    Voetballers (Hoeft niet perse een voetballer van Nederland of Belgie zijn):
    1. Cristiano Enrique Castilla-Rodriquez - Parrish
    2. gereserveerd door NiamLoveYu
    3.
    4.
    5.



    Vrouwen:
    1. Danielle Sophia Grace - Thaluke
    2. gereserveerd door LoveHemmings
    3. gereserveerd door Parrish
    4. Alana Catherina Garcia - NiamLoveYu
    5. Riley Liv Norlington - AsshiexIrwin


    andere rollen (vrienden, familie,...):
    1. Isabella Emily .. (dochter van ..) - MusicAndPeace
    2. gereserveerd door NymeriaDorne
    3.
    ...

    invullijstje

    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    innerlijk:
    uiterlijk:
    extra:

    regels:

    • Minimaal 100 woorden.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} ()
    • Houd het graag realistisch.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag maar hou het netjes
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 13:37 ]


    Do what you love, love what you do

    Doe maar een van de vrouwen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ok bedankt!


    Do what you love, love what you do

    Thaluke schreef:
    Doe maar een van de vrouwen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik neem overige rollen een kind (als dat goed is)


    A horse of course

    Tuurlijk!


    Do what you love, love what you do



    Volledige Naam: Danielle Sophia Grace.
    Ze heeft haar moeders achternaam dus; Grace.

    Leeftijd: Danielle is achtentwintig jaar oud en verjaart op 27 september.

    Nationaliteit: Ze is geboren in Spanje en volgens de wetten dus Spaans. Als je het via familie bekijkt is ze half Spaans, en half Nederlands. Danielle heeft tot haar twintigste in Spanje bij haar moeder gewoond. In de vakanties ging ze naar haar vader in Nederland, en hier sprak ze ook Nederlands. Ze spreekt beide talen vloeiend. Al het Nederlands met een klein accent is.

    Innerlijk: =Goeden eigenschappen:; Danielle is een erg gezellige vrouw met wie je altijd wel een gezellig drankje kunt doen. Ze zal opkomen voor zich zelf en vrienden. Meestal is ze wel aardig tegen je. Danielle is een erg trotse meid en dit laat ze ook wel merken aan anderen. Vaak loopt ze met een glimlach rond waardoor andere mensen ook weer sneller lachen. Ze geeft veel om vrienden en familie en als ze het nodig hebben is ze een steun paal. Danielle is niet echt bang om haar emoties aan anderen te laten zien. Ze is een open boek, aldus haar broer. En ook kan ze tijdens het werk serieus zijn.
    =Slechte eigenschappen:; Ieder mens heeft natuurlijk slechte eigenschappen! En Danielle ook dus! Ze is best arrogant omdat ze op school altijd al wel populair was. Door dit kan ze heel minachtend doen tegen andere mensen. Soms is ze ook iets té trots. Geduld heeft ze niet. Punt uit. En ze zal het ook nooit krijgen, enkel voor degenen die ze lief heeft, heeft ze nog wel wat geduld. Maar dit is ook niet heel erg veel. Danielle wordt erg snel boos en kan dit dan ook erg lang blijven. Ze geeft meestal vrij weinig om de regels en laat dit niet blijken. Tegen de mensen die ze niet mag is ze erg kattig. Tijdens haar baan moet ze zich wel beleefder opstellen en dit doet ze dan ook. Danielle kan niet goed denken onder druk, en als ze dat moet begint ze te frunniken met iets van haar kleding. Ze zal eerder in het Spaans schelden dan in het Nederlands, maar gelukkig doet ze dit weinig of bijna nooit en is dit geen slechte eigenschap.

    Uiterlijk: [FC: Alexandra Daddario] Wat meteen opvalt aan Danielle zijn haar felblauwe ogen. Deze kijkers worden omring door donkere wimpers waar altijd wel een laagje mascara opzit.

    Extra:

    De rest komt.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 15:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Volledige Naam: Isabella Emily (achternaam komt als ze ouders heeft)
    Leeftijd: Emily is 9 jaar oud en verjaart op 21 Juni
    Nationaliteit: Belgisch

    innerlijk: Komt als ze ouder heeft (kan ik meer verzinnen)


    uiterlijk: 3 kleuren haar: Donkerbruin, bruin en lichtbruin/donkerblond Haar haar komt ongeveer tot onder haar onderrug Groen/blauwe ogen Licht roze lippen Vaak een laagje make-up Een licht getinte huid Een moderne kledingstijl Ze is 1,49 m lang


    extra: komt

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 21:58 ]


    A horse of course

    Mag ik een man en een vrouw :]


    El Diablo.

    Dankjewel!


