• Heej ^^
    Heeft iemand een site voor mij waar je tickets kan kopen voor 14 juni?
    Maareuh, Ik mag geen Visa van mijn moeder en als ik het zelf wil betalen (die visa) begint mijn moeder meteen te zeuren o.O
    Ik ben echt depresief omdat ik waarschijnlijk hen nooit zal zien :S

    Dus heeft iemand een site waar je tickets kan kopen zonder Mastercard of Visa of dit en blabla enz xD


    Let the Night embrace you

    Schat, waarom ga je niet gewoon naar de free record shop, of naar een grote postkantoor in de buurt? daar verkopen ze ook kaarten!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    áls ze die daar nog hebben, ik denk zelf van wel XD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    In de Free record shop ben ik al geweest, die Tickets verkopen ze daar enkel in Nederland (Ben dus Belg xD)
    En een postkantoor? ik ken hier enkel kleintjes xD


    Let the Night embrace you

    In de Free record shop ben ik al geweest, die Tickets verkopen ze daar enkel in Nederland (Ben dus Belg xD)
    En een postkantoor? ik ken hier enkel kleintjes xD

    Dan ga je even naar nederland? XD
    Neeeh, ik had een nummer gebelt ofzo. Maar dan moet je ze volgens mij in NL komen ophalen...
    Nouja, dit was het nummer(het kost btw 45 cnet per minuut): 0900-3001250

    Je kan het even proberen te bellen

    misschien in die kleine postkantoren dan? n_n


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    In de Free record shop ben ik al geweest, die Tickets verkopen ze daar enkel in Nederland (Ben dus Belg xD)
    En een postkantoor? ik ken hier enkel kleintjes xD

    Dan ga je even naar nederland? XD
    Neeeh, ik had een nummer gebelt ofzo. Maar dan moet je ze volgens mij in NL komen ophalen...
    Nouja, dit was het nummer(het kost btw 45 cnet per minuut): 0900-3001250

    Je kan het even proberen te bellen


    Whihi, dat nummer stond in de Hitkrant, maar mijn pa heeft er al 3 of 4 keer naar gebelt, maar denk je dat ze opnemen? Nee hoor :s
    En even vragen of me pa naar holland wil rijden (A)


    Let the Night embrace you

    Weet niemand nog een site? (A)

    En hoe komen jullie dan aan je tickets? hebben jullie allemaal die domme Visa dan? (A)


    Let the Night embrace you

    Volgensmij moest het gewoon met creditcard? Of ben ik nou dom xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja nou ja eehm www.ticketservice.nl toch, en anders moet je even op marktplaats kijken of ze daar zijn.
    ja kijk daar maar op, daar staat iemand die ze voor de normale prijs wil verkopen moet je maar ff bij zoeken intypen "14 juni tokio hotel" en dan op de 1e pagina de 9e advertentie


    You'd took my breath but I'll survive.

    mojo.nl
    of gewoon free recordshop :)

    gewoon met acceptgiro of overboeking .. wat is daar moeilijk aan xD? Fock visa fock creditcard! gewoon internet bankieren

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    jah,, ik heb de meine ook bij de Freerecord shop gehaald.. daar hebben ze die vast wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mojo.nl
    of gewoon free recordshop :)
    mojo is de organisator, kan je toch geen tickets kopen?


    You'd took my breath but I'll survive.