• Hey, voor ik mijn verhaal hier zet. Even een waarschuwing. Het is een zei,topic, en het kan zijn dat het wat onduidelijk is. Het spijt me als dit het geval is, maar ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Wees aub ook niet grof, ik weet dat ik bij deze situatie groffe comments kan verwachten, maar ik wil gewoon graag jullie mening horen. Alvast bedankt. P.s. Sorry voor eventuele spellingsfouten, ik typ dit met de Ipad.


    Ik heb al eerdere topics gemaakt over deze jongen, maar het ligt anders:
    Ik weet dat de meeste wss na het lezen van dut bericht gaan zeggen, van had je maar geluisterd, of ik zei het toch....Ik heb mijn steek nu wel gehad, maar goed. Zoals sommige van jullie al weten, heb ik sinds een paar maanden (vorig jaar, februari/maart) een crush op een gast (F). Ik heb in vorige topics dan al een paar keer om hulp gevraagd, sommige gaven goede hoop, andere zeiden dat ik hem miest vergeten....Ik ben dus voor het eerste gegaan. Nu zit het zo dat ik vorige week een brief heb geschreven. Gerucht aan F, al was het niet echt de bedoeling dat hij zou worden afgegeven. De dag erna was er nog niets gebeurd. Maar mijn gevoel werd sterker, en ik vond toch dat ik hem miest afgeven, dus ik had 'subtiel' naar F gestuurd dat ik iets voor hem had, en dat ik het graag zou willen afgeven. Dit was vooral voor mezelf, zo had ik mezelf vast gezet/zo kon ik niet meer terug, de dag erop (vorige week donderdag) kwam een jongen van mijn klas erachter dat ik die brief had geschreven. Aangezien hij net zoals F op het internaat zit, stelde hij voor om die brief af te gaan geven, na school. Ik vertrouwde hem niet, net zoals mij vriendin. Die stelde dan voor, dat die gast uit mijn klas (M) de brief de laatste speeltijd zou afgeven. Uiteindelijk stemde ik in. En zo gebeurde het dus,ven werd de brief aan F afgegeven. Aangezien ik geen reactie had gekregen van F (er stonden namelijk vragen in en andere dingen, waar ik wel een reactie van had verwacht) stuurde ik hem 's avonds een chat bericht. Met daarin, mijn verontschuldigingen dat ik hem niet wou beledigen. De volgende ochtend keek ik snel of hij had geantwoord en dat had hij....Hij antwoorde dit:

    18-9-2014 21:10
    F.
    Lol H. stop is met die schreeuw om aandacht altijd. Das heel tof enzo van u. Maar besef zelf dat dat heel raar is aub


    Ik was hier natuurlijk niet echt blij mee, eigenlijk was ik best wel sad, maar ook kwaad, aangezien hij vorig jaar tijdens onze chatgesprekken soms heel lief kon doen, en soms een kl***z*k kon zijn. Ook deed hij zelf even goed mee met zijn vrienden.Aangezien ik dus zo kwaad was heb ik hem iets terug gestuurd:


    19-9-2014 19:02
    H.
    F. luistert, al wat ik met die brief wou laten weten is hoe ik mij voelde over u en waarom ik zo raar deed, ik vond dat gij het recht had daarop. Ik vind het dan ook zwaar klote dat gij dit een schreeuw om aandacht vind, want dit is gewoon ik, die iets probeert uit te leggen aan de gast waar ze een crush op had. Maar da gij da dan zo bekijkt is u probleem

    19-9-2014 19:02
    H.
    Daarbij....ik ben dan misschien de aandachtshoer, maar ik ben dan wel vier jaar jonger ea....Mijn punt is als je het echt wilt? Het spijt me dat ik een crush op u had, oké? Jammer genoeg kan ik daar niets aan doen


    Ik weet dat misschIen fout was, maar ik moest gewoon even de waarheid vertellen. Hij heef dit bekeken maar niet geantwoord. Nu vragen jullie jullie waarschijnlijk af waarom ik dit topic heb gemaakt, wel, het is gewoon zijn gedrag nu waar ik gefrustreerd om ben. Vrijdag kwam ik bijvoorbeeld op school aan, en zijn vriendengroep stonden 5meter verder van mijn vriendengroep. Toen ik eraan kwam gewandeld zag ik vanuit mijn ooghoek oppeens al zijn vrienden mijn richting uitkijken en ze waren allemaal stom aan het grijnzen. En vandaag....We hadden het 6e uur LO, en zijn klas had voor ons LO. Dus ik liep samen met mijn vriendin naar binnen, komt hij oppeens voorbij. Weer zie ik vanuit mijn ooghoek die stoeme grijns....


    Om dit allemaal nog beter te maken heeft M, mijn zus half ingelicht. Ik heb een goede band met haar, maar ik vind niet dat ze alles moet weten, ook wou ik gewoon dit binnen een kleine groep mensen houden. Dus ik was nogal kwaad op hem. Om mij 'beter' te voelen, heeft hij gezegd dat hij F gaat eisen om een rede te geven. Ik betwijfel of hij het heeft gedaan, maar als hij het heeft gedaan, maak ik waarschijnlijk nog meer afgang tegenover F en zijn vrienden. Ik voel me gewoon best wel kut, wat ondanks dit gedoe heb i, nog steeds gevoelens voor F, ookal zegt iedereen dat ik hem moet vergeten :(

    Bedankt als je dit al wilde lezen, als je iets weet, laat het mij dan weten, dankje

    xx

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 23:02 ]


    I fake a smile, so I won't let you down

    Scarsx5SAU schreef:
    (...)`

    Niet echt
    Ik heb er eens over nagedacht. Ik zoek inderdaad wel aandacht. Het is wel onbewust, maar ik vond het echt leuk als ik met hem kon praten. Soms was hij echt lief. En het was grappig (soms) als ze zo onnozel deden. Ik genoot ervan. Dus hij is mss een klojo, maar hij heeft misschien wel gelijk. Hierdoor voel ik me nog steeds niet beter znne. Ik blijf mezelf zeggen dat ik hem moet vergeten, toch lukt het me niet. In tegendeel, feelings getting stronger. Ik begon hem zelfs te vergedigen tegenover mijn vriendinnen. Ze begonnen hem af te kraken, en ik ontkende het. (hij was er wel niet bij ofzow) ....

    Aii, lastig... Het is vervelend m verliefd te zijn op iemand die eigenlijk niet goed voor je zou zijn. Maar liefde maakt blind... Zelf kraak ik er meteen op af als iemand waar ik verliefd op ben zo doet, maar ik snap je wel. Een heel raar idee: Misschien, en dit klinkt raar, moet je iemand anders vinden die wel leuk tegen je zou doen, en daar dan verliefd op proberen te worden. Dan zou je de eerste kunnen vergeten. Maar dit werkt alleen als je heel makkelijk verliefd wordt, denk ik.
    Veel succes verder!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    (...)
    Aii, lastig... Het is vervelend m verliefd te zijn op iemand die eigenlijk niet goed voor je zou zijn. Maar liefde maakt blind... Zelf kraak ik er meteen op af als iemand waar ik verliefd op ben zo doet, maar ik snap je wel. Een heel raar idee: Misschien, en dit klinkt raar, moet je iemand anders vinden die wel leuk tegen je zou doen, en daar dan verliefd op proberen te worden. Dan zou je de eerste kunnen vergeten. Maar dit werkt alleen als je heel makkelijk verliefd wordt, denk ik.
    Veel succes verder!


    Normaal word ik heel snel verliefd, vroeger was ik bij wijze van spreke de ene dag op Joske en de volgende dag op Jan, ofzow....Maar nu ben ik al 6 maanden ongeveer op die gast. En ik krijg hem echt niet meer weg, hoe hard ik mijn best ook doe....En ik dacht ook dat ik niets meer zou voelen voor hem, aangezien hij ZO heeft gedaan, maar niet dus....


    I fake a smile, so I won't let you down

    -.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 17:19 ]


    I fake a smile, so I won't let you down