• Avarice Onyx De Vil

    ✦      Avarice      a·​va·​res      strong desire for riches
          ✦      Onyx      oh·nyhks      a rare volcanic gem with a shiny black lustre
                ✦      De Vil      dé·​viell      ​the family name, going way back, meaning 'devil'


    ✦      Avarice is geboren Londen
          ✦      Ze is twintig jaar oud en geboren op 2 november
                ✦      Dat maakt haar sterrenbeeld de gepassioneerde Schorpioen



    Ira University
    ✦      Avarice is een slimme meid en ze studeert graag. Ze heeft er voor gekozen om naar Ira te gaan, waarschijnlijk omdat ze vanwege haar moeders achtergrond toch geen toekomst zou hebben bij Metanoia. Ze is zelf natuurlijk niet zo psychotisch en kwaadaardig, maar daar zal ze ongetwijfeld op worden afgerekend. Ze is dan ook wel een beetje een kreng en echt een grote liefde voor alle zoetsappige prinsesjes heeft ze absoluut niet, dus misschien maar beter dat ze naar Ira is gegaan.

    ✦      Avarice heeft geen krachten waar ze zichzelf mee kan verdedigen. Ze heeft wel als kind altijd al op vechtsporten gezeten en heeft zo de zwarte band in karate gewonnen. Ook heeft haar moeder haar geleerd hoe ze met wapens om moet gaan, Revolvers om precies te zijn. Revolvers zijn dan ook Ava's favoriet, lekker klein en licht, makkelijk te verbergen onder een rokje.
    Personality      ✦
    Avarice is niet erg aardig, daar staat ze dan ook wel om bekend. Ze is grofgebekt, arrogant en kan echt ontzettend sarcastisch uit de hoek komen. Ze is redelijk introvert en houdt alleen van mensen als ze wat drankjes op heeft. Ze kan dan best flirterig worden en ook laat ze dan zien dat ze best sociaal kan zijn. Avarice is koppig, omdat ze weet dat ze bijna altijd gelijk heeft. Dit komt dan ook omdat ze erg intelligent is en heel veel boeken leest, ze is een redelijke boekenwurm. Avarice rijdt in een luxe auto en ze is gek op racen, ook op de motor. Ze houdt van het opzoeken van grenzen, bij haarzelf en bij anderen. Ze is dan ook best een durval en is niet bang om haar hakken in te ruilen voor een paar berg schoenen. Avarice heeft een kort lontje en is heel snel op haar tenen getrapt. Voor de weinige vrienden die ze heeft zou ze wel alles doen, ze is wat dat betreft erg loyaal. Haar moeder is een onderwerp die ze niet kan hebben, als iemand hier over begint flipt ze vrijwel direct. Ze is dan ook best gevoelig, alleen wilt ze dit niet laten merken. Avarice heeft ook wel echt twee gezichten wat dat betreft.

    Looks      ✦
    Avarice is een mooie meid met een lengte van 1,71. Ze weegt zo'n 62 kilogram en traint zo'n 3 keer in de week door te hardlopen. Haar huid is licht, dat is het altijd geweest en ze heeft donkere haren die een mooi contrast leggen. Ook heeft ze donkere wenkbrauwen en wimpers. Haar ogen zijn lichtblauw en slaan soms wat over naar groen. Ze heeft een smal gezicht, een smal neusje en een wat smallere mond. Haar lippen zijn redelijk vol en mooi donker van zichzelf. Over het algemeen heeft Ava een een streng uiterlijk, maar dat vindt ze niet erg. Ze heeft een duidelijke stem met een Brits accent.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2019 - 17:55 ]


    - thank you for existing -

    Kan ik een vrouw reserveren? Ik zit op het moment wel met mijn examens, dus mijn rol kan iets langer duren. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ohh mag je geen arts of zo zijn?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    Ohh mag je geen arts of zo zijn?


    Zou ik altijd kunnen toevoegen als je dat leuk vindt natuurlijk (:


    - thank you for existing -

    Ik merk dat hier nog niet veel animo voor is, dus ik zet hem in de wacht voor over een week, of misschien een paar dagen!


    - thank you for existing -