    Do what you love, love what you do

    Volledige Naam: Alana Catherina Garcia
    Leeftijd: Alana is 23 jaar oud.
    Nationaliteit: Spaans/Belgisch
    innerlijk: Alana is een lief meisje. Maar ze vertrouwt mensen te snel. En daar maken sommigen misbruik van. Daardoor is ze al veel gekwetst geweest. Alana praat niet snel over haar gevoelens. Ze luistert liever naar andere mensen dan ze zelf praat. Ze heeft een grote vrienden groep die heel belangrijk zijn voor haar. Net als haar familie. Ze zou alles doen voor haar vrienden en familie.
    uiterlijk:



    Alana heeft donkerbruine lokken die ze meestal los laat gangen en die ze altijd wel een beetje krult. Ze heeft hazelnootbruine ogen die bijna dezelfde kleur zijn als haar haren. Alana's kledingstijl is elegant en modern. Ze draagt niet te veel make-up maar ze zou niet buitenkomen zonder een laagje make-up.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 20:11 ]


    Do what you love, love what you do

    x

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 20:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn rol heet nu: Danielle Sophia Grace


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje?




    Volledige Naam:
    Cristiano Enrique Castilla-Rodriquez.
    Zijn volledige achternaam staat niet op zijn shirt, op zijn shirt staat alleen Castilla.


    Leeftijd:
    27.


    Nationaliteit:
    Hij heeft een Spaanse moeder en een Portugees/Nederlandse vader. Hij is dus voor het grootste deel Spaans met een beetje Portugees en Nederlands bloed in zich. Hij speelt echter bij het Nederlands elftal omdat hij zowat zijn hele jeugd in Nederland heeft gewoond.


    innerlijk:
    Cristiano is een jongen die veel om zijn vrienden en familie geeft. Hij is erg beschermend over hen en je hebt dus een groot probleem als je aan hen komt. Cristiano is over het algemeen een aardige jongen die wel vaak wat sarcastisch uit de hoek komt. Hij is wel het type dat snel vrienden maakt, soms iets te snel waardoor de verkeerde mensen in zijn vriendengroep komen. Cristiano staat echter erg bekend om zijn koppigheid, wat soms een enorme irritatie kan zijn voor sommige mensen. Hij staat altijd voor de volle 100% achter zijn mening en niemand kan hem van gedachten laten veranderen. Als hij zijn zin wil hebben kan hij soms behoorlijk zijn zin doordrijven, al weet hij dat hij moet stoppen als hij ziet dat de persoon tegenover hem zich teveel irriteert. Als er iemand vaak in de problemen komt op het veld, dan is het Cristiano wel. Hij is degene die vaak bij de conflicten is en er dan ook hoogstwaarschijnlijk een deel van uitmaakt. Het is dan ook geen wonder dat hij vele kaarten op zijn naam heeft staan en een van zijn bijnamen "King of the cards" is. Cristiano is een jongen met veel lef en hij ziet vaak het gevaar van dingen niet in. Je kan hem dus wel roekeloos en onvoorzichtig noemen.


    uiterlijk:
    Cristiano heeft bruin haar wat meestal al snel gewoon goed zit, veel moeite doet hij er dus niet voor. Cristiano heeft opvallende felgroene ogen die hij maar al te graag gebruikt om te charmeren en zijn zin te krijgen. Zijn ogen zijn echt datgene dat heel erg opvalt, daar is hij ook trots op. Cristiano heeft sterke kaaklijnen die zijn gezicht een mooie vorm geven, dit is ook een van de dingen die naast zijn ogen snel opvallen. Cristiano heeft, vooral voor een jongen, vrij volle lippen. Cristiano is 1.87 lang en gespierd. Hij heeft hier een daar een paar littekens op zijn benen, sommigen groter dan de anderen. Deze heeft hij door de jaren opgelopen, je kan natuurlijk niet van hem verwachten dat hij heel voorzichtig is. Cristiano heeft hier en daar wat tattoo's staan, al zijn het geen mega tattoo's.


    extra:
    Hij speelt op nummer 10 en meestal als spits. Hij kan goed spelen met beide benen, wat hem dus een geliefde speler maakt. Hij zit nu echter al 3 jaar bij Real Madrid en hij heeft een villa staan in Madrid. Hij kwam eigenlijk uit een normaal gezin en is op zijn 3e verhuisd naar Nederland. Hij heeft een aantal jaar gespeeld bij Ajax en is daarna op zijn 21e naar FC Porto gegaan. Daar is hij op zijn 24e naar Real Madrid gegaan waar hij nu nog zit.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:16 ]


    El Diablo.

    Zou ik een meisje mogen?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead