• Juist, Samantha (Yoda/Inquisitor) en ik zoeken iemand die een leuke cover kan maken voor onze supernatural fanfic!

    Titel: Amnesia Enigma[Supernatural fanfic]
    klik
    klik
    en klik

    Deanie boy mag in het midden boven, die andere twee moeten naar elkaar toe staan, dus één van die foto's moet nog gespiegeld worden.
    Leef jullie uit :Y)


    http://oi61.tinypic.com/21nh2lz.jpg

    En hier is mijn poging. Ik vond het erg leuk om het te gaan maken :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sketches schreef:




    Als er iets anders moet, moet je het zeggen. Ik weet niet of het kleuren schema etc. matched bij je verhaal maar alles kan aangepast worden. ^^


    Deze vind ik echt zo mooi, hoe je met die kleuren werkt! Prachtig


    ~My Mind Is Free~

    Ik denk dat dit de lelijkste is die ik tot nu toe heb gemaakt. ja, tot nu toe. Ik ga net zo lang door tot je kiest! Ik ben een stalker, I know.
    Eigenlijk heb ik heel veel huiswerk, maar dit is leuker. (A)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Ik denk dat dit de lelijkste is die ik tot nu toe heb gemaakt. ja, tot nu toe. Ik ga net zo lang door tot je kiest! Ik ben een stalker, I know.
    Eigenlijk heb ik heel veel huiswerk, maar dit is leuker. (A)



    Die van mij is vierkant. Ik ben een trendsetter (lol)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik kan ook nog wel wat proberen vandaag,


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Pientie schreef:
    (...)

    Deze vind ik echt zo mooi, hoe je met die kleuren werkt! Prachtig


    Dankje!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Waouh, hier zitten echt super mooie tussen, hier kan ik niet meer tegen op... xd ((:


    Tyler Joseph | Josh Dun | Brendon Urie | Kian Lawley | Norman Reedus

    Versie 2.0. x)


    "I shut my eyes in order to see.'


    Kan echt niet met een paar anderen hier concurreren, en het is niet helemaal wat ik wilde dat het zou worden. Maar oke xp

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 21:32 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Na lang tobben en een paar hele mooie covers te hebben gezien in de lijst met inzendingen, hebben we toch voor de volgende cover van Macabre gekozen.



    Wel willen we iedereen bedanken voor de moeite van het maken van een cover!