• Ik wil dit even kwijt: Mijn opa heeft kanker.
    Hij moest al voor bijna een jaar hoesten. Het klonk niet gezond. Daarnaast heeft hij nog eens een geschiedenis van roken. We hadden nog gezegend: Ga alsjeblieft naar de dokter, want het hoesten klinkt niet goed. Maar volgens mijn oma was het maar een lang griepje.
    Het was dus geen griepje. Het blijkt dat hij uitgezaaide kanker heeft. Het is uitgezaaid naar zijn klieren in de nek en er zit een klein plekje in zijn longen. Ze weten niet waar het vandaan komt. Het enige wat ze weten is dat het goed mis is. Volgende week krijgt hij een volledige PET scan en nog meer onderzoeken. Ik hoop dat ze nog wat kunnen doen :c.


    Seasons will change, but I shall remain

    Oh nee, dat is zo vervelend :c
    Sterkte!


    I wanna be a wizard!

    Wat naar zeg.. Mijn opa heeft ook longkanker gehad.. Maar toen was ik nog heel klein dus ik herinner me er niet veel van..
    Heel veel sterkte voor jou en je hele familie (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zwaar balen, sterkte


    ~My Mind Is Free~

    Wat naar. Het spijt me dat te moeten horen. Heel, heel veel sterkte. <3 (flower)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dat is naar, veel sterkte.


    chaos makes the muse

    Dat is echt ontzettend vervelend! Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte. Als je een keer wilt praten dan stuur mij maar een pb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Balen... Ik wens je veel sterkte!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Wat erg voor jou en je familie! Ik wens je alvast heel veel sterkte in deze onzekere tijden. Als je wilt praten of iets dergelijk, mijn PB staat altijd voor iedereen open. Ik weet hoe je je nu voelt, mijn opa heeft ook kanker gehad. Darmkanker om precies te zijn. Ik heb onlangs ook een vriend van de familie eraan verloren dus ik weet echt precies hoe je je voelt. Als er iets is, je weet me te vinden hé. Dit mag je niet alleen doorstaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Laleah schreef:
    Wat naar zeg.. Mijn opa heeft ook longkanker gehad.. Maar toen was ik nog heel klein dus ik herinner me er niet veel van..
    Heel veel sterkte voor jou en je hele familie (flower)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veel sterkte!


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Wat erg voor je. Heel veel sterkte voor jou, je opa en je familie.
    Als je wil praten of zo, dan ben je altijd welkom.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ah nee, wat erg ):

    Hoe gaat het nu? Is er al meer bekend?


    26 - 02 - '16

    Dat is echt vreselijk om te horen. Bah! Ik wens jij en je famillie veel sterkte! *Geeft dikke hug*

    Bedankt allemaal voor de reacties <3

    Er is al wat meer bekend. Ze hebben (nog steeds) geen idee waar de kanker vandaan komt. Ze hebben een full body PET-CAT scan gemaakt, maar dat leverde niet veel op. Ze hebben een tumor gevonden in zijn keel. Daar gaan ze maandag opereren en een biopsie op doen. Ze gaan nog zijn hersenen en blaas onderzoeken. Al met al: het ziet er slecht uit :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat erg! Heel veel sterkte voor jou en je familie!


    16 - 09 - '17