• Hooi! (:

    Ik wilde net naar Quizlet en kreeg meerdere malen deze pagina voor me, toen ik naar Quizlet wilde gaan (zie plaatje). Nu na de 4e keer krijg ik wél gewoon Quizlet te zien.
    Maar moet ik me zorgen maken dat er iets gaat gebeuren met mijn gegevens of zoiets, of is het gewoon een grap? Just curious, aangezien ik erg slecht ben met computers. haha. :p

    Het plaatje is aanklikbaar voor een groter beeld.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Me same problem.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik had net hetzelfde. Ook van dezelfde website.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nergens last van .. vreemd dit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ergens vind ik het wel fijn dat ik niet de enigste ben die dit plotseling heeft. Maar toch vind ik het raar. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb dat probleem niet. Heb je dit op een bepaalde pagina? Want dit kan aan een foto liggen die iemand heeft gepost. Je hoeft je er echter geen zorgen om te maken, want je computer kan er geen virus van oplopen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik had dit net ook.


    I don't understand that reference. - Castiel

    kijk eens hier..


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bellissimo schreef:
    Ik heb dat probleem niet. Heb je dit op een bepaalde pagina? Want dit kan aan een foto liggen die iemand heeft gepost. Je hoeft je er echter geen zorgen om te maken, want je computer kan er geen virus van oplopen.


    Nee, ik wilde gewoon naar Quizlet.nl gaan.
    Hoewel het begon toen ik van mijn topicgeschiedenis naar de actieve topics wilde gaan. En daarna sloot ik het tabblad en typte ik gewoon Quizlet.nl in en kreeg ik deze melding meerdere malen toen ik probeerde op Quizlet te komen.

    Wel fijn dat er geen virus van komt. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AlbusDumbledore schreef:
    kijk eens hier..


    Ja, maar daar staat dat het is opgelost. Aangezien het nu weer terug is, is het misschien verstandig er even naar te kijken, mocht dit blijven voorkomen.


    I don't understand that reference. - Castiel

    AlbusDumbledore schreef:
    kijk eens hier..


    Oh, dus het klopt dus allemaal niet wat er dan op die pagina staat. Gelukkig. :')
    Alleen wel raar dat het er weer is, terwijl het afgehandeld zou zijn. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm, dat is een topic van twee jaar geleden. Dus ik zou het toch wel fijn vinden als er naar gekeken wordt, gezien we - voor zover ik weet - nu niet op een nieuwe server zijn overgestapt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het komt idd doordat iemand een foto had geplaatst die gehost wordt op een site die blijkbaar malware hostte. Geen reden tot paniek.

    Ik heb de foto's verwijderd dus de melding zou op korte termijn verdwijnen.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Het komt idd doordat iemand een foto had geplaatst die gehost wordt op een site die blijkbaar malware hostte. Geen reden tot paniek.

    Ik heb de foto's verwijderd dus de melding zou op korte termijn verdwijnen.


    Ooh oke, fijn dat het allemaal toch niet zo erg is. Bedankt! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, super.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh mooi. Ik schrok al :'D


    wat was dit ookalweer