• Hoi!

    Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik misschien wel als Au Pair naar Italië wilde gaan. De plannen zijn alleen gewijzigd en het is Amerika geworden!
    Ik heb besloten om alles bij te houden in een persoonlijke storie , hier kun je klikken voor de link
    Ik vind het super spannend en hoop dat het een leuke tijd gaat worden! Overigens is de vertrekdatum etc. niet bekend. Dit omdat ik eerst mijn opleiding wil afronden en ik daarvan nog geen datum weet!

    Liefs,



    Tialda! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeeh Tialda awesome!!
    Alvast: Heel veel plezier!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Spannend! Hopelijk zal je het naar je zin hebben en kom je bij een leuk gezin ;3


    26 - 02 - '16

    Oh, dat is echt heel erg leuk en spannend! Ik ga je story volgen. Alvast heel veel plezier in Amerika!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 20:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dank jullie wel voor de leuke reacties! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is zo gaaf! Alvast heel veel plezier en ik ga zeker je story volgen. Weet je al naar welke staat je gaat?


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Dat is zo gaaf! Alvast heel veel plezier en ik ga zeker je story volgen. Weet je al naar welke staat je gaat?


    Nee, verder is nog niets bekend. Ik heb alleen geboekt/me opgegeven (nog niet betaald etc. Dat hoeft pas twaalf weken voor vertrek) Verdere informatie moet ik nog krijgen. Hihi.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Novosel schreef:
    Oh, dat is echt heel erg leuk en spannend! Ik ga je story volgen. Alvast heel veel plezier in Amerika!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novosel schreef:
    Oh, dat is echt heel erg leuk en spannend! Ik ga je story volgen. Alvast heel veel plezier in Amerika!


    16 - 09 - '17

    dat is heeel erg leuk^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wens je heel, maar dan ook heel veel plezier daar in Amerika! Ik heb een abo genomen op je verhaal zodat ik het helemaal kan volgen!

    Opnieuw, heel veel plezier!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Ik wens je heel, maar dan ook heel veel plezier daar in Amerika! Ik heb een abo genomen op je verhaal zodat ik het helemaal kan volgen!

    Opnieuw, heel veel plezier!


    Lief! Dank je wel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Cool! Die story ga ik volgen. Veel plezier daar! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Supergaaf! Heel veel plezier alvast.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    KillianHook schreef:
    Ik wens je heel, maar dan ook heel veel plezier daar in Amerika! Ik heb een abo genomen op je verhaal zodat ik het helemaal kan volgen!

    Opnieuw, heel veel plezier!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Woow super gaaf!
    Alvast heel veel plezier in Amerika! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"