• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil goede anime :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Phanism schreef:
    Ik wil goede anime :c.


    Angel Beats, Clannad + Clannad after story & Little Busters.
    Dat zijn hele goede anime's :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Angel Beats, Clannad + Clannad after story & Little Busters.
    Dat zijn hele goede anime's :D


    Danku, nu kan ik weer vooruit :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Eigenlijk heb ik totaal geen intentie meer om tegen je te praten. Je put me alleen maar emotioneel uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Phanism schreef:
    (...)

    Danku, nu kan ik weer vooruit :Y).


    Haha alsjeblieft.
    Ik moet je alleen wel verplicht waarschuwen dat ze allemaal nogal.. ja... dramatisch zijn xd
    Maar ik hou van drama series en daarom staan deze bovenaan mijn lijst.

    Maar als je meer van horror houdt dan is bijvoorbeeld Higurashi een hele goede, voor meer actie en sci-fi is Code geass echt de top, een psyhcologische thriller is deathnote weer erg goed. Dus het is maar net waar je van houdt. Maar deze series zijn echt zo goed. Sowieso Angel Beats. Ik ben nog niemand tegengekomen die dat een slechte serie vond.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Well ik geloof dat iemand een verkeerde recommendation kreeg op tumblr..
    Wat moet een Supernatural blog met een praktisch alleen maar anime blog :'D.. Ooit in het begin was er Supernatural te vinden :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die naruto hee... Die serie is niet goed voor me... Niet goed voor mijn hart!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haal me alsjeblieft op en laten we ergens heen gaan zonder gezeik. Alleen wij twee en niemand anders.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Sigil schreef:
    Die naruto hee... Die serie is niet goed voor me... Niet goed voor mijn hart!


    Naruto is echt een geweldige serie.
    Van alle anime de serie waar ik het langst van heb genoten en nog wel van geniet.
    Alleen waar Kishimoto nu mee bezig is in de manga dat kan gewoon niet.


    Zo eindig je geen fucking fourth great ninja war!
    En waar de fuck krijg Kakashi die kracht vandaan? dat werkt niet zo! :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Naruto is echt een geweldige serie.
    Van alle anime de serie waar ik het langst van heb genoten en nog wel van geniet.
    Alleen waar Kishimoto nu mee bezig is in de manga dat kan gewoon niet.


    Zo eindig je geen fucking fourth great ninja war!
    En waar de fuck krijg Kakashi die kracht vandaan? dat werkt niet zo! :P


    i fucking love naruto :p had net ff de nieuwste episode gekeken. Moet namelijk zo werken. En die reactie heb ik tegenwoordig zon beetje bij elke episode. Behalve die van twee weken terug. Stomme sakura sentimentele troep


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ineens krijg ik vet veel inspiratie voor een verhaal. Oh god, ik ben in een geweldige schrijfmood nu! Maar eerst wil ik Blaze van Stephen King nog uitlezen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sigil schreef:
    (...)

    i fucking love naruto :p had net ff de nieuwste episode gekeken. Moet namelijk zo werken. En die reactie heb ik tegenwoordig zon beetje bij elke episode. Behalve die van twee weken terug. Stomme sakura sentimentele troep


    Ja, ik begin te vermoeden dat Kishimoto het expres doet van Sakura zo'n waardeloos personage te maken xd
    Ik had hoop voor haar na het verslaan van Sasori, maar daarna stortte haar personage gelijk weer in xd
    Maar als ik gewoon kijk wat hij kan met Itachi, Kakashi en Obito, ja, dan blijkt toch wel weer dat hij een hele grote schrijver is.
    Echt, van die personages heb ik zo genoten, hoewel ik een paar kleine opmerkingen heb. xd
    Die nieuwste episode was wel vet trouwens! :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Je pikt de dingen af die mij, mij maken. :c Zoek je eigen dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het schrijven lukt gewoon echt niet. ;c Balen zeg.


    Your make-up is terrible

    Rewrite schreef:
    (...)

    Ja, ik begin te vermoeden dat Kishimoto het expres doet van Sakura zo'n waardeloos personage te maken xd
    Ik had hoop voor haar na het verslaan van Sasori, maar daarna stortte haar personage gelijk weer in xd
    Maar als ik gewoon kijk wat hij kan met Itachi, Kakashi en Obito, ja, dan blijkt toch wel weer dat hij een hele grote schrijver is.
    Echt, van die personages heb ik zo genoten, hoewel ik een paar kleine opmerkingen heb. xd
    Die nieuwste episode was wel vet trouwens! :D


    i know right!. Kakashi how cant you love him!.
    Hij was zeker vet! Heb hele aflevering met open mond gekeken!
    omg hoe naruto dad! Roept. How cute!

    t kutte is alleen dat ik weer een week moet wachten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]