• Ik ben op quizlet gekomen via www.gosupermodel.nl daar had een meisje een heel mooi verhaal wat ze op quizlet al een hoofdstuk vooruit had staan en dus ging ik hem daar lezen zodat ik een hoofdstuk vooruit kon lezen.=) En jullie?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Via een vriendin, die me erover vertelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Door internet.


    -

    Via Tokio Hotel plaatjes.

    ik ging plaatjes van darren shan zoeken en kwam uit op een verhaal van loveless :'D daarna ging ik een account aanmaken en dat verhaal lezen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik verveelde mij op de computer en was op zoek naar quizjes enzo. en toen kwam ik hier xD

    Via mijn nicht.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet trouwens niet meer hoe dat verhaal Hette, wel jammer want het was goed, dat weet ik wel nog.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Een of andere quiz :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn zus zocht Tokio Hotel plaatjes. Zo vond ze deze site. Ze riep mij. (toen waren er nog geen series en geen stories) We gingen samen quizzen maken. En na een half jaar maakte zij een account. Daar ging ik ook op en op dat account zit ik nu 5 jaar (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    AshKetchum schreef:
    Via een vriendin, die me erover vertelde.


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik vond quizen via google en merkte dat ze allemaal van de zelfde site kwamen en dat je ze ook kon maken :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lang leve google_O_


    Cool, neat, swell -Cry

    Kennis.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik typte 'hoe verspil ik mijn tijd het beste online op een aangename manier' in en toen kwam ik opeens hier ..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:40 ]

    McTrusty schreef:
    Ik typte 'hoe verspil ik mijn tijd het beste online' in en toen kwam ik opeens hier ..


    Hahaha die is goed.XD


    You were born original, don't die as a copy.