• heeeee, ik wil een leuke nieuwe gebruikers naam,
    niet veeel bijzonders ofzo, gewoon een leuke naam.
    Ik ben een meisje, dat is miss ook wel handig om te weten... ;D
    ideeën?
    xxx


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wat vind je leuk? Series, artiesten, films, interesses, hobby's, etc.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Achternamen/bijnamen van idolen of mensen naar wie je opkijkt, woorden die je mooi vindt klinken, een woord in een andere taal, een titel of een belangrijk element uit een serie, boek of film, ...
    Ik persoonlijk vind usernames ook het mooist als ze uit één woord bestaan en er geen cijfers of heel veel hoofdletters in voorkomen, maar dat is persoonlijk. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Puzzlette schreef:
    Wat vind je leuk? Series, artiesten, films, interesses, hobby's, etc.


    Harry Potter, Pretty Little Liars, Twilight, The Hunger Games, Divergent, the Fault in Our Stars, Jennifer Lawrence, Shailene Woodley,
    ik hou van acteren, dansen, schrijven en lezen,
    maar ik wil geen naam zoals POTTERHEADxxx of THGhpPLLtfiosDiv
    ik vind simpelere namen dat niet naar 1 fandom verwijst leuker ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Novosel schreef:
    Achternamen/bijnamen van idolen of mensen naar wie je opkijkt, woorden die je mooi vindt klinken, een woord in een andere taal, een titel of een belangrijk element uit een serie, boek of film, ...
    Ik persoonlijk vind usernames ook het mooist als ze uit één woord bestaan en er geen cijfers of heel veel hoofdletters in voorkomen, maar dat is persoonlijk. (:


    ik ben het wel met je eens ;D sowieso GEEEN CIJFERS, xxx ofzo is wel oké ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Je zult vrees ik nog een maandje moeten wachten.(;

    Verder zijn er al veel tips gegeven, ik hou er niet van zelf iets te verzinnen aangezien het echt jouw iets moet zijn, snap je?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Je zult vrees ik nog een maandje moeten wachten.(;

    Verder zijn er al veel tips gegeven, ik hou er niet van zelf iets te verzinnen aangezien het echt jouw iets moet zijn, snap je?

    Nee hoor, ze hoeft geen maand te wachten. Ze heeft zich geregistreerd met deze usernaam, dat betekent dat ze nu haar naam kan aanpassen, want dat is dan eigenlijk haar eerste keer. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Nee hoor, ze hoeft geen maand te wachten. Ze heeft zich geregistreerd met deze usernaam, dat betekent dat ze nu haar naam kan aanpassen, want dat is dan eigenlijk haar eerste keer. ^^


    Ohh, dat wist ik niet!
    Thanks voor het informeren!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ohh, dat wist ik niet!
    Thanks voor het informeren!

    Haha, de weetjes van Quizlet, tot uw dienst. Geen probleem. *O*


    Pretty is just a pretty word.