• The Family gaat over een gezin met zes kinderen. De kinderen kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar. Elke dag is er wel ruzie of gebeurt er wel weer iets en de ouders moeten daar dan weer voor optreden. Maar de kinderen leren er niet heel erg van, het zijn stuk voor stuk boefjes met een eigen verhaal.

    In dit RPG volgen we het dagelijks leven van het gezin. Ze wonen in Amerika.

    Speeltopic

    Rollen;
    Kinderen; 3 jongens, 3 meiden!
    - 11 - Lynn - ** NymeriaDorne
    - 14 - Illian - ** BoterBabbelaar
    - 16 - Geresveerd voor Archeress
    - 17 - Amanda - ** AsshiexIrwin
    - 19 - Lucas ‘’Luke.’’ - ** Thaluke
    - 21 - Gereserveerd voor Phanism

    Ouders;
    - 43 - Tom - ** Soe
    - 42- Claudia - ** MusicAndPeace

    ** is foto

    Invullijstje;

    Ouder/kind;
    Naam; Achternaam is niet nodig
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Scholing/opleiding;
    Eventuele extra informatie;


    Regels;
    150 is het minimum aan woorden. Heel makkelijk haalbaar.
    Let op je spelling.
    Bestuur alleen je eigen personage.
    Reservering is gelimiteerd tot drie dagen.
    Wees vriendelijk buiten het RPG. Maar zoveel ruzie als je wilt in het RPG.
    Houd je aan de regels. Bij overtreding geld er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen word je uit het RPG verwijderd.
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    Er is géén verhaallijn, zo kun je lekker je gang gaan. Wel gelden er dagen en nachten, maar die geef ik zelf aan!


    Het huis;

    2010, de kinderen mogen tot hun 18e geen mobieltje, de reden hiervoor is dat de ouders willen dat ze meer met hun leeftijdgenoten/vrienden omgaan en naar buiten gaan en niet alleen maar op hun mobieltje zitten.
    In het hele huis is één computer. Het is niet een van de snelste, maar goed genoeg om schoolwerk op te maken.
    Er is een tv, maar dit is zo een groot vierkant ding die niet altijd even goed signaal heeft.
    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    Er zijn in het huis 3 vaste telefoons die met elkaar zijn verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soe schreef:
    Mag ik de strenge vader aub? Eens een man spelen is eens wat anders xp


    Natuurlijk mag je dat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Ouder/kind: Kind.

    Naam: Lucas ‘’Luke.’’

    Leeftijd: Negentien.

    Uiterlijk: [FC: Jake Abel] Luke is redelijk lang. Namelijk 1 meter en 80 centimeter. Hier is hij wel tevreden mee. Hij vindt zich zelf niet te lang en ook weer niet te klein als man. Zijn huid is licht met hier en daar een moedervlek. Zijn ogen hebben een blauwe kleur met hier en daar wat grijs. Met deze kijkers kan hij je vriendelijk aankijken of dodelijk en geërgerd, zoals je hem lastig valt bij lezen. Ook hebben zijn ogen nog wel eens meiden hun harten veroverd. Luke heeft kort blond haar. Wat warrig zit of netjes. Of gewoon zoals standaard jongens het hebben; in een kuif. In zijn vrije tijd draagt hij meestal een spijkerbroek, wit shirt en een zwart leren jack met eronder gympen. Of in plaats van het jack een geblokt overhemd. Een simpel shirt is ook altijd goed bij hem.

    Innerlijk: Hij is een jongen waarmee je erge lol kunt trappen. Toch kan hij ook serieus zijn als het moet. Ondanks dat er dan wel eens een grapje voorbij komt op zijn tijd. Het is een vriendelijke jongen, en die helpt je ook als er iets is. Des ondanks is hij redelijk ongeduldig, maar hij wordt niet snel boos. Luke is een erg bezorgd iemand, soms iets té. Je kunt hem zo vaak zeggen dat er niets is gebeurt, maar hij is alsnog bezorgd. Hij is redelijk nonchalant en het boeit hem ook geen moer wat je van hem denkt. Luke verspilt liever zijn energie in mensen die hem wel mogen dan in mensen die hem niet mogen. Je kunt hem erg goed vertrouwen en hij probeert je ook te helpen. Val hem nooit lastig als hij leest, dan kijkt hij je dodelijk en geërgerd tegelijk aan en heb je hem niet meer zo vrolijk als normaal. Hij vertrouwt mensen niet zo super snel. Als je het vertrouwen in je breekt bij hem, kun je jaren wachten tot dit terug is. Hij zal enkel gemeen doen tegen je als je zo doet tegen iemand om wie hij geeft. Anders zal hij aardig tegen je doen.

