• Het is een heel simpel spel.
    Je post je favoriete karakter + het boek en/of film waar hij uitkomt. En ook wat je er leuk aan vind. Het mag uit Harry Potter komen, uit touching juliette trilogie,...
    De andere geeft een cijfer van 1 tot 10 op dit karakter (Als je hem/haar niet kent geef dan score op de uitleg die er bij staat) en zeg jou favoriete karakter.

    Ik begin met:
    Naam: Aaron Warner
    Boek: touching Juliette trilogie
    Karakter: Hij komt over als een arrogant manipulatief monster maar onder dat masker is hij een gebroken man. Hij is zeer verliefd op Juliette, zo erg dat het een obsessie word. Zijn tweedelige persoonlijkheid heeft hij te danken aan een klootzak van een vader.


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    6,5.

    Naam: Wren Kingston
    Boek: Pretty Little Liars
    Karakter: Hij is lief en bezorgd, en hij geeft niet snel op. Hij wil voor iedereen het beste maar door zijn fouten en leugens raakt hij soms in de knoop. Hij heeft ook een duistere kant.


    Let it be.

    7.

    Naam: Luke Castellan
    Boek: Hij komt uit alle boeken van Percy Jackson and the Olympiërs.
    Karakter: Eigenlijk is hij een badguy. Eerst is hij zo'n persoon waarmee iedereen vrienden kan worden, maar hij is slim en dit is dus schijn. Hierdoor verraad hij zowat iedereen. En krijgt hij veel vijanden. Zelf denk ik dat hij niet perse zo wil zijn, maar dat hij macht wilt. En dat hij eindelijk iets goed doet voor iemand. EN! Hij wilt wraak op Hermes, because Hermes is a dick. On highway to hell.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    7.

    Naam: Luke Castellan
    Boek: Hij komt uit alle boeken van Percy Jackson and the Olympiërs.
    Karakter: Eigenlijk is hij een badguy. Eerst is hij zo'n persoon waarmee iedereen vrienden kan worden, maar hij is slim en dit is dus schijn. Hierdoor verraad hij zowat iedereen. En krijgt hij veel vijanden. Zelf denk ik dat hij niet perse zo wil zijn, maar dat hij macht wilt. En dat hij eindelijk iets goed doet voor iemand. EN! Hij wilt wraak op Hermes, because Hermes is a dick. On highway to hell.


    Okee, ja dat personage is wel zalig ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    oh dit is easy XD

    6

    Naam : Jeffrey (the killer)
    Story : Jeff the killer (Creepypasta)
    Karakter : Een Psycho dude die bij niks meer nadenkt. Eigenlijk is hij een echte douchebag die niks van anderen moet hebben. Hij kruipt je kamer in en kijkt de hele nacht naar je slaap, totdat je wakker word, en vermoord je langzaam. Hij denkt alleen aan zichzelf, maar badass is hij wel. Hij is een erg bekend karakter op het internet


    fototje (:






    Of mijn profiel foto, of in mijn inbox, staat ie ook (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 15:12 ]

    2

    Naam: Bofur
    Boek: The Hobbit
    Karakter: trouw, humoristisch, optimistisch, impulsief

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 15:26 ]


    Not all those who wander are lost.

    WAAROOOOOOM EEN 2 :'( *snik snik*

    6

    Naam: James Potter
    Boek: Harry Potter
    Karakter: Hij is dood, maar wel super awesome. Hij was best arrogant en egoïstisch. Ook was hij hopeloos verliefd op Lily en haatte Snape. Ook heeft hij goede dingen gedaan en is heel erg veranderd voor Lily.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    6

    Naam: James Potter
    Boek: Harry Potter
    Karakter: Hij is dood, maar wel super awesome. Hij was best arrogant en egoïstisch. Ook was hij hopeloos verliefd op Lily en haatte Snape. Ook heeft hij goede dingen gedaan en is heel erg veranderd voor Lily.


    Haha je hebt gelijk :D


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    8, James is awesome! c:

    Naam: Marty Mikalski
    Film: The Cabin In The Woods
    Karakter: Marty is een drugsverslaafde jongen die de helft van de tijd of high, of stoned is. Hij weet enorm veel dingen, maar heeft geen idee hoe hij ze allemaal weet. Zodra het nodig is kan Marty enorm beschermend zijn en niemand komt zonder te boeten aan zijn vrienden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dat klinkt als een erg leuk karakter. 7.7

    Naam: Frodo
    Boek: Lord of the Rings (The fellowship of the Ring)
    Karakter: Hij is erg moedig en blijft, ondanks dat hij veel meemaakt, wel gaan voor het uiteindelijke doel.


    26 - 02 - '16

    Naam: Natasha Romanoff
    Film: Avengers + Iron man 2 + Captain America 2 (en hopelijk nog een Budapest XD)
    Karakter: Uit alle Avengers is zij degene met de kleinste ego. Ze is een kalm persoon en houd haar emoties goed verborgen. Ze is een extreem ruige badass die zich niet op dr kop laat zitten. Ik vind het geweldig hoe zij zich overal uit kan werken en opstaat voor haar eigenwaarde.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    8,5

    Naam: Adrian Ivashkov
    Boek: Vampire Academy (vanaf Frostbite alle boeken) en Bloodlines (Alle boeken)
    Karakter: Adrian lijkt in eerste instantie een sarcastische player, maar eigenlijk is hij heel loyaal en heeft hij alles over voor zijn vrienden. (Dat sarcastische is trouwens wel waar xd) Hij is charmant en artistiek (hij studeert kunst), en hij een erg sterk karakter (zijn emoties zijn vaak erg extreem)

    Hij klinkt nu echt verschrikkelijk, maar hij is echt een sweetheart


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Illea schreef:
    8,5

    Naam: Adrian Ivashkov
    Boek: Vampire Academy (vanaf Frostbite alle boeken) en Bloodlines (Alle boeken)
    Karakter: Adrian lijkt in eerste instantie een sarcastische player, maar eigenlijk is hij heel loyaal en heeft hij alles over voor zijn vrienden. (Dat sarcastische is trouwens wel waar xd) Hij is charmant en artistiek (hij studeert kunst), en hij een erg sterk karakter (zijn emoties zijn vaak erg extreem)

    Hij klinkt nu echt verschrikkelijk, maar hij is echt een sweetheart


    Nee, eerlijk gezegd klinkt hij zeer interessant!! ik ga de boeken lezen denk ik ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    FallingLeave schreef:
    (...)

    Nee, eerlijk gezegd klinkt hij zeer interessant!! ik ga de boeken lezen denk ik ^^


    Ja, doe dat! (: Sowieso alle jongens uit Vampire Academy zijn echt heel interessant en leuk! Maar ik zag dat je Warner leuk vindt, dus dan denk ik dat je Adrian ook wel leuk vindt (;


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Illea schreef:
    (...)

    Ja, doe dat! (: Sowieso alle jongens uit Vampire Academy zijn echt heel interessant en leuk! Maar ik zag dat je Warner leuk vindt, dus dan denk ik dat je Adrian ook wel leuk vindt (;

    Ben benieuwd! !!! ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape