• Hey, ik zat lekker op het forum van Quizlet te .. forumen?
    In elk geval, in elk topic zat plots een reclameblok zoals hieronder:

    (dit is nu een random topic, maar toen ik checkte was dit bij elk topic)

    Normaal heb ik Adblock, dus ik zou geen reclame mogen zien... Dus, is dit normaal? Hebben andere mensen dit nog?

    Edit: hij is in dit forumtopic ook binnengesloten. It's taking over. Neem de kinderen en ren!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:11 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zag het net ook en dacht dat het kwam omdat mijn GM net is afgelopen, maar nu bedenk ik me ineens dat ik ook Adblock heb, haha. Stupid.


    Your make-up is terrible

    potverdorie, nu staat ie bij mijn topic ook in de hoek! Ik wil helemaal geen "Hi Prepay onbeperkt online bundel" :(


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb dat ook, maar ik merkte het pas toen ik dit topic las. Ik heb geen idee wat het is.

    Ik ook, ook op mijn iPad.
    IT'S AN AD-ATTACK! THEY'RE TRYING TO TAKE OVER QUIZLET!! NOOO
    Let niet op mijn random heid D:


    May StarClan light your path.

    Nuevo schreef:
    Ik heb dat ook, maar ik merkte het pas toen ik dit topic las. Ik heb geen idee wat het is.

    Ik heb het ook, maar nu heeft deze compu de laatste tijd wel vaker last van advertentie-aanvallen (nooit op chrome tho) dus ik dacht dat chrome ook eindelijk ten onder ging. Blij dat dat iig niet het geval is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Squirrelpaw schreef:
    Ik ook, ook op mijn iPad.
    IT'S AN AD-ATTACK! THEY'RE TRYING TO TAKE OVER QUIZLET!! NOOO
    Let niet op mijn random heid D:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb het ook ineens...


    Treat people with kindness

    Ik heb het hier ook op mn iPad...
    Maar volgens mij zit ie gelukkig niet voor de tekst, maar is de tekst opgeschoven/uitgeweken voor het reclameblokje.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 8:42 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Op de mobiele versie is gelukkig niks aan de hand, maar op mijn laptop vind ik het best irritant :X


    Happy Birthday my Potter!

    Hint schreef:
    Ik heb het hier ook op mn iPad...
    Maar volgens mij zit ie gelukkig niet voor de tekst, maar is de tekst opgeschoven/uitgeweken voor het reclameblokje.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb het nu ook, bij jou topic voor het eerst :p


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    Ik heb het nu ook, bij jou topic voor het eerst :p


    + Ik zit nu op mn mobiel.


    Stenenlikker

    Ik ook!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja, ik ook. Terwijl ik wel Adblock heb.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 11:48 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso