• Hallo. Ik wist niet goed of ik het bij School of Vriendschap, Familie en Relaties(of zo) moest plaatsen. Ja, dit is een zeikverhaal, maar ik moet het echt even kwijt.

    Ik loop dus bij de Fysio voor mijn nek en hoofd. Ik heb vaak hoofdpijn en de dokter zei dat het door mijn nekspieren komt. Ik ben al een aantal keer geweest, maar een tijd geleden was ik het een keer vergeten. Niets aan de hand, iedereen vergeet wel eens wat.
    School begon twee weken geleden weer en vorige week gingen we van maandag tot donderdag naar de Ardennen voor een kennismakingsweek met de klas, maar ik zat bij ongeveer 1/8ste van mijn klas. Vrijdag moest ik meteen weer stage lopen van half negen tot vijf en ik had een fysio-afspraak om half zes. Mijn opa zou mij voor deze ene keer komen halen en brengen, want ik kwam net van kamp af. Op een of andere manier stond vrijdagmiddag rond 5 uur heel het gebied rond Kampen vast. Zo'n beetje van Kampen tot aardig ver in Flevoland(waar ik woon.). Hierdoor was mijn opa te laat en had ik mijn fysiotherapie gemist. Ik had gebeld en had een afspraak voor vandaag om half zes gemaakt. Vanmorgen stond ik zoals altijd om kwart over zeven op het busstation om de bus te pakken. Na de eerste vier uur en een uur pauze gehad te hebben, had ik de laatste vier uur, opleiding gericht. Ik had les van mijn mentor wie tevens afdelingsleider is. Mijn bus gaat om kwart over 4 en ik zou ook om kwart over vier uitgaan. Ik vroeg hem dus of ik tien minuten eerder weg kon, zodat ik mijn fysio niet hoefde te missen. Van hem mocht dat niet aangezien 'Dan iedereen weg wilt en ik daar een buspas voor nodig had .' Hierdoor heb ik mijn bus gemist en de bus gaat maar eens in het uur. Mijn moeder had de fysio ondertussen al afgebeld en ik nam dus maar de bus van kwart over vijf. Na ruim een uur was ik eindelijk thuis en was het tien voor alf zeven. (ik was dus meer dan 11 uur van huis weg door school, maar oké dat is te begrijpen voor een MBO)
    Mijn ouders zijn boos omdat ze voor elke keer dat ik fysio gemist heb, 60 euro moeten betalen. Dat is nu ondertussen al 180 euro dus. Waarschijnlijk is school nu ook super boos omdat ik mijn ouders een mail heb laten sturen.

    Sorry voor die enorme nutteloze lap tekst, mar ik kan er echt extreem slecht tegen als er iemand boos is op mij en raak dan in een soort paniekaanval.
    Ik hoef eigenlijk ook niet echt advies, ik wilde gewoon mijn hart luchten, want ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Ik kom je zo even knuffelen. <3

    Als je -je hart bij iemand wilt luchten, je bent altijd welkom. (:


    wat was dit ookalweer



    Best rot voor je :s Maar hier heb je je knuffel :D hopelijk voel je je nu beter :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    DAWSONS schreef:


    Ik kom je zo even knuffelen. <3

    Als je -je hart bij iemand wilt luchten, je bent altijd welkom. (:


    16 - 09 - '17

    Dankje Tamaar en Alptraum en Soe, dat had ik echt even nodigc:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 20:16 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!



    Vervelend! Veel succes er nog mee!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hé, iemand die ook in Flevoland woont.
    Ik ben een keer bij een bijeenkomst van stage eerder weggegaan, omdat ik ook naar de fysio moest. Uiteindelijk had ik me in de tijd vergist en was ik een uur te vroeg van de bijeenkomst vertrokken.
    Maar het is inderdaad zo dat je geld moet neerleggen als je niet 24 uur van te voren een afspraak van de fysiotherapeut afbelt.

    Maar bovenal maak ik je blij met dit:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ontzettend balen, dikke knuffel voor jou!
    Ik kan het wel bergijpen dat het vervelend is voor je ouders, en ook voor de fysio, aangezien zijn planning dan ook in de war raakt. Maar er is niks aan te doen, het is jou schuld niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mhm ja dat is vervelend ): Komt goed. Knuff!


    I still think of the guitar bible.

    LeoValdez schreef:



    Vervelend! Veel succes er nog mee!


    Het komt wel goed! (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Belachelijk dat je niet eerder weg mocht (cat)
    Alsof iedereen dan meteen weg wil -.-

    Waar woont je mentor? I solemnly swear that I'm up to no good.


    Not all those who wander are lost.