• Ja, ik ga undercover deze week. :Y)

    Wat ik hiermee bedoel: woensdag heb ik mijn laatste examen en daarna vertrek ik met enkele vriendinnen naar Blankenberge, om te vieren dat de examens gedaan zijn.

    Deze zomer ga ik ook, samen met KirstenSnaps, naar de Lokerse Feesten, waar onder andere Papa Roach zal optreden. Het loopt daar waarschijnlijk vol metalheads, dus hadden we besloten dat ik mijn haar begin deze vakantie met een spoeling rood ging kleuren, zodat het tegen de Lokerse Feesten al wat afgegaan is en mijn haar rozig is. :3

    Roze tussen de metalheads. :3

    Maargoed, ik ben van plan om mijn haar deze week, voordat we naar Blankenberge vertrekken, al rood te kleuren. Dit rood, om precies te zijn.

    Mijn doel is om niets uit te geven als we 's avonds weg zijn, jongens moeten maar trakteren. (cat)

    Maar ik ga dan undercover, als iemand mijn nummer vraagt, geef ik gewoon een andere. Als iemand mijn naam vraagt, geef ik een andere, want Jolien goeeeeeees undercover, ziet er helemaal anders uit en heeft geen zin in plakkende jongetjes..

    (krul)

    Nou heb dus wel een nieuwe naam nodig, dus wie kan me eens leuke voorstellen doen? :Y)


    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 12:17 ]

    Geef jezelf een typische naam zoals Charlotte ofzo, niemand die vermoedt dat dat jouw naam niet is.
    Of iets dat een beetje lijkt op Jolien, zodat als ze je roepen je toch reageert :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dorien haha :'D
    Maar die haarkleur is echt zo vet! :9~ Laat je een undercover foto zien? _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Marshmellow schreef:
    Geef jezelf een typische naam zoals Charlotte ofzo, niemand die vermoedt dat dat jouw naam niet is.
    Of iets dat een beetje lijkt op Jolien, zodat als ze je roepen je toch reageert :'D

    Nou, die vriendinnen gaan ook van naam veranderen en we gaan heel de reis oefenen. :Y)

    Reset schreef:
    Dorien haha :'D
    Maar die haarkleur is echt zo vet! :9~ Laat je een undercover foto zien? _O_

    Als ik dat haar heb, juuuuups. _O_

    Hahahaha, echt een hilarisch idee. Hmm, een naam? Ik weet niet. Ik ben slecht in namen D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Samantha! Doe Samantha! :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Eva Jankovic :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dorpsgek schreef:
    Eva Jankovic :'D

    Hahaha, als iemand daar intrapt, ga ik lachen. Eigenlijk zou ik die achternaam nog moeten nemen ook. :'DDD

    LIZE! Of doe iets heel oma-achtig zoals Netteke :o

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 12:47 ]


    All was well.

    Doe Lilian (nerd)


    wth.

    Patricia de Wilde :'D


    a figment of your imagination

    Bertaaaaaaaa.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Niets met de Wilde en geen Bertaaaaaa for gods sake. (krul)

    Haha, BERTA. :Y)
    Of Bo?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:04 ]


    All was well.

    Eva
    Julia


    it's so empty living behind these castle walls