• Dit is alweer de achtste editie van de kerstkaartenswap! Ik weet niet of iemand anders al in gedachten had om het op te pakken. De tijd tikt echter weg, dus ik dacht; waarom begin ik er niet mee! (:

    Wat is een kaartenswap?
    Eigenlijk zegt het woord het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer leuke kaarten voor terug.

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan al meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor
    29 november de gegevens hebben. Dit kan in een privé berichtje hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je naam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    DreamerN
    Delahaye
    Adamantium
    Girlicious
    Allmilla
    Danson
    ProngsPotter
    DeroGoi
    Tuena
    Prim
    Naam
    Nathalie
    Belle
    Natasja
    Monique
    Sarah
    Lieke
    Froukje
    Stephanie
    Iris
    Sterre
    Aantal
    5
    .
    Geen max
    5
    5
    5
    5
    10
    5
    Geen max
    Waarheen
    Nederland
    .
    Vanuit Duitsland, ook andere landen
    Voorkeur voor NL
    Vanuit België, ook andere landen
    Ook buitenland
    Voorkeur NL
    Vanuit België, ook andere landen
    Nederland
    Nederland

    Opgeven kan tot zondag 29 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden. De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is woensdag 16 december.

    Have yourself, a merry, jolly Christmas! <3

    [ bericht aangepast op 25 nov 2020 - 20:49 ]


    Credendo Vides

    Oooh, het lijkt me eigenlijk heel leuk om eens een keer mee te doen en ik heb denk ik wel unieke kaartjes om te versturen. Ik heb momenteel alleen adresstruggles omdat er geen post binnenkomt en het zou erg zonde zijn als ik zelf niets binnen krijg, dus ik wil me graag onder voorbehoud aanmelden. Dan ga ik ondertussen proberen uit te zoeken hoe ik wel kaartjes binnen kan krijgen.


    Stenenlikker

    Jaa! Ik doe weer supergraag mee! :)
    Hoeveelheid zal ik even over nadenken..

    En ik woon in Duitsland, weet dus niet of iemand daar wat heen wilt sturen?

    (ik stuur 't later in PB)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Leuk! Ik doe mee! (:
    Ik kijk wel even met hoeveel kaarten, afhankelijk van hoeveel mensen ermee doen. Naar België of Duitsland is geen probleem.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yay! Stiekem wachtte ik al met smart op dit topic
    Ik doe ook weer mee!
    Weer even wat positiviteit in deze gekke tijd..
    De pb met info komt jouw kant op :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik wil wel eens proberen mee te doen! :) Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe dat nu werkt, met buitenlandse verzendingen en welke postzegels enzo... Heb er absoluut geen ervaring mee :$


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Aah tof! Ik wil zeker wel mee doen.
    Hoeveelheid hangt nog even af van hoeveel mensen zich uiteindelijk aanmelden denk ik. Naar het buitenland versturen maakt voor mij niet uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als er nog mensen zijn waarvan jullie denken dat ze mogelijk mee zouden willen doen, voel je vrij om ze een berichtje te sturen. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als er nog mensen zijn waarvan jullie denken dat ze mogelijk mee zouden willen doen, voel je vrij om ze een berichtje te sturen. (;


    Het werkt meestal om mensen van voorafgaande jaren een bericht te sturen of ze mee willen doen. Ik twijfel zelf nog want ik die al mee aan een secret santa.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het werkt meestal om mensen van voorafgaande jaren een bericht te sturen of ze mee willen doen. Ik twijfel zelf nog want ik die al mee aan een secret santa.


    Heeft Q dit jaar ook weer 'n Secret Santa? :o Kan 't niet vinden, dus denk t niet?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    (...)

    Heeft Q dit jaar ook weer 'n Secret Santa? :o Kan 't niet vinden, dus denk t niet?


    Nee in een FB groep :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het werkt meestal om mensen van voorafgaande jaren een bericht te sturen of ze mee willen doen. Ik twijfel zelf nog want ik die al mee aan een secret santa.


    Oh! Tuurlijk! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! xD
    Zal dat morgen dan maar direct even doen.


    Credendo Vides

    Ik zie er toch van af!


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee in een FB groep :)


    O, ja.. Dat heb ik niet, helaas.
    Vond het leuk om daar aan mee te doen, maar houd het dit jaar wel bij de kerstkaarten.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik sla deze swap over dit jaar, omdat ik vanuit het platform waar ik voor schrijf ook al meedoe aan een kerstkaartenswap.

    Mochten mensen het nog leuk vinden om aan een andere swap mee te doen, feel free to join


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oehh ik doe weer graag mee :Y) Ik sluit me wel aan bij de rest met vijf kaartjes, voorkeur voor binnen Nederland ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.