• alle meetings zijn zo ver weg.
    en ik vroeg me af of er misschien mensen bij Eindhoven (Noord-Brabant) in de buurt wonen?
    Ik heb nog geen Idees ofzo maar gewoon al vast de vraag.
    Als er daar veel mensen in de buurt wonen kunnen we misschien wel wat regelen xD


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik woon in de buurt van Eindhoven (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik woonnook redelijk in de buurt maar ik zal never nooit mogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eindhoven de gekste *O*


    ik woon dicht in de buurt van eindhoven :)


    My biggest fear is oblivion.

    Eindhoven!! ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    PRIMARK.

    Ja iedereen zegt Eindhoven, maar ik denk dan aan Primark.:Y) In ieder geval; is een uurtje met de trein.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    PRIMARK.

    Ja iedereen zegt Eindhoven, maar ik denk dan aan Primark.:Y)
    In ieder geval; is een uurtje met de trein.(:


    Ligt eraan wanneer... Maar ik ga het volgen..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Hm, ik kan erover nadenken. Het ligt niet al te ver weg, maar ik weet niet of mijn overbeschermende ouders het wel zo leuk zullen vinden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sura schreef:
    Hm, ik kan erover nadenken. Het ligt niet al te ver weg, maar ik weet niet of mijn overbeschermende ouders het wel zo leuk zullen vinden. :')


    gewoon doen. :'D


    My biggest fear is oblivion.

    Ik was ook al aan het proberen om een meeting te organiseren in Brabant. Dus ik kom als de datum goed uitkomt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb vaak genoeg geprobeerd om een meeting in Eindhoven te organiseren, maar niemand wilde ooit komen :') Behalve Sandra dan.

    Andria schreef:
    Ik heb vaak genoeg geprobeerd om een meeting in Eindhoven te organiseren, maar niemand wilde ooit komen :') Behalve Sandra dan.


    Miep, heb ik niet gezien. I VOLUNTEER. of nou ja misschien wel gezien, maar toen mocht ik nog niet alleen met de trein.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Miep, heb ik niet gezien. I VOLUNTEER. of nou ja misschien wel gezien, maar toen mocht ik nog niet alleen met de trein.=p


    Is al heel lang geleden hoor, haha. Heb het een jaar - anderhalf jaar geleden een paar keer geprobeerd.