• Aangezien ik me echt dood verveel.
    Vermeld deze dingen, en ik ga zo snel mogelijk aan de slag!

    Titel van je verhaal:
    In het kort waar je verhaal over gaat:
    Personages (bekende acteurs/actrices):
    Tekst die er in moet:
    Achtergrondmuziek:
    Heb je bepaalde beelden uit een serie/film die erin moeten?:
    Extra's? Wil je nog iets melden wat er in moet?:


    Een paar voorbeelden :
    I NAMED HER HOPE TRAILER
    Die trailer heb ik gemaakt voor mijn nieuwe verhaal klik om die te lezen
    FORGIVE ME TRAILER

    Titel van je verhaal: Ware Liefde is een Leugen
    In het kort waar je verhaal over gaat: Jessie van der Maal vindt haar ware liefde (Henry), maar op het verkeerde moment, aangezien hij een tienerjongen met hormonen is en hij helemaal weg is van haar beste vriendin Alexandra: Hij ziet haar totaal niet staan.
    Personages (bekende acteurs/actrices): Jessie: Lilly Collins (Trailers van Love, Rosie), Henry: Robbie Kay (Once Upon A Time), Alexandra: Emily Browning (The uninvited of zo?)
    Tekst die er in moet:
    Jessie gelooft niet in liefde
    En al helemaal niet in WARE liefde
    Maar dan ontmoet ze...
    Henry
    Geweldige ogen
    Macho attitude
    Maar totaal niet gemeen
    En hij....
    ZIET HAAR NIET STAAN?!
    (er is een filmpje waarin Robbie Kay op een podium staat en hij "Wait what?" zegt, ik zal het hieronder bij bepaalde beelden zetten,dat moet hier dan als dat kan?).
    Het leven...
    ...Is geen romantische komedie.
    Lilly Collins
    Robbie Kay
    Emily Browning
    WARE LIEFDE IS
    EEN LEUGEN
    Door Ilana Dewi
    Achtergrondmuziek: Deze of Deze of allebei mag ook.
    Heb je bepaalde beelden uit een serie/film die erin moeten?: "Wait what?" zit hier in., hier kun je natuurlijk ook gewoon Robbie Kay stukjes uit halen :), Robbie Kay, Love, Rosie TRAILERS
    Extra's? Wil je nog iets melden wat er in moet?: Niet echt...

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 13:54 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    MT voorlopig.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    MT voorlopig.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Korte inhoud van je verhaal:

    Caitlyn Clearwater woont sinds 4 jaar in Amerika, maar eigenlijk is ze een Ier. Ze heeft een tijdje voor de CIA gewerkt, maar staat nu tijdelijk op non-actief. Caitlyn is iemand positief, iemand die altijd het beste ziet in een ander en iedereen zal helpen als ze kan. Maar door haar verleden is ze eigenlijk depressief en wilt ze zelfmoord plegen. Als ze dit wilt doen, komt John net op tijd tevoorschijn en redt haar leven. Maar er zijn veel geheimen en zelfs Finch kan die niet zomaar achterhalen omdat ze leeft onder een schuilnaam. Wat is haar geheim, wie is Caitlyn Clearwater echt en waarom zit ze in een depressie?

    Titel: Lost & Alone in this world...
    Tekst die in de trailer moet: Ik weet echt niet welke tekst erin moet komen. Hieronder staat er beschreven om de namen in te laten komen, maar verder weet ik het niet. Van mij mag je (zoals in de laatste link) tekst laten voorkomen die ook wordt uitgesproken door de spelers (zoals John die zegt dat niet iedereen oud wordt met zijn liefde bij hem, dat vind ik echt een hele mooie zin dus als je die ertussen zou kunnen krijgen zou ik heel blij zijn ^^)
    Personages: John Reese, Harold Finch, Jess Carter, Lionel Fusco, Caitlyn Clearwater, Anthony Snow (tweelingsbroer van Mark Snow)
    Muziek: Yiruma - river flows in you
    Eventueel film/serie: person of interest (aangezien de meeste personages daarvan komen), killer waeve (voor Caitlyn)
    Story geschreven door: mezelf natuurlijk ;D

