• Als er nu landelijke verkiezingen in Nederland zouden zijn, op welke partij zou jij stemmen?

    Klik op de link om naar de poll te gaan. :']


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alleras schreef:
    (...)
    In mijn geval niks > dat werk. :'D Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen anders.

    Ik heb het over bijvoorbeeld ouders die een gezin moeten onderhouden maar werkloos zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik heb het over bijvoorbeeld ouders die een gezin moeten onderhouden maar werkloos zijn.

    Hoogstwaarschijnlijk is de WW hoger dan het loon dat ze dan zouden krijgen. Maar ik zei niet voor niks dat het voor iedereen anders is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    Hoogstwaarschijnlijk is de WW hoger dan het loon dat ze dan zouden krijgen. Maar ik zei niet voor niks dat het voor iedereen anders is.


    Volgens mij zijn die salarissen ongelofelijk laag, idd (iig in verhouding met wat je er voor moet doen) xd Geen wonder dat die plekken zichzelf opvullen met buitenlanders... En het is volgens mij ook nog eens het werk dat Nederlanders in het algemeen, te vies, te zwaar en te eentonig vinden.

    Maar wat Alleras volgens mij in andere woorden al duidelijk maakt, er bestaan natuurlijk uitzonderingen daarop.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Alleras schreef:
    (...)
    Het werk dat Polen doen is echt onzettend kut. Ik heb het maar twee maanden volgehouden, toen had ik het gehad. Ik bedoel, tuurlijk heb ik ook zoiets van 'Nederlanders eerst', maar volgens mij hebben Polen/andere Oost-Europeanen niet eens banen die Nederlanders zouden willen.
    als ik moet kiezen tussen geen baan en geen geld, werk ik mn reet eraf voor een kutbaantje.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)als ik moet kiezen tussen geen baan en geen geld, werk ik mn reet eraf voor een kutbaantje.

    Daarom zei ik ook dat dat voor iedereen anders is hm.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vind het echt bijzonder dat je op PVV stemt als je werkloos bent. Het is wel de PVV die wil bezuinigen op uitkeringen en glashard is tegen werklozen die in zijn ogen niet hard genoeg hun best doen om aan een baan te komen. Maar ja, het zal wel de buitenlanders hun schuld zijn of zo.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Vind het echt bijzonder dat je op PVV stemt als je werkloos bent. Het is wel de PVV die wil bezuinigen op uitkeringen en glashard is tegen werklozen die in zijn ogen niet hard genoeg hun best doen om aan een baan te komen. Maar ja, het zal wel de buitenlanders hun schuld zijn of zo.
    je trekt conclusies die ik niet heb gemaakt. Ik hoop dat je berichtje niet op mij was gericht. Want volgens mij heb ik meer punten benoemd als het gaat om de pvv =)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 11:06 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is mijn argument verder ook helemaal niet, aangezien ik nog geen redenen heb gegeven. (Zit nu op mijn telefoon en krijg most probably veel gehaat, but whatevs). Ik heb er genoeg, en die hele werkloosheid boeit me verder niet zo - ik vond het gewoon een beetje een vage beredenering van Alleras. Heeft verder niks met mijn keuze te maken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Dat is mijn argument verder ook helemaal niet, aangezien ik nog geen redenen heb gegeven. (Zit nu op mijn telefoon en krijg most probably veel gehaat, but whatevs). Ik heb er genoeg, en die hele werkloosheid boeit me verder niet zo - ik vond het gewoon een beetje een vage beredenering van Alleras. Heeft verder niks met mijn keuze te maken.

    "De grenzen mogen van mij wel dicht. Zolang er elke dag noodgedwongen nederlanders worden ontslagen vind ik niet dat buitenlanders het werk moeten komen doen. Geef die baan aan een nederlander!" Hier reageerde ik in de eerste instantie op. Daarna was het nou niet heel serieus, maar oké.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    "De grenzen mogen van mij wel dicht. Zolang er elke dag noodgedwongen nederlanders worden ontslagen vind ik niet dat buitenlanders het werk moeten komen doen. Geef die baan aan een nederlander!" Hier reageerde ik in de eerste instantie op. Daarna was het nou niet heel serieus, maar oké.
    ik begrijp je niet maar oke...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Alleras schreef:
    (...)
    "De grenzen mogen van mij wel dicht. Zolang er elke dag noodgedwongen nederlanders worden ontslagen vind ik niet dat buitenlanders het werk moeten komen doen. Geef die baan aan een nederlander!" Hier reageerde ik in de eerste instantie op. Daarna was het nou niet heel serieus, maar oké.

    Juist, dus hoe moet ik precies weten of je nou wel of niet serieus bent? Wat je wel hoort te zijn in een discussie, maar goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Juist, dus hoe moet ik precies weten of je nou wel of niet serieus bent? Wat je wel hoort te zijn in een discussie, maar goed.

    "In mijn geval niks > dat werk" is op welke manier serieus? Persoonlijke gevallen zijn een vrij waardeloos argument. Maar laat maar zitten verder, misschien had ik daar duidelijker in moeten zijn. Overigens had ik je al gelijk gegeven in dat iedereen iets anders zou doen en er situaties te bedenken zijn waarin mensen wel graag kutwerk doen.

    Donar schreef:
    (...)ik begrijp je niet maar oke...

    Dat was een herhaling van een argument waar ik eerder op had gereageerd, om te demonstreren waar ik eerder op had gereageerd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    Dat was een herhaling van een argument waar ik eerder op had gereageerd, om te demonstreren waar ik eerder op had gereageerd.
    oke... het spijt me dan vind ik het een vrij domme beslissing om dingen aan te nemen die niet zo zijn gezegt. Met al het respect...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)oke... het spijt me dan vind ik het een vrij domme beslissing om dingen aan te nemen die niet zo zijn gezegt. Met al het respect...

    Huh, dit snap ik niet? Wat neem ik aan dan? Ik heb daarop (blijkbaar jouw reactie) gereageerd, en jij hebt weer op mij gereageerd, maar de herhaling van het argument staat hier toch helemaal buiten?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."