• En ik vond het heel erg leuk, haha. (nerd)

    Het was al sinds augustus geleden dat we afgesproken hadden, aangezien ik niet op de trein naar Nederland mag van mijn moeder.

    Dus vandaag kwam Kirsten hierheen, ze is zeker drie uur onderweg geweest! oO

    Maar het was wel heel vet. We zijn ook Alice in Wonderland gaan kijken in de UGC in Antwerpen. Niet in 3D, want dat hebben ze daar niet én er zaten twee gaatjes in het witte doek, maar we hadden wel tickets voor €4.90 per stuk. :x

    Anyway, normaal zouden we tijdens de Kerstvakantie ook al afspreken, dus hadden we cadeautjes gekocht. Maar dat liep toen in het water. Nou, vandaag kreeg ik die dus, een DVD van de film Elephant, echt een hele fascinerende film, én ook nog eens een setje van vijf Tokio Hotel plectrums waarvan er maar 500 bestaan. Hun handtekeningen enzo staan erop, vet stoer.

    Dus nu moeten jullie allemaal Kirsten aanbidden, omdat ze zo lief is. Hup, hup!

    (krul)


    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 22:21 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    -aanbid Kirsten-
    Fijn dat het zo leuk was ;3
    Ik zit al kei lang te zeggen dat ik met enkele ga afspreken (2 van in NL en de rest van in België ) en dat is er nog steeds niet van gekomen ;3

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 22:27 ]

    Phineas schreef:
    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Phineas schreef:
    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)

    Ghehe, jaaa. :3 <3

    leuk dat het leuk was!

    Eloquently schreef:
    -aanbid Kirsten-
    Fijn dat het zo leuk was ;3
    Ik zit al kei lang te zeggen dat ik met enkele ga afspreken (2 van in NL en de rest van in België) en dat is er nog steeds niet van gekomen ;3

    Ahww, die tijd komt wel. :'D

    Bij mij heeft het echt vet lang geduurd voordat ik met iemand van Q kon afspreken, gewoon omdat ik mijn moeder niet over Quizlet durfde te vertellen.

    Het is ook altijd moeilijk om met iemand even af te spreken, als diegene over de grens woont. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ghehe, jaaa. :3 <3

    Doe mij ook maar zo'n plectrum :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik aanbid Kirsje al dus doe kan ik niet dubbel aanbidden! _O_

    Omgoesh, zeer awesome! Die plectrums ook! Heb jij niet een raar gevoel als je die vast houd? *kijkt naar haar handtekeningen ook van kirsten gehad* Als ik dat blaadje vast houd krijg ik het gewoon warm! Alsof ik zo de energie van Tom, Gustav, Georg en Bill kan voelen (doet creepy)!!! O.O

    Gelukkig was het nog gezellig, wij meeten ook snel <3


    -

    Phineas schreef:
    (...)
    Doe mij ook maar zo'n plectrum :9~

    Van mij, sorry. (cat)

    Phineas schreef:
    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)

    MakeBelieve schreef:
    Ik aanbid Kirsje al dus doe kan ik niet dubbel aanbidden! _O_

    Omgoesh, zeer awesome! Die plectrums ook! Heb jij niet een raar gevoel als je die vast houd? *kijkt naar haar handtekeningen ook van kirsten gehad* Als ik dat blaadje vast houd krijg ik het gewoon warm! Alsof ik zo de energie van Tom, Gustav, Georg en Bill kan voelen (doet creepy)!!! O.O

    Gelukkig was het nog gezellig, wij meeten ook snel <3

    Hahaha, nou, de plectrums zijn niet écht gehandtekend, er is een afdruk in het plastic gezet. Maar het blijft wel heel vet en leuk en stoer. :3

    Prodigy schreef:
    (...)
    Van mij, sorry. (cat)

    Dan kom ik ze stelen en dan ga ik jou meteen ontmoeten. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wist lekker dat Kirs bij jou was :3 en daarnet ging ze me smsen dat al haar treinen vertraging hadden xD
    Wat heb jij haar gegeven? :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ahww, die tijd komt wel. :'D

    Bij mij heeft het echt vet lang geduurd voordat ik met iemand van Q kon afspreken, gewoon omdat ik mijn moeder niet over Quizlet durfde te vertellen.

    Het is ook altijd moeilijk om met iemand even af te spreken, als diegene over de grens woont. :'D

    Mijn mama weet dat en ze heeft zoiets van: Afspreken, oké, maar niet alleen. Dus dan moet zij eerst ook nog mee willen ~ niet dat ze dan bij ons blijft, dan neemt zij ook wel een vriendin van haar mee :')
    Hmm ja, dat is moeilijker ;3 Vooral als diegene dan echt ver van de grens woont.

    Phineas schreef:
    (...)
    Dan kom ik ze stelen en dan ga ik jou meteen ontmoeten. :Y)

    Ik zet er een alarm rond, hoor. o.o