• Een paar dagen geleden hoorde mijn broer gepiep in het kippenhok. We dachten dat ze er niet meer zouden komen; maar we hebben kuikentjes! Het waren er zes, maar nu hebben we vanochtend nog drie kuikentjes gevonden. Negen kuikentjes dus!(H) Ze zijn ontzettend lief en ze groeien zo ontzettend snel. De oudste kuikentjes krijgen nu zelfs al vleugeltjes.







    Dit zijn de foto's die ik tot nu toe heb. Ik ga nog proberen meer foto's te plaatsen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Can. I. Have. Them.... ToT'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit moet in de nieuwsbrief komen vind ik, zo fluffy kdknzkjueovywnehzlbfud. (bloos)

    Door dit topic heb ik heel even het gevoel dat het weer Pasen is en dat ik niet midden in de nacht op mijn gsm mijn 3G zit op te doen omdat ik niet kan slapen omdat iemand hier op internaat iets te luid snurkt. :')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 2:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it



    Dat is Orpheus. Hij/zij begint al vleugeltjes te krijgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    De laatste keer dat ik een kuiken vasthield, poepte deze op mijn hand en rende hij er vervolgens vandoor. (cat)
    Maar dat neemt niet weg dat de diertjes hartstikke schattig zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Galeanthropy schreef:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I love kuikentjes! Ze zijn zoooooo schattig!!! (H)
    Ik smelt... :D


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Galeanthropy schreef:


    None but ourselves can free our minds.

    WAAAAH
    super schattig :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Novosel schreef:
    Dit moet in de nieuwsbrief komen vind ik, zo fluffy kdknzkjueovywnehzlbfud. (bloos)

    Door dit topic heb ik heel even het gevoel dat het weer Pasen is en dat ik niet midden in de nacht op mijn gsm mijn 3G zit op te doen omdat ik niet kan slapen omdat iemand hier op internaat iets te luid snurkt. :')


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Awh cute!


    Treat people with kindness

    Wie dat niet schattig vindt heeft een hart van steen!


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"