• Hoi iedereen, ik onlangs maakte ik het youtubekanaal BeautyPie maar ik krijg wel erg vaak lastige comment.
    Andere mensen op youtube vertellen me dat het niet leuk is dat ik zogezegd CutiepieMarzia of Pewdiepie nadoe omwille van mijn naam.
    Ik wou iets met beauty hebben en iedereen vond BeautyPie het leukste op Quizlet! Ik had nog een andere naam verzonnen, namelijk CutieBeauty.
    Mijn vraag is nu aan jullie, moet ik mijn naam veranderen naar CutieBeauty, of moet ik gewoon mijn naam behouden en die lastige mensen negeren?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het lijkt heel erg op haar naam dus ja, ik vind dat die mensen gelijk hebben. En als ik het me goed herinner werd je er ook op gewezen in het topic dat je er toen over opende.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik geef de mensen gelijk dat het er heel erg op lijkt en het een beetje nadoen is. Maar goed, dat is iets anders.

    Het gewoon negeren lijkt mij het beste, maar het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.


    wat was dit ookalweer

    Je moet doen wat je zelf het leukste vind en eigenlijk moeten hun het eerder zien als 'hey, ze is fan, wat leuk!'

    Tenminste niet moeten, maar het zou leuk zijn als ze zo denken.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Persoonlijk vind ik Cutiepie ook verre van origineel, dus ja. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je zal altijd wel mensen houden die dan weer iets gaan zoeken om te zeggen dat je weer wat gejat hebt van iemand anders. Heel vaak lijkt het op elkaar of zijn er heel veel mensen met hetzelfde idee en niet altijd reageren fans evengoed. Een youtube kanaal dat animeert heeft een video gemaakt van een paar fans die je in elk fandom heeft, ze hebben alleen PewDiePie gebruikt als voorbeeld.

    Dit is de video:



    Je zal altijd zulke dingen blijven houden en het kan ook zijn dat niet iedereen je kanaal leuk gaat vinden maar als ik jou was zou ik gewoon BeautyPie blijven gebruiken. Want wat ze willen doen is je naar beneden halen en zeggen dat je het moet veranderen. Sta boven ze en hou je naam gewoon.

    DAWSONS schreef:
    Ik geef de mensen gelijk dat het er heel erg op lijkt en het een beetje nadoen is. Maar goed, dat is iets anders.

    Het gewoon negeren lijkt mij het beste, maar het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Peredhel schreef:
    Ik zou gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Persoonlijk vind ik Cutiepie ook verre van origineel, dus ja. :')

    Idd


    Let the Night embrace you

    Laat ze lekker zeuren. Ik vind het een leuke naam :)


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    juist een nieuwe video geupload :)
    https://www.youtube.com/channel/UCyXVoGgyk9T_x_bgdmU3RmA/videos

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:05 ]

    Fuck die mensen die vinden dat je ergens te veel op lijkt.
    Het is jouw naam en niet die van iemand anders.
    Wanneer een youtuber nou eenmaal bekend wordt komen er nou eenmaal adaptaties van die youtube naam om youtube.
    En dat sommigen dat niet leuk vinden, is lekker hun probleem.
    Jij moet gewoon voor de naam gaan die jij het leukst vindt.

    Daarbij vind ik het wel heel overdreven om gelijk de link te leggen naar die youtubers als je al één lettergreep van die naam in je eigenlijk youtube naam hebt zitten, maar dat vind ik dan weer. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.