• Hey!
    ik heb dus besloten om een Rpg te maken over het voetbal enzo.
    Omdat Belgie en Nederland allebei op het wk waren.
    En omdat ik de hele voetbalgekte zo leuk vond wou ik er een rpg over maken.




    Glits en Glamour daar denk je toch bij als je aan een voetbalvrouw denkt. Niet?
    Maar het is niet allemaal zo mooi!
    5 vrouwen gaan voor hun mannen naar Brazilie.
    Maar iedereen heeft wel een probleem in hun relatie.
    Je zou misschien denken dat alles goed is.
    Maar achter de schermen is het veel minder.
    Ze hebben allemaal wel een probleem.

    Hoe de rpg in zijn werk zal gaan:

    Ik zal de koppels vormen.
    Gelieve je voorkeur door te sturen naar mij.
    Als je zelf samen onderling wil beslissen mag dat natuurlijk ook.
    Het probleem in de relatie moeten jullie ook samen beslissen.


    Rollen:

    Voetballers (Hoeft niet perse een voetballer van Nederland of Belgie zijn):
    1. Cristiano Enrique Castilla-Rodriquez - Parrish
    2. gereserveerd door NiamLoveYu
    3.
    4.
    5.



    Vrouwen:
    1. Danielle Sophia Grace - Thaluke
    2. gereserveerd door LoveHemmings
    3. gereserveerd door Parrish
    4. Alana Catherina Garcia - NiamLoveYu
    5. Riley Liv Norlington - AsshiexIrwin


    andere rollen (vrienden, familie,...):
    1. Isabella Emily .. (dochter van ..) - MusicAndPeace
    2. gereserveerd door NymeriaDorne
    3.
    ...

    invullijstje

    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    innerlijk:
    uiterlijk:
    extra:

    regels:

    • Minimaal 100 woorden.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} ()
    • Houd het graag realistisch.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag maar hou het netjes
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 13:37 ]


    Do what you love, love what you do

    Dankjewel! Tuurlijk!


    Do what you love, love what you do

    Ik maak Danielle vanavond af. Zo voetballen, daarna douchen en dan zal ik haar verder invullen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké dankjewel!


    Do what you love, love what you do


    Volledige Naam: Riley Liv Norlington
    Leeftijd: Riley is tweeëntwintig jaar oud en verjaart op één december.
    Nationaliteit: Riley komt oorspronkelijk uit Frankrijk, en spreekt daardoor ook vloeiend Frans, en ze is ook tweetalig opgevoed. Haar ouders zijn gescheiden, en bij haar vader sprak ze Nederlands en bij haar moeder Frans.
    innerlijk: : Riley is altijd al een stille vrouw geweest en heeft een hekel aan ruzies, voornamelijk omdat haar ouders altijd ruzieden toen Riley klein was en ze daardoor gescheiden zijn. Daardoor is ze vaak ook vrij stil, bij alle ruzies van haar ouders durfde ze nooit wat te zeggen, en als ze dan wat zei werd ze afgeblaft. Ze is fijn gezelschap, vrolijk, luchtig en eerlijk, en ze weet ook wel wanneer ze een geheim kan houden. Maar goed, stille wateren hebben diepe gronden so has Riley. Ze is vaak zo veel met andermans gevoelens bezig dat ze zichzelf verwaarloost, niet aan zichzelf denkt en gewoon weleens ineen kan storten bij een ruzie of iets anders. e is eens blijven zitten omdat ze zoveel met anderen bezig was dat ze haar eigen werk verwaarloosde. Zelf vindt ze echter dat er dan niets aan de hand is. Ze is altijd kinderlijk gebleven, dit valt nogsteeds te merken aan haar kledingstijl, waar mensen zich vaak aan ergeren, en ze is echt een fan van gezelschapsspelletjes. Haar vrienden hebben nog nooit een spel gespeeld zonder dat zij erbij was. Ze is niet heel sportief, maar zodra er een bal bij komt word ze enorm fanatiek. Ze fietst verder veel, jogt veel en heeft een tijd gefitnest.
    uiterlijk: [FC: Amanda Steele] Riley heeft niet echt een heel bijzonder uiterlijk. Ze heeft lange bruine haren tot het midden van haar rug. Ze draagt haar haren altijd maar net zoals ze het wil hebben, de ene keer hangt het slap om haar gezicht, de volgende keer maakt ze er volume in. Of draagt ze het in een simpele knot of vlecht. Riley is niet echt de kleinste met haar 1 meter 80. Ze vind haar lange lengte wel prima maar draagt hierom toch nog hakken. Niet omdat ze langer wil lijken maar meer omdat ze hakken fijn vind lopen.Ze heeft geen piercings, enkel extra gaatjes in haar oren waar ze regelmatig een paar oorbellen in heeft hangen. Ze heeft verder een slanke lichaam. Echter heeft ze weinig heupen en zo zijn er wel meer rondingen die niet echt op vallen. Haar gewicht is nogal weinig voor haar lengte. Wat grote deels door haar eetgedrag komt. Verder heeft ze verschillende moedervlekjes op haar huid maar verder is haar huid egaal en verwijderd ze elke puist die ze tegenkomt. Riley draagt vaak redelijk wat make-up dit omdat ze erg onzeker is over haar huid en vooral haar gezicht. Amanda is het vaakst te zien in een strakke jeans met een band shirt of een tank top. Haar ogen nijgen naar grijs te gaan, maar in werkelijkheid bevatten haar irissen een diep blauwe kleur.

    De blauwe irissen laten de emoties vrij waarvan Riley wil dat ze vrijgelaten worden en getoond worden aan de buitenwereld. Riley kan, als ze dat zou willen, haar gevoelens verbergen, enkel bij haar familie laat ze haar zwaktes zien omdat ze bang is dat mensen het anders tegen haar gaan gebruiken.
    extra: Riley heeft een streng eetpatroon en vindt zichzelf te dik omdat ze haar hele schoolleven is gepest en altijd al bezig is met afvallen. Op dit moment zet ze dit voort samen met sporten om er dun genoeg uit te zien voor haar lopende modellencarrière.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 20:26 ]

    Mag ik uitstel? Ben namelijk gesloopt door de training..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is goed! Bedankt om te laten weten


    Do what you love, love what you do

    Mag ik een dochter van een van de relaties reserveren? Bij andere Rollen?

    Het kan ook alleen een kind van de voetballer zijn ofzo, dat is al een probleem in een relatie dan bijvoorbeeld, gewoon een idee.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 18:18 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    ja tuurlijk! Had dit idee ook al


    Do what you love, love what you do

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 21:49 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    Mag ik dat/familie lid zijn? Als die nog over zijn.. C;
    Miss een dochter en zo niet een ander familielid?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik schrijf me uit, sorry.
    (iVoteForVodka )


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wil iemand ouder(s) zijn van Emily?

    Volledige Naam: Isabella Emily (achternaam komt als ze ouders heeft)
    Leeftijd: Emily is 9 jaar oud en verjaart op 21 Juni
    Nationaliteit: Belgisch

    innerlijk: Komt als ze ouder heeft (kan ik meer verzinnen)


    uiterlijk: 3 kleuren haar: Donkerbruin, bruin en lichtbruin/donkerblond Haar haar komt ongeveer tot onder haar onderrug Groen/blauwe ogen Licht roze lippen Vaak een laagje make-up Een licht getinte huid Een moderne kledingstijl Ze is 1,49 m lang


    extra: komt


    A horse of course

    AsshiexIrwin schreef:


