• Hey ik heb een jonge leeren kennen via een website we skypen vaak en ik weet dat hij van mij houd om wie ik ben wat denken jullie? (Sorry klein verhaal maar plz help zou ik verder kunnen gaan met hem?)


    Life's a bitch so am i

    Uhm, hoe ver/dicht wonen jullie van elkaar? En hoe oud ben jij/ is hij?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Meer info zou wel handig zijn


    None but ourselves can free our minds.

    Nja een persoon bia internet kennen vind ik toch wel gevaarlijk


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Uhm, Met zo weinig informatie kunnen we niet zomaar advies geven. Pas in ieder geval op als je gaat afspreken of iets dergelijks. Internet kan gevaarlijk zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lushella schreef:
    Nja een persoon bia internet kennen vind ik toch wel gevaarlijk
    Ligt er aan hoe goed je die persoon kent. Nikki en ik kennen elkaar via Quizlet (dus het internet) en zijn nu al meer dan 3 jaar samen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lushella schreef:
    Nja een persoon bia internet kennen vind ik toch wel gevaarlijk


    Ik ken zeker de helft van mijn vrienden dankzij internet. :')
    Maar inderdaad... hoe oud ben je en hoe oud is hij?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Ik ken zeker de helft van mijn vrienden dankzij internet. :')
    Maar inderdaad... hoe oud ben je en hoe oud is hij?


    Nja het is te zien wat voor een persoon het is. Idk ik zou het persoonlijk niet doen


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Dauth schreef:
    (...)Ligt er aan hoe goed je die persoon kent. Nikki en ik kennen elkaar via Quizlet (dus het internet) en zijn nu al meer dan 3 jaar samen :Y)

    En hetzelfde geld voor Miel en mij :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elladan schreef:
    (...)

    Ik ken zeker de helft van mijn vrienden dankzij internet. :')
    Maar inderdaad... hoe oud ben je en hoe oud is hij?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hmm... Met het internet weet je natuurlijk nooit. Voorzichtig zijn en geen gekke dingen doen. X


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Je zegt niet eens wat je voor hem voeld of wat hij voor jou voeld. Info is belangrijk als je om een serieuze mening vraagt.
    Heb je hem ooit wel eens via de webcam gezien? Waar woont hij? Willen jullie elkaar in het echt gaan ontmoeten? Hoe oud zijn jullie? Ga zo maar door..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Meer info:
    ~ik ben 12 hij is 14
    ~we kennen elkaar via msp maar we zitten op snapchat
    ~hij woont dicht bij mij
    ~we kennen elkaar 2 jaar
    ~we chatten elke dag. En hij helpt me met mijn probleemen


    Life's a bitch so am i

    Pretty_angel schreef:
    Meer info:
    ~ik ben 12 hij is 14
    ~we kennen elkaar via msp maar we zitten op snapchat
    ~hij woont dicht bij mij
    ~we kennen elkaar 2 jaar
    ~we chatten elke dag. En hij helpt me met mijn probleemen

    Ah kijk daar hebben we meer aan. Jullie kennen elkaar best al een tijdje, maar de belangrijkste vraag is toch wel of je zelf met hem verder wilt en wat je precies voor hem voelt. Ik zou een keer samen met een vriendin met hem gaan afspreken om te kijken hoe hij in het echt is. Wees wel voorzichtig want je weet het maar nooit via internet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga je één tip geven die veel meer mensen nodig hebben en kunnen gebruiken. Word niet verliefd over het Internet, het is heel leuk dat jullie goed kunnen praten , maar jij kan zijn reacties niet zien en jullie hebben beide tijd om het zo mooi mogelijk te verwoorden. Maar als je in een echt gesprek zou zijn, is het misschien wel heel anders.

    -Ik probeer niet te zeggen dat internetrelatie's slecht zijn , maar het is heel moeilijk-


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Ik ga je één tip geven die veel meer mensen nodig hebben en kunnen gebruiken. Word niet verliefd over het Internet, het is heel leuk dat jullie goed kunnen praten , maar jij kan zijn reacties niet zien en jullie hebben beide tijd om het zo mooi mogelijk te verwoorden. Maar als je in een echt gesprek zou zijn, is het misschien wel heel anders.

    -Ik probeer niet te zeggen dat internetrelatie's slecht zijn , maar het is heel moeilijk-


    Nah, ik ken heel erg veel mensen die zo bij elkaar gekomen zijn en zo zijn gebleven. Dus ik vind het verre van moeilijk.
    Juist omdat je best wel snel leert open tegen elkaar te zijn, wat normaal gesproken in RL moeilijker zou zijn geweest.

    Natuurlijk gaat het niet altijd goed, maar dat geldt evenzogoed voor relaties die niet via internet zijn ontstaan. Daar is men in een verliefde bui net zo blind voor andermans mankementen. Bovendien zijn er zat mensen die 'op het eerste gezicht' verliefd zijn. Je kunt verliefdheid niet afdwingen totdat je iemand goed genoeg kent om erop verliefd te worden.

    Ik zou lekker een keertje afspreken, maar wél met iemand erbij die je vertrouwt. Gewoon voor de zekerheid. Je weet immers nooit 100% zeker of diegene is zoals hij zich voordoet.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 9:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.