• Lees jij liever boeken of Quizlet, of kijk je eerder naar een leuke serie of film?

    lezen of kijken?

    32.7% (18 stemmen)
     
    lezen: boeken

    5.5% (3 stemmen)
     
    lezen: Quizlet

    10.9% (6 stemmen)
     
    lezen: anders

    10.9% (6 stemmen)
     
    kijken: films

    36.4% (20 stemmen)
     
    kijken: series

    3.6% (2 stemmen)
     
    kijken: anders


    Mhm?

    Ik lees het liefste via Quizlet of Wattpad. En anders kijk ik Youtube filmpjes. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik lees het liefste boeken, maar ook goede fanfictions op fanfic.net. Maar ik kijk ook heel veel series en films, meestal op netflix, of ik download ze.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik lees erg graag boeken, maar hou ooo van kijken naar films, series en afvalraces (in werkelijk waar allerlei categorieën: mode ontwerpen, koken/bakken, modellen of zomaar zoals The Amazing Race)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit is echt een mega dilemma.
    Ik lees wel liever boeken dan dat ik op Quizlet lees, maar of ik zou kunnen kiezen tussen lezen of series en films... Pffff.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik lees veel liever boeken dan op Quizlet, aangezien ik daar geen PB heb die volgespamd kan woorden, hahah :'D.
    En series en films..hmm..beiden. Ik houd van fantasy, sci-fi en horror films maar goede moord/detective series zijn ook altijd goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik lees graag op Quizlet en kijk graag series. Dus ik ga niet stemmen want ik kan niet kiezen. Ik doe het beiden even graag. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik lees graag op Q, maar ik kijk ook graag series.


    Queer zijn is gewoon alles

    Renkinjutsushi schreef:
    Dit is echt een mega dilemma.
    Ik lees wel liever boeken dan dat ik op Quizlet lees, maar of ik zou kunnen kiezen tussen lezen of series en films... Pffff.


    Ex astris, sciencia

    Ik lees graag boeken, maar ik kijk ook graag (en veel vaker) series en films. Dus ik denk dat ik dan op de laatste optie druk, omdat ik allebei even graag kijk en die het dichtst bij mijn optie komt.


    † Love? I want to sleep.

    Ik lees liever boeken als wat anders. En ik houd ervan om series en films te kijken! <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik lees het liefst op Q (aan boeken kom ik amper toe), maar ik kijk toch ook wel elke dag een aflevering van een serie. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik meestal het liefst lees. Een aflevering van een serie duurt normaal gesproken driekwartier, dus daar moet ik echt tijd voor en zin in hebben; een korte fanfic kan ik tussen het doen van andere dingen door lezen. Dat is wel vaak buiten Q, want hier zijn mijn grootste ships nauwelijks tot helemaal niet te vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1. Kijken: films
    2. Lezen: boeken
    3. Kijken: series
    4. Lezen: Quizlet


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Boeken gestemd, maar ook series en films.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    haha dit is echt een megabump Natas


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.