    Scholing/opleiding: Luke volgt op dit moment een opleiding tot docent geschiedenis. Al hij een geheime acteursdroom heeft. En hij hoopt dit ooit waar te maken.

    Eventuele extra informatie: Hij heeft een vriendin van wie hij erg veel houdt. Ook speelt hij voetbal en gaat ook iedere zaterdag met zijn vrienden voetballen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vraagje. Bij een ouder, wat moet je daar bij scholing of opleiding invullen? Wat ze ooit gevolgd hebben?
    Ik vul mijn rol trouwens morgen in, ik ben echt zo moe, dus ik kruip zo mijn bed in.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Vraagje. Bij een ouder, wat moet je daar bij scholing of opleiding invullen? Wat ze ooit gevolgd hebben?
    Ik vul mijn rol trouwens morgen in, ik ben echt zo moe, dus ik kruip zo mijn bed in.


    Uhm, vul daar maar in wat voor baan ze hebben. Als ze die hebben dan, hahah ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet wel even vermelden;

    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    De kinderen hebben géén mobiele telefoon. We zitten in het jaar 2006 en er is alleen een vaste telefoon. In het huis zijn er drie met elkaar verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik neem wel een de laatste ouder


    A horse of course

    MusicAndPeace schreef:
    Ik neem wel een de laatste ouder


    Ik zal je erbij zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Ik moet wel even vermelden;

    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    De kinderen hebben géén mobiele telefoon. We zitten in het jaar 2006 en er is alleen een vaste telefoon. In het huis zijn er drie met elkaar verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.


    Het is jouw rpg, dus ik ga me er verder niet al te veel mee bemoeien. Maar in 2006 was ik tien, ik weet me god niet meer wat er toen allemaal wel en niet was. Daarnaast snap ik niet echt waarom je het niet gewoon in het nu wil houden? Dat lijkt mij veel leuker althans.
    Je kan wel doen dat ze een mobiel hebben, maar die ingenomen wordt in de avond, of tijdens het eten.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik weet ook niets van 2006, maar ik vind het gewoon wat logischer dat ze dan geen mobiele telefoon hebben. Die waren er volgens mij ook nog niet. Weet het niet zeker, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Ik weet ook niets van 2006, maar ik vind het gewoon wat logischer dat ze dan geen mobiele telefoon hebben. Die waren er volgens mij ook nog niet. Weet het niet zeker, hahah.


    In 2006 waren er geloof ik wel mobiele telefoons hoor. - was ook jong toen -
    Ga nu me rol afmaken.

    BoterBabbelaar schreef:
    Ik weet ook niets van 2006, maar ik vind het gewoon wat logischer dat ze dan geen mobiele telefoon hebben. Die waren er volgens mij ook nog niet. Weet het niet zeker, hahah.


    Die waren er zeker wel - schuifmobieltjes etc. We waren zelfs al voorbij de koelkast tijd.
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het perse in 2006 moet?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nou, ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat ze geen geld hebben voor mobieltjes en ze mogen deze ook niet. Ze hebben een vaste telefoon.

    En mensen, het is mijn RPG. Suggesties mogen, maar ik vind 2006 gewoon een fijn jaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Nou, ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat ze geen geld hebben voor mobieltjes en ze mogen deze ook niet. Ze hebben een vaste telefoon.

    En mensen, het is mijn RPG. Suggesties mogen, maar ik vind 2006 gewoon een fijn jaar.


    Okiii ^.^

    Ik heb zo mijn redenen. Ik vind een RPG in deze tijd minder leuk omdat de wereld verkloot is en zo. In 2006 was alles tenminste nog een beetje normaal. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Nou, ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat ze geen geld hebben voor mobieltjes en ze mogen deze ook niet. Ze hebben een vaste telefoon.

    En mensen, het is mijn RPG. Suggesties mogen, maar ik vind 2006 gewoon een fijn jaar.


    Ik heb het nooit aangedrongen. Jij maakt uiteindelijk de beslissing, daar heb ik dan ook vrede mee.

    Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik een zestienjarig meisje in 2006 ga moeten spelen. Dan kan ik me al niet meer inleven, omdat ik in dat jaartal pas tien pas. Als je het nou iets meer zou uitleggen zou ik het misschien snappen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )