• Ik was vandaag bij mijn lieve opa en oma. En daar krijg ik even doodleuk te horen dat er laatst een kerel van de flat gesprongen is>.< Vorige week. Zegt mijn pa: Ja,die werkte bij ons.
    Oke,dom dat ik het hier neerzet,maar: Is er bij jullie in de buurt ook wel eens iemand van de flat ofzo iets anders hoogs gesprongen?

    Ps,sorry als het verkeerd staat,had geen idee waar het moest^^


    Music is the new sex

    Ja, vorig jaar een jongen van mijn school. 5 november is dat alweer een jaar geleden. Toepasselijk liedje, kwam in m'n hoofd, moest ik even aan denken en ga ik hier gewoon even plaatsen hoe dom het ook is.

    Ich schrei in die nacht für dich,
    lass mich nich' in stich
    Spring nicht..
    Die Lichter fäng'n dich nich'
    sie betrügen dich
    Spring nicht..
    Erinner dich,
    an dich und mich,
    die Welt da unter zählt nich' ..
    Bitte spring nicht

    Aber ihr war schon gesprungen..


    Wie was het? O Steve?


    Your make-up is terrible

    De moeder van een goeie vriendin van mij heeft een paar maand geleden onder een trein gesprongen =S Geen flat ofzo maar het is ook erg...

    Van mijn school is 5 jaar geleden iemand gesprongen van de derde verdieping, gewoon midden in een les. Mijn broer kwam toen net van gym terug... Maar hijs niet dood. Hij had heel wat gebroken en een ingeklapte long. Hij heeft echt heel lang in coma gelegen, en ik weet niet wat er nu is.
    Had jij gehoord van die Steve? Op
    't Da Vinci? Ik weet niet op welke school jij zit maar dat vraag ik me af =']


    Life is hard and then we die

    (...)

    Wie was het? O Steve?
    Ja Steve ja.


    Life is hard and then we die

    Omgoshj! Gek! x


    ' Yes, music is the new religion_

    (...)
    Daar dacht ik daarnet ook aan als ik dit topic zag. x'D

    Wij zijn nog steeds eng.
    En ik ben btw Julia. Maar dit is het acc van een vriendin van me x3

    (...)Had jij gehoord van die Steve? Op
    't Da Vinci? Ik weet niet op welke school jij zit maar dat vraag ik me af =']


    Nee het was op het Jan van Egmond... Maar ik weet niet wat er precies met Steve is gebeurd, maar ik ken een paar van zijn beste vrienden.


    Your make-up is terrible