    Volledige Naam: Riley Liv Norlington.
    Leeftijd: Riley is tweeëntwintig jaar oud en verjaart op één december.
    Nationaliteit: Riley komt oorspronkelijk uit Frankrijk, en spreekt daardoor ook vloeiend Frans, en ze is ook tweetalig opgevoed. Haar ouders zijn gescheiden, en bij haar vader sprak ze Nederlands en bij haar moeder Frans.
    innerlijk: : Riley is altijd al een stille vrouw geweest en heeft een hekel aan ruzies, voornamelijk omdat haar ouders altijd ruzieden toen Riley klein was en ze daardoor gescheiden zijn. Daardoor is ze vaak ook vrij stil, bij alle ruzies van haar ouders durfde ze nooit wat te zeggen, en als ze dan wat zei werd ze afgeblaft. Ze is fijn gezelschap, vrolijk, luchtig en eerlijk, en ze weet ook wel wanneer ze een geheim kan houden. Maar goed, stille wateren hebben diepe gronden so has Riley. Ze is vaak zo veel met andermans gevoelens bezig dat ze zichzelf verwaarloost, niet aan zichzelf denkt en gewoon weleens ineen kan storten bij een ruzie of iets anders. e is eens blijven zitten omdat ze zoveel met anderen bezig was dat ze haar eigen werk verwaarloosde. Zelf vindt ze echter dat er dan niets aan de hand is. Ze is altijd kinderlijk gebleven, dit valt nogsteeds te merken aan haar kledingstijl, waar mensen zich vaak aan ergeren, en ze is echt een fan van gezelschapsspelletjes. Haar vrienden hebben nog nooit een spel gespeeld zonder dat zij erbij was. Ze is niet heel sportief, maar zodra er een bal bij komt word ze enorm fanatiek. Ze fietst verder veel, jogt veel en heeft een tijd gefitnest.
    uiterlijk: [FC: Amanda Steele] Amanda heeft niet echt een heel bijzonder uiterlijk. Ze heeft lange bruine haren tot het midden van haar rug. Ze draagt haar haren altijd maar net zoals ze het wil hebben, de ene keer hangt het slap om haar gezicht, de volgende keer maakt ze er volume in. Of draagt ze het in een simpele knot of vlecht. Amanda is niet echt de kleinste met haar 1 meter 80. Ze vind haar lange lengte wel prima maar draagt hierom toch nog hakken. Niet omdat ze langer wil lijken maar meer omdat ze hakken fijn vind lopen.Ze heeft geen piercings, enkel extra gaatjes in haar oren waar ze regelmatig een paar oorbellen in heeft hangen. Amanda heeft verder een slanke lichaam. Echter heeft ze weinig heupen en zo zijn er wel meer rondingen die niet echt op vallen. Haar gewicht is nogal weinig voor haar lengte. Wat grote deels door haar eetgedrag komt. Verder heeft ze verschillende moedervlekjes op haar huid maar verder is haar huid egaal en verwijderd ze elke puist die ze tegenkomt. Amanda draagt vaak redelijk wat make-up dit omdat ze erg onzeker is over haar huid en vooral haar gezicht. Amanda is het vaakst te zien in een strakke jeans met een band shirt of een tank top. Haar ogen nijgen naar grijs te gaan, maar in werkelijkheid bevatten haar irissen een diep blauwe kleur.

    De blauwe irissen laten de emoties vrij waarvan Amanda wil dat ze vrijgelaten worden en getoond worden aan de buitenwereld. Amanda kan, als ze dat zou willen, haar gevoelens verbergen, enkel bij haar familie laat ze haar zwaktes zien omdat ze bang is dat mensen het anders tegen haar gaan gebruiken.
    extra: Amanda heeft een streng eetpatroon en vindt zichzelf te dik omdat ze haar hele schoolleven is gepest en altijd al bezig is met afvallen. Op dit moment zet ze dit voort samen met sporten om er dun genoeg uit te zien voor haar lopende modellencarrière.


    Riley is klaar. ^^

    Ok bedankt!


    Do what you love, love what you do

    Briar schreef:
    (...)


    srry ik denk dat er dan al te veel kinderen zullen zijn.
    misschien moet je nog even wachten tot alle rollen ingevuld zijn ofzo.


    Do what you love, love what you do