• x

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 15:38 ]

    Dit doet me denken aan Kinderen voor Kinderen, "hou maar op ik blijf erbij, dat zij met mij, gaan zingen in een meidengroep", ofzo, haha.

    Maar sorry, niet echt iets voor mij!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als ik talent zou hebben in welke vorm dan ook zou ik met je meedoen, haha.
    En damn right, follow your dreams, girl!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eledhel schreef:
    Dit doet me denken aan Kinderen voor Kinderen, "hou maar op ik blijf erbij, dat zij met mij, gaan zingen in een meidengroep", ofzo, haha.

    Maar sorry, niet echt iets voor mij!


    Daar dacht ik ook aan!

    Is het niet handiger als je erbij zet wát voor groep, enkel zang of ook instrumenten en uit elke regio? Het is niet zo handig als iedereen verspreid over NL en BE woont. Als ik jou was, zou ik er eerst beter over nadenken.


    Your make-up is terrible

    Leuk idee en goed dat je je dromen achterna gaat, maar misschien is Quizlet niet helemaal de plaats om leden te zoeken aangezien mensen hier uit heel Nederland/België komen en er dus heel weinig kans is dat iemand reageert die het en leuk vind, en niet te ver weg woont.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Leuk idee en goed dat je je dromen achterna gaat, maar misschien is Quizlet niet helemaal de plaats om leden te zoeken aangezien mensen hier uit heel Nederland/België komen en er dus heel weinig kans is dat iemand reageert die het en leuk vind, en niet te ver weg woont.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haha, ik woon in Overijssel. Maar ik kan totaal niet zingen en ook geen instrument bespelen. Jammer.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    dit is dom


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OMG IK WOON IN OVERSIJESSEL XD

    Leuk idee, maar ik zou het misschien dichter bij huis zoeken? Meiden van Quizlet kunnen te ver weg wonen om regelmatig samen te komen en te oefenen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoals vele hier zeggen is dit niet een hele geschikte plek.
    Misschien kan je in lokale supermarkten een flyer op hangen? Daar heb je meer kans dan hier!

    Succes :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eledhel schreef:
    Dit doet me denken aan Kinderen voor Kinderen, "hou maar op ik blijf erbij, dat zij met mij, gaan zingen in een meidengroep", ofzo, haha.

    Maar sorry, niet echt iets voor mij!


    Precies dit. Ik las de titel en had meteen dat liedje in mijn hoofd :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb me zelf ingeschreven voor Hollands got talent maar een meidengroep heb ik nog niet over gedacht ik ben bang dat de rest dan niet kan zingen

    En nog iets kan jij wel zingen want dat heb je niet gezegd


    tiptoe through the tulips...

    Deilia schreef:
    dit is dom


    Hier moest ik om lachen...

    Maar on-topic, ik denk dat dit niet de juiste plek om deze mensen te zoeken. Misschien kun je op Facebook iets plaatsen ofzo, daar bereik je een veel grote publiek als je het door al je vrienden en familie zou laten liken (niet dat ik zoiets ooit zou doen, maar sommige mensen schijnen er geen problemen mee te hebben om alles op facebook te zetten).


    ©1998