• Ik heb een idee voor een nieuwe story, maar ik weet nog niet zo goed of ik er mee door moet gaan. Dus ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn die deze ruwe schets wel wat vinden (:

    De aanloop naar de Derde Wereldoorlog begon toen Rusland het grootste gedeelte van Europa veroverde. Europa, Azië en Amerika vreesden de toenemende macht die Rusland naar zich toe trok en bundelden hun krachten samen. Experts in genmutatie kwamen bij elkaar en stelden alles in werking om het ultieme geheim te ontrafelen; hoe ze genen konden laten muteren om zo de perfecte soldaten te scheppen.
    Ze slaagden in hun doel. Velen ondergingen de procedure om hen bovenmenselijk te maken en zo de Russen af te weren, maar de moeite bleek tevergeefs te zijn. Japan had namelijk voor dubbelagent gespeeld en informatie over de mutanten doorgegeven, zodat het mutantenleger van de Alliantie op een gelijkwaardige strijdmacht stuitte.
    De oorlog duurde lang en de mutanten bevochten elkaar, terwijl de wereldleiders reikhalzend toekeken. En toen kwamen ze tot een besef. Deze gemuteerden, deze freaks die zoveel sterker waren dan de doorsnee mens, wat als ze nou eens in opstand kwamen? Wat als ze zich nou eens tegen hen keerden? De angst in hun harten groeide en bracht de Russen en de Alliantie dichter bij elkaar en er werd een pakt gesloten. Er zou vrede komen, maar enkel als de mutanten van de aardbodem werden weggevaagd.
    Het plan trad in werking op 19 december 2054. Alle mutanten kregen de opdracht om naar het vroegere Duitsland te trekken en daar op verdere commando's te wachten, maar in Duitsland hadden de wereldleiders een val gemaakt voor hun eigen creaties. Een enkele druk op de knop en de kerncentrales in Duitsland, Nederland, België en Frankrijk ontploften en de vrijgekomen radioactieve straling doodde zowat alle inwoners van het vroegere Europa. Maar de mutanten bleven leven, want hun cellen waren bestand tegen de voor anderen dodelijke stralingsgolven. En in deze verwoeste wereld waar enkel de doden dansen, zinnen ze op wraak.

    Interesse voor dit verhaal?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben fan van al jouw verhalen.
    Al zou ik ermee wachten zolang je maar 100 woorden per dag op papier kunt zetten.
    Het verhaal doet me alleen wat aan Beauty and the Beast denken xD.
    Zoiets wilde ik zelf ook nog in de toekomst doen haha, dus ik vind het sowieso een leuk idee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja ;3


    26 - 02 - '16

    Dit lijkt me best wel gruwelijk om te lezen.

    Wauw, dit had net zogoed de cover van een boek uit de winkel kunnen geweest zijn!


    Has no one told you she's not breathing?

    Klinkt spannend, en de titel vind ik ook erg mooi ^^. Lijkt me alleen wel lastig uit te werken, aangezien je het over echte landen en leiders hebt, dus ben wel benieuwd of je dat overtuigend kan schrijven :p.


    i put the fun in funeral

    Klinkt best leuk. ^^
    Of die best leuk veranderd in goed/geweldig/fantastisch ligt helemaal aan hoe je het verder gaat uitwerken maar ik vind het zeker een leuk plot.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Klinkt goed. Alleen Rusland ligt gedeeltelijk in Europa en Azië. Een beetje krom om te zeggen dat Europa, Azië en Amerika hun krachten bundelen tegen Rusland (in ieder geval dat nam ik aan). Maar zoals je zei was het nog maar een ruwe schets :')


    I still think of the guitar bible.

    Oh wow, ik was een abo vergeten nemen op dit topic en had al deze reacties helemaal niet gezien (:

    Dus hierbij even een update: ik heb de verhaallijn een beetje uitgewerkt en ik denk dat hij iets te "ingewikkeld" wordt voor Quizlet. Hiermee bedoel ik dat het verhaal wat moeilijk te volgen zal zijn als er elke dag maar een aantal (delen van) hoofdstukken worden gepost. Daarom heb ik besloten dat ik dit verhaal ga uitwerken als eindwerk voor Literaire Creatie (een duur woord voor een soort creatief schrijven - cursus).
    Dat is pas over twee jaar dat ik daaraan moet beginnen, maar ik zou zeggen dat dat genoeg tijd is om het plot volledig uit te werken. Ik zal dan waarschijnlijk ook een aantal kritische nalezers kunnen gebruiken, maar daar open ik tegen dan wel een topic voor (;

    In elk geval erg bedankt voor jullie interesse en de complimentjes over de titel en de cover. Aan de cover heb ik namelijk erg lang gewerkt, aangezien ik geen ster ben in het uitvogelen van fotobewerkprogramma's (':


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oh wow, ik was een abo vergeten nemen op dit topic en had al deze reacties helemaal niet gezien (:

    Dus hierbij even een update: ik heb de verhaallijn een beetje uitgewerkt en ik denk dat hij iets te "ingewikkeld" wordt voor Quizlet. Hiermee bedoel ik dat het verhaal wat moeilijk te volgen zal zijn als er elke dag maar een aantal (delen van) hoofdstukken worden gepost. Daarom heb ik besloten dat ik dit verhaal ga uitwerken als eindwerk voor Literaire Creatie (een duur woord voor een soort creatief schrijven - cursus).
    Dat is pas over twee jaar dat ik daaraan moet beginnen, maar ik zou zeggen dat dat genoeg tijd is om het plot volledig uit te werken. Ik zal dan waarschijnlijk ook een aantal kritische nalezers kunnen gebruiken, maar daar open ik tegen dan wel een topic voor (;

    In elk geval erg bedankt voor jullie interesse en de complimentjes over de titel en de cover. Aan de cover heb ik namelijk erg lang gewerkt, aangezien ik geen ster ben in het uitvogelen van fotobewerkprogramma's (':


    Edit: Het was niet de bedoeling dat het bericht meer dan één keer verscheen - mijn laptop had even een lastig moment

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 22:00 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Succes ermee! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.