    Klik hier voor een inzicht te hebben over John Reese zijn aparte humor
    Graag zou ik John in het begin wat serieus laten lijken, nadat hij Caitlyn gered heeft van een zelfmoordpoging mag hij wat grappiger zijn. Voor Caitlyn heb ik Karine Vanasse gekozen, met haar lang haar uit de film 'killer wave'. De beelden mogen ook van andere films zijn natuurlijk, maar ze moet ongeveer zo eruit zien (dus niet met haar kort haar ;D) :



    Wat ik graag wil duidelijk maken in de trailer is:
    - De personages kort voorstellen (John Reese, Harold Finch, Joss Carter, Lionel Fusco, Caitlyn Clearwater en Anthony Snow.) Graag een paar seconden beeld laten zien en daarbij hun namen even tevoorschijn laten komen.
    - Daarna zou ik graag willen dat het begint met Harold en John (als het kan) die een foto van Caitlyn Clearwater zien (of eventueel op de computer van Harold) omdat haar naam uit de 'machine' is gekomen.
    - Dan zou ik een blije Caitlyn willen laten zien, ondertussen volgt John haar om haar in het oog te houden.
    -Als ze thuis is, besluit ze om zelfmoord te plegen, aangezien nare herinneringen van vroeger blijven hangen in haar hoofd. Dus als het kan gewoon een fragment late zien van iemand die een mes vast heeft en richting haar pols ermee gaat. Bloed hoeft niet in beeld te komen, maar het moet gewoon duidelijk zijn dat ze in haar pols wilt snijden.
    - John belt aan de deur aan, waardoor ze stopt en de deur opent. Opnieuw is de somberheid weg en glimlacht ze weer alsof er niets gebeurd is.
    Daarna mag je vrij zijn, ik ben het verhaal nog aan het uitwerken, dus ik weet nog niet precies hoe ik het ga laten verlopen. Wel wil ik er nog in verwerken dat Anthony de ex-vriend is van Caitlyn en dat hij haar vroeger mishandeld heeft.
    Dan nog dit voorbeeld, hierin wordt de gevoelige kant van John voorgesteld. Dat mag je eventueel ook in laten voorkomen, bv. omdat Caitlyn hem aan zijn vermoordde vriendin doet denken ofzo


    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Titel van je verhaal: Wings || Nederlands Elftal '14
    In het kort waar je verhaal over gaat: Alissa lijkt een heel normaal meisje, maar wat niemand weet is dat ze altijd haar oom mee neemt naar ouderavonden en andere gelegenheden. Haar moeder is overleden aan de ziekte van Lyme en haar vader kan na een auto-ongeluk niet meer lopen en heeft last van geheugenverlies. Als ze met haar groepje van de journalistenopleiding naar een training gaat ontmoet ze Jasper. En de rest weet ik nog niet echt haha
    Personages (bekende acteurs/actrices): Lisa Cimorelli (Alissa) , Jasper Cillesen , Ibrahim Afellay.
    Van Lisa kan je stukjes uit hun Cimorelli video's halen en van de jongens staan allebei gifs op WeHeartIt
    Tekst: In het begin gewoon Wings , met een beetje een dromerige achtergrond. (geen plaatje, maar dromerige kleuren) Als je het kan vinden, een gif van een brunette die naar huis loopt met de tekst dat hoewel ze een normaal meisje lijkt haar vader niet voor zichzelf kan zorgen en zij dat in haar eentje moet doen (In andere woorden haha) dan dat ze Jasper ontmoet waar ze gevoelens voor krijgt. Misschien iets van toen viel ze voor hem en daarna een stukje van Ibrahim met of toch voor hem. Je mag er zelf meer bijvoegen en wil je het zo professioneel mogelijk laten lijken. Sorry als ik te veeleisend ben.
    Achtergrondmuziek: Wings - Cimorelli


    Alvast bedankt.


    Firm believer of all that is magic