• Het voelt alsof ik een mid-life crisis heb ofzo, ik ben bijna 18. Begin (tenminste daar lijkt het op) mijn puberteit achterwege te laten en 'volwassen' te worden, zoals de wereld het graag noemt..
    Maar het is gewoon helemaal niks aan, wat is er zo geweldig aan volwassen worden?
    Ik heb echt geen greintje plezier meer in alle hobby's die ik ooit had... het enige waar ik nog plezier in vind is Paardrijden, maar lezen, schrijven, tekenen dat doe ik niet meer...

    En ja, dat voelt best naar, ik heb niet echt meer iets(behalve dat ene uur paardrijden in de week) waar ik plezier in heb. De rest van mijn tijd hang ik een beetje op mijn kamer rond, de tijd te doden door series te kijken..
    Het is een beetje deprimerend aan het worden, ik heb het gevoel alsof ik in een sleur zit. Het dagelijkse leven is al zo lang het zelfde geweest...
    Ik wil wat anders. Maar wat? Ja.. geen idee.

    Heeft iemand tips of weetikveel wat om hier doorheen te prikken en/of nieuwe hobby's te vinden?
    Alle hulp is welkom want ik merk dat ik hier aan onderdoor ga... :l


    Little do you know

    Adulting is kut. De dingen die je als tiener deed, worden veel te tijdrovend en je verliest langzaam energie voor alles door said 'midlife crisis'. Misschien een idee om meer met vrienden te doen of iets? Gewoon toch maar eens een boek lezen in plaats van een serie kijken en daar een spin-off van schrijven en zelf illustreren?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    Adulting is kut. De dingen die je als tiener deed, worden veel te tijdrovend en je verliest langzaam energie voor alles door said 'midlife crisis'. Misschien een idee om meer met vrienden te doen of iets? Gewoon toch maar eens een boek lezen in plaats van een serie kijken en daar een spin-off van schrijven en zelf illustreren?


    Vrienden heb ik niet echt, sure ik heb mensen waar ik op school mee om ga.. maar aangezien het contact na school dan ook gelijk verdwenen is zie ik hen niet echt als vrienden. mijn vriend woont niet echt in de buurt dus hem kan ik ook vrij weinig zien, en aangezien ik bij nieuwe mensen heel onzeker ben is het vrienden maken idee niet echt helemaal mijn ding... dan moet er echt iets zijn waar ik met anderen over kan praten ofzo..
    Tis echt moeilijk dit x'D


    Little do you know

    N'aaaw Roween... Je weet dat je altijd naar mij toe kan gaan om je hart te luchten?? Ik ben er voor je! (Als je even niet weet wie ik ben, haha. XDarkWingsX hier :P )


    One Who Travels A Higher Path.

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Vrienden heb ik niet echt, sure ik heb mensen waar ik op school mee om ga.. maar aangezien het contact na school dan ook gelijk verdwenen is zie ik hen niet echt als vrienden. mijn vriend woont niet echt in de buurt dus hem kan ik ook vrij weinig zien, en aangezien ik bij nieuwe mensen heel onzeker ben is het vrienden maken idee niet echt helemaal mijn ding... dan moet er echt iets zijn waar ik met anderen over kan praten ofzo..
    Tis echt moeilijk dit x'D


    Probeer een Quizlet-meeting? Die zijn altijd wel leuk!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)