• Oké, wat denk je over hardcore? Ik ben echt bang voor die mensen want ik hoef maar langs te lopen of ze schelden naar me en achtervolgen me omdat ze me in elkaar willen meppen ofzo S: En sommige gebruiken drugs. Ik vind ze eng S:

    xox <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ook ;)
    Dan zijn we met 2 ^^


    Your Butt is Mine!

    Eindelijk ^^
    Goh ik ga tegenwoordig omfietsen/lopen als ik ze zie staan. n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, ze moeten zelf weten wáár ze naar luisteren ofzo. Zolang ze mij niet lastig vallen^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mensen of muziek??
    Ik vind de hardcore muziek oke (Y)
    Mensen heb ik nognooit tegen gekomen


    death to the one at the end of the serenade.

    Mensen of muziek??
    Ik vind de hardcore muziek oke (Y)
    Mensen heb ik nognooit tegen gekomen

    Wees blij die mensen willen mij inelkaar timmere S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BAH BAH BAH BAH!!!!!! egt ik vind ze respect loos


    [/eigen mening]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik houd van Hardcore & Hardstyle enz _O_
    Ik ga, zodra ik 18 ben, alle Hardcore festivals afstruinen met een paar vriendinnen. Even helemaal los ^^


    Bored.

    Ik houd van Hardcore & Hardstyle enz _O_
    Ik ga, zodra ik 18 ben, alle Hardcore festivals afstruinen met een paar vriendinnen. Even helemaal los ^^

    Ja das wel vet. De muziek is goed. Maar ik ben bang voor die mensen S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Qua muziek:
    BOEF BOEF BOEF, vind er eigenlijk weinig aan.

    Qua mensen:
    Vooroordelen: meiden die hardcore luisteren zijn sletten. Mensen die hardcore luisteren zijn racistisch.


    Sweet dreams will come true.

    Ah, het duurde even om erachter te komen over welke soort hardcore je het had.
    Ik heb er niks tegen maar de jonge hardcoregangstertjes uit de eerste en tweede kunnen je wel behoorlijk op de zenuwen werken soms.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit er naast een bij me in de klas en ik vind um leuuk xD
    Maar hij is niet zo erg xD En slaan doen ze bij ons niet. Behalve als je iets verkeerds zegt . We hebben ook zo'n meisje op school dies best wel breed enz. En dan is ze echt eng. Maar ze heeft zo'n leuke humor .Alleen met ruzie moet je uitkijken !


    Because Nobody Love's

    Ik zit er naast een bij me in de klas en ik vind um leuuk xD
    Maar hij is niet zo erg xD En slaan doen ze bij ons niet. Behalve als je iets verkeerds zegt . We hebben ook zo'n meisje op school dies best wel breed enz. En dan is ze echt eng. Maar ze heeft zo'n leuke humor .Alleen met ruzie moet je uitkijken !

    Ja dat kan wel maar die jongens die je in elkaargaanslaan zijn stom die wonen namelijk bij ons S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Qua muziek:
    BOEF BOEF BOEF, vind er eigenlijk weinig aan.

    Qua mensen:
    Vooroordelen: meiden die hardcore luisteren zijn sletten. Mensen die hardcore luisteren zijn racistisch.


    Nu trek je toch wel de negatieve kanten. Niet alle meiden zijn sletten! Ik bedoel... Hallo! Als je naar Screamo of Emo luistert ben je toch ook geen Emo, of zielig persoontj(geen aanval op Emo's) En ja, er is total niks mee met hardcore. Harde muziek, harde teksten agressieve gevoelens uitdrukking. Dus ja, het is niet van dat Skinhead dat die naar Hardcore luisteren. Het is niet van die drugssletten die enkel naar Hardcore luisteren. Ik vind gewoon dat je geen gemene oordelen mag trekken. Dat deed men altijd bij Emo's. Emo's zijn ook maarmensen die anders denken. En Hardcore's dus ook. De muziek is vet, het is gewoon een andere versie van Metal. En meesten vinden Metal ook goed. Ik zeg nu niet dt jullie Hardcore goed moeten vinden, ik dring niks op hoor. Maar ik zeg gewoon accepteer het gewoon, andere stijl van leven, andere muziek, andere gedachtens. Net hier op Quizlet zijn hier verschillende variaties, Hardcore, Punk, Emo, Hiphop. En hier kunnen we het goed met elkaar vinden dus ja, niet iedereen van Hardcore people zijn rasistisch of sletten. Gewoon mee kunnen leven, je vind de muziek slecht ok jou mening. Ik vind hardcore super, hou jij van Techno? Goed jou mening. Ik haat techno, mijn mening. dus je moet de Hardcore's niet gaan uitschelden om hun andere muziekstijl en levenswijze. Het zijn maar mensen.
    Amen(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    hardcore heeft leuke liedjes, sommige zijn melig(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Nu trek je toch wel de negatieve kanten. Niet alle meiden zijn sletten! Ik bedoel... Hallo! Als je naar Screamo of Emo luistert ben je toch ook geen Emo, of zielig persoontj(geen aanval op Emo's) En ja, er is total niks mee met hardcore. Harde muziek, harde teksten agressieve gevoelens uitdrukking. Dus ja, het is niet van dat Skinhead dat die naar Hardcore luisteren. Het is niet van die drugssletten die enkel naar Hardcore luisteren. Ik vind gewoon dat je geen gemene oordelen mag trekken. Dat deed men altijd bij Emo's. Emo's zijn ook maarmensen die anders denken. En Hardcore's dus ook. De muziek is vet, het is gewoon een andere versie van Metal. En meesten vinden Metal ook goed. Ik zeg nu niet dt jullie Hardcore goed moeten vinden, ik dring niks op hoor. Maar ik zeg gewoon accepteer het gewoon, andere stijl van leven, andere muziek, andere gedachtens. Net hier op Quizlet zijn hier verschillende variaties, Hardcore, Punk, Emo, Hiphop. En hier kunnen we het goed met elkaar vinden dus ja, niet iedereen van Hardcore people zijn rasistisch of sletten. Gewoon mee kunnen leven, je vind de muziek slecht ok jou mening. Ik vind hardcore super, hou jij van Techno? Goed jou mening. Ik haat techno, mijn mening. dus je moet de Hardcore's niet gaan uitschelden om hun andere muziekstijl en levenswijze. Het zijn maar mensen.
    Amen(A)

    Lees je gequote berichtje nog eens over, er staat: Vooroordelen.


    No growth of the heart is ever a waste