• Hoi hoi,

    Ik wil graag een Xbox One S kopen maar heb nog een paar vraagjes hierover. Wellicht kunnen jullie ze beantwoorden want mijn laatst gekregen bericht van Coolblue gaf me niet echt de antwoorden die ik zocht.

    In welk opzicht verschillen de One S en de One X van elkaar? De S is kleiner/compacter, maar zijn de specs ook echt anders? Wat ik op Coolblue zag, liet zien dat ze heel erg gelijkend zijn, maar op facebook krijg ik allerlei reacties als 'Xbox One S is a waste of money'.

    Hebben jullie een oplader voor de accu's van de controllers? Welke? Het oplaadstation of de kabel? Ik vind kabels zo lelijk staan en de oplaadstations zien er altijd vrij fancy uit, maar juist die laatste krijgen vrij negatieve reviews op Coolblue. Wat zijn jullie ervaringen?

    Ik zou hem graag via Bol kopen omdat hij op Coolblue nu is uitverkocht. Geen idee wanneer hij weer terugkomt. Weten jullie misschien of Bol met korting smijt tijdens Black Friday?

    Alvast erg bedankt!

    Op je eerste vraag heb ik geen antwoord, want daar heb ik ook echt geen idee van. Ik denk zelf dat ik een S heb? Vind m zeker wel prima.

    Zelf vervang ik altijd de batterijen van mijn controller, hehe. Ik heb m wel eens geprobeerd op te laden met een usb kabel, maar dat werkte somehow niet helemaal. Ik kon mn controller wel voeden, maar niet opladen.

    Nouja, ik heb je dus al verteld over mijn ervaringen met bol en consoles met black friday. Je krijgt een redelijke korting, maar het valt altijd vies tegen als je ziet wat de pakket aanpassingen zijn en de prijs van het nieuwe pakket na black friday.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Op je eerste vraag heb ik geen antwoord, want daar heb ik ook echt geen idee van. Ik denk zelf dat ik een S heb? Vind m zeker wel prima.

    Zelf vervang ik altijd de batterijen van mijn controller, hehe. Ik heb m wel eens geprobeerd op te laden met een usb kabel, maar dat werkte somehow niet helemaal. Ik kon mn controller wel voeden, maar niet opladen.

    Nouja, ik heb je dus al verteld over mijn ervaringen met bol en consoles met black friday. Je krijgt een redelijke korting, maar het valt altijd vies tegen als je ziet wat de pakket aanpassingen zijn en de prijs van het nieuwe pakket na black friday.

    Heeft jouw controller echt nog batterijen? Ik dacht dat die vervangen waren door een oplaadbare accu... In het geval van batterijen is er in elk geval geen probleem, want batterijen vervangen kan ik wel (nerd)

    Haha, ja, dat had je verteld ja. Thanks voor je rea, had niet verwacht dat er zo weinig respons zou zijn